kupno moto bez OC?

Data: 2011-02-24 07:05:52
Autor: Scyzoryk
kupno moto bez OC?

Jest jakiś przymus (prawo) , że motocykl ( lub inny pojazd) musi posiadac
ważne OC przy sprzedaży? Mam do kupienia motonga i właścicielowi skończyło
się owe ubezpieczenie, znajomy mi powiedział, że takiej maszyny nie mogę
kupić. Musi być ubezpieczone. Ale co mnie obchodzi jego OC, kupię moto i sam
sobie opłacę ubezpieczenie od daty zakupu. Ktoś z Was to "przerabiaŁ" ?
Pozdrawiam

ja przerabiałem.

Koniecznie w dniu zakupu musisz wykupić OC.

Ja za sugestią PZU napisałem oświadczenie do PZU że nabyłem pojazd a własciciel nie przekazał mi żadnej polisy OC.

Jeżeli masz taką możliwość warto w umowie KS zaznaczyć przekazane dokumenty razem z pojazdem gdzie piszesz dowód rej, karta pojazdu, coś tam coś tam, brak polisy OC.

W takiej sytuacji będziesz raczej bezpieczny że ktoś kiedyś upomni się o zaległości.

--
Pozdr
Scyzoryk

kupno moto bez OC?