kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie

Data: 2009-06-28 15:59:20
Autor: rs
kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
znajoma poprosila mnie o wybor laptopa. ma to byc rzecz solidna i
niezawodna, ale jednoczesnie elegancko wygladajaca oraz w miare
mobilna. nie musi byc natomiast super szybka. bedzie sluzyl glownie do
pisania, internetu, odrobina malo zaawansowanej grafiki i prezentacji
multimedialnych. nie musi miec zadnych gadzeetow w stylu wbudowanych
kamer, identyfikatorow palcowych i co tam jeszcze sie teraz wklada.

zaproponowalbym jej macbooka, ale ona ortodoxyjna wyznawczyni windows.
znajoma morduje laptopy przecietnie raz na 1.5-2 lata. zaczela
mordowanie od 17'' toshiby (sie wcale nie dziwie, ze ta krowa jej
kiedys upadla), potem byly 3 sony vaio. zastanawiam sie co jej
polecic. ciekaw jestem dell'a adamo (sam bym sie tym pobawil). czy
ktos moze mial z tym juz doczynienia? wyglada toto cudnie, ale moze
ktos by mial cos do powiedzenia w kwestii wykonania?
moze sa jakies modele, ktore spelniaja powyzsze _trzy_ wymagania. bede z gory wdzieczny za info.

btw. cena w tym wypadku nie gra roli, nie moje pieniadze, nie twoje,
wiec prosze nie brac trj kwestii pod uwage w ew. odpowiedzi. <rs>

Data: 2009-06-28 22:02:10
Autor: BartekK
rs pisze:
[...]
To starszego jakiegoś ibm/lenovo z serii T lub X. Bardzo przyjemne są T61p aczkolwiek obecnie problematyczne w zakupie (uwaga na sprzedawców na allegro, piszą "gwarancja międzynarodowa" nie podając, że tak... ale nie w Polsce i w razie awarii wymagane odesłanie np do USA).

Data: 2009-06-29 11:08:32
Autor: Tiber
kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
BartekK, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h28id5$7hd$1@atlantis.news.neostrada.pl pobredza:

[...]

Co niekoniecznie musi być problemem jako że wątkodawca nie sprecyzował kraju zakupu.

--
tbr

Data: 2009-06-28 22:13:48
Autor: KILu
rs wrote:
[...]

Oczywiscie jakis IBM (seria T lub mniejsza X), ew. z nowszych Lenovo. Przy
takich wymaganiach bedzie to sprzet idealny: bardzo solidny, swietnie
wykonany i w absolutnie kazdym detalu przemyslany, za to bez zadnych
wodotryskow (chyba, ze wodotryskiem nazwiemy diode podswietlajaca
klawiature).

k,

Data: 2009-06-29 01:09:11
Autor: BearBag
[...]

Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

Data: 2009-06-29 17:49:31
Autor: Piotrek
kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

jak to mowia o gustach sie nie dyskutuje :)
ale wg mnie seria T czy X to jedne z najladniejszych notebookow.
ich prostota jest wg mnie idealna i mam nadzieje ze ich wyglad sie nie zmieni i bede mogl nadal kupowac te serie(obecnie juz serie W :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-06-30 20:11:56
Autor: Artur Frydel
BearBag wrote:

[...]

De gustibus non est disputandum.
Mnie tam wygląd T bardzo pasuje.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

Data: 2009-06-30 22:16:30
Autor: rs
kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
On Tue, 30 Jun 2009 20:11:56 +0000 (UTC), Artur Frydel
<artur.frydel@gmail.com> wrote:

BearBag wrote:

[...]

ale eleganckie, to przepraszam, one nijak nie sa, tym bardziej, ze to
ma byc laptop dla kobiety.  <rs>

Data: 2009-07-01 20:11:45
Autor: astro
On Mon, 29 Jun 2009 01:09:11 -0700 (PDT), BearBag wrote:
Wszystko mozna powiedziec i IBMach ale to ze sa eleganckie to na pewno
nie. Seria T ciagle wyglada jak dobrze przyciety klocek.

A co moze byc bardziej stonowanego/eleganckiego od
http://i122.photobucket.com/albums/o254/rziomber/Sprzet/Elektronika/thinkpad.jpg
? :)
No moze Dell Latitude E6400 ATG...
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-07-01 13:07:49
Autor: Hubert
kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie
To jest właśnie już wspomniany problem rozmowy o gustach, dla jednego
piękna będzie ascetyczna prostota i funkcjonalność dla drugiego diody,
pięknie wyglądające na wystawie ale niesamowicie trudne ( jeśli nie
niemożliwe) w utrzymaniu w czystości lśniące powierzchnie. Z
doświadczenia wiem że Lenovo to faktycznie porządna marka, wygląd
lapka nie każdego zachwyci ale dla mnie to jeden z ich głównych atutów

kupno laptopa - kolejne pytanie o polecenie