kupno od "zagranicznego" Polaka

Data: 2014-03-08 19:14:25
Autor: p47
kupno od "zagranicznego" Polaka
Kupiłem wczoraj Mercedesa -klasyka od Polaka legitymującym się naszym dowodem, ale na stale zamieszkałego w innym kraju UE. Samochód był zarejestrowany w innym kraju unijnym, ale został już znacznie wczesniej wymeldowany przez niego "na export", a fizycznie był w Polsce, na exportowych numerach. Umowa została zawarta na odległośc, formalnie zagranicą.
Straszą mnie, ze będę mieć problemy z rejestracją w Polsce,- czy rzeczywiście można spodziewac się problemów?

kupno od "zagranicznego" Polaka