kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych

Data: 2011-02-08 16:05:23
Autor: Lukasz
kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych
Witam,
Mam pytanie: co się dzieje w momencie gdy kupię nieruchomość a łącznie w całym swoim życiu nie wykazałem takiego dochodu? np. pracuję od 2 lat, rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co mi za to grozi?

Lukasz

Data: 2011-02-08 09:39:41
Autor: witek
On 2/8/2011 9:05 AM, Lukasz wrote:
[...]

zapytanie z US, skad miales kase.
jak bedziesz sie umial wytlumaczyc skad miales kase, to zalegly podatek z odsetkami i kara z kodeksu karno-skarbowego za niewykazanie w zeznaniu.
jak US nie bedzie potrafil ustalic skad ta kasa, ani ty nie bedziesz chcial powiedziec, to 75% plus jak wyzej.

zakładam oczywiscie, ze nie z kradziezy, zbierania jagod i swiadczenia usług autostradowych.

Data: 2011-02-08 16:12:33
Autor: Icek
W dniu 2011-02-08 16:05, Lukasz pisze:
[...]

domiar 75% od ukrytych dochodów. Z tego co wiem to jakiś sąd skierował zapytanie do SN czy trybunał czy taki podatek jest OK

Icek

Data: 2011-02-08 18:00:06
Autor: PlaMa
On 2011-02-08 16:05, Lukasz wrote:
Witam,
[...]

prostytuuj się :)

Data: 2011-02-08 18:36:52
Autor: Cyb
kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych
On Tue, 08 Feb 2011 18:00:06 +0100, PlaMa

On 2011-02-08 16:05, Lukasz wrote:
Witam,
[...]

tyle ze musi miec pozniej ew. swiadkow na swiadczone przez siebie
usligi :)
jesli US zacznie zglebiac sprawe - byla juz taka jedna pani, co to
pare milionow uzasadnaiala prostytuowaniem i chyba nie do konca jej
sie udalo...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2011-02-14 09:09:04
Autor: P_ablo
kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych
Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> napisał w wiadomości news:iirsqo$qsj$1inews.gazeta.pl...

prostytuuj się :)

Ta...

http://podatki.onet.pl/nierzad-w-skarbowce,19923,4172965,1,prasa-detal

Jesli kwota nie jest wysoka, to lepiej aby zostal obdarowany...

Tata, mama, tesc, tesciowa - prawie 40 tys i zona - tata, mama, tesc, tesciowa nastepne 40 tys.  Niech sprzedaa samochod a nowy kupi od "niemca" za 100 euro itd...

Klopotliwe moze byc 500 tys ale nie 100 czy 150 :)

--
Picasso

Data: 2011-02-15 03:22:56
Autor: witek
On 2/14/2011 2:09 AM, P_ablo wrote:

Klopotliwe moze byc 500 tys ale nie 100 czy 150 :)

dokładnie
ja tyle właśnie przepchnąłem bez podatku.

Data: 2011-02-16 08:05:17
Autor: Misiek

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4d58e320$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a moze jakies odszkodowanie czy cus? to nie podlega opodatkowaniu, a jak chcialem kiedys zglosic odszkodowanie (niewysokie co prawda, bo rzedu 12 tys) to US stwierdzil ze to nie podlega ani opodatkowaniu ani zgloszeniu, bo nawet nie maja takich formularzy zeby to zglosic jako dochod (pzychod?) nie podlegajacy opodatkowaniu).

Data: 2011-02-18 01:57:28
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 16 Feb 2011, Misiek wrote:

a moze jakies odszkodowanie czy cus? to nie podlega opodatkowaniu,

  Sprecyzuj CO nie podlega.
  Bo odnoszę wrażenie, że na podstawie:

a jak chcialem kiedys zglosic odszkodowanie (niewysokie co prawda,

....swojego jednostkowego przypadku chcesz wywieść zasadę ogólną.
  A są "drobne" różnice dla odszkodowań:
- wynikłych z ustawy (z mocy prawa)
- zasądzonych wyrokiem
- ustalonych inną drogą

to US stwierdzil ze to nie podlega ani opodatkowaniu ani zgloszeniu

  Ale US to stwierdził wobec KONKRETNEGO odszkodowania, a nie
wszystkich odszkodowań na świecie!

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-08 19:06:18
Autor: le fourmi

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:iirm3v$8dd$1inews.gazeta.pl...
[...]

musisz powiedzieć że zbierasz grzyby , robisz fajki różnym ciemym typom, bo takie pytania bedą ci zadawać w US !!
będą chcieli świadków , ale ty sobie ich znajdziesz ! bo przecież tak było , chyba ...
chyba że tak nie było to nie wiem

kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych