kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych

Data: 2011-02-08 19:06:18
Autor: le fourmi
kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:iirm3v$8dd$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Mam pytanie: co się dzieje w momencie gdy kupię nieruchomość a łącznie w całym swoim życiu nie wykazałem takiego dochodu? np. pracuję od 2 lat, rocznie zarabiam 10.000zł (20.000zł w ciągu całego życia) a kupuję nieruchomość za 100.000zł (nigdy nie wykazałem przyjęcia darowizny). Co mi za to grozi?

musisz powiedzieć że zbierasz grzyby , robisz fajki różnym ciemym typom, bo takie pytania bedą ci zadawać w US !!
będą chcieli świadków , ale ty sobie ich znajdziesz ! bo przecież tak było , chyba ...
chyba że tak nie było to nie wiem

kupno nieruchomo?ci za pieni?dze nie uwzgl?dnione w zeznaniach rocznych