kupno salonowego

Data: 2009-03-24 17:23:23
Autor: Maciek \"Sołtys\"
kupno salonowego
Zygmunt pisze:

1. platnosc. Jak to wygląda? Jade z walizka pieniedzy do salonu? Robie przelew na wskazane konto? Czy najpierw przedpłate? Czy jak? Dodam, że na samochód będe musiał czekac kilka tygodni.

Najlepiej przelew ale ojciec znajomej wziął reklamówkę kasy i kupił Jeepa za gotówkę płacąc ponad 160 tys PLN

2. rejestracja/ubezpieczenie
Jak już auto bedzie do odbioru to rozumiem, ze jade i otrzymuje wszystkie stosowne dokumenty potwierdzające moją własność i z nimi jade do rejestracji, potem ubezpieczenia. I dopiero jak mam blachy i ubezpieczenia to jade odebrac auto, tak?

Normalny salon (nawet skoda) da ci zarejestrowane auto a ubezpieczenie w salonie wychodzi na nowy często taaaaniej w pakiecie.

3. Czy samochód z salonu musi jechac na przegląd?

Nie musi - nowy nie musi :)

4. Czy ceny katalogowe podlegaja negocjacjom?

W sumie bogatemu wolno ale ja zawsze się pytam czy można coś urwać z ceny - niektóre marki mają spore narzuty i mają z czego obciąć
Przedzwoń po salonach i spytaj o najlepszą cenę danej konfiguracji.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-03-24 20:32:49
Autor: Zygmunt
kupno salonowego
Maciek "Sołtys" pisze:

Normalny salon (nawet skoda) da ci zarejestrowane auto a ubezpieczenie w salonie wychodzi na nowy często taaaaniej w pakiecie.

Tego nie czaje.
Salon zarejestruje auto na moje nazwisko? Serio czy jaja sobie robicie?

ubezpieczenie będzie tańsze? U jakiego ubezpieczyciela? Obecnie mam 65% znizki i wolalbym kontynuowac u obecnego.

Data: 2009-03-24 12:48:59
Autor: tadeklodz
kupno salonowego
On 24 Mar, 20:32, Zygmunt <mamut-1...@tlen.pl> wrote:
Maciek "So³tys" pisze:

> [...]

Tego nie czaje.
Salon zarejestruje auto na moje nazwisko? Serio czy jaja sobie robicie?

ubezpieczenie bêdzie tañsze? U jakiego ubezpieczyciela? Obecnie mam 65%
znizki i wolalbym kontynuowac u obecnego.

mia³em 60 i 60% zni¿ki i w pakiecie wychodzi³o taniej ku mojemu
zdziwieniu.
A co wyobra¿asz sobie ¿e salon zarejestruje na swojego pracownika?
Zarejestruje na w³a¶ciciela.

Data: 2009-03-24 20:54:33
Autor: Zygmunt
kupno salonowego
tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:

A co wyobra¿asz sobie ¿e salon zarejestruje na swojego pracownika?
Zarejestruje na w³a¶ciciela.

No ale jak to funkcjonuje.
Jakie¶ upowaznienie im daje, czy jak?

Data: 2009-03-25 12:16:05
Autor: dudley
kupno salonowego
U¿ytkownik "Zygmunt" <mamut-1979@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqbdpr$1t4v$1opal.icpnet.pl...
No ale jak to funkcjonuje.
Jakie¶ upowaznienie im daje, czy jak?

Dok³adnie tak.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobe¿owa astra III

Data: 2009-03-27 13:49:16
Autor: m
kupno salonowego

U¿ytkownik "Zygmunt" <mamut-1979@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqbdpr$1t4v$1opal.icpnet.pl...

Jakie¶ upowaznienie im daje, czy jak?

To, ze gdzieniegdzie jest wygoda to fajne.
Rutynowo to bêdziesz je¼dzi³ wielokrotnie miêdzy dilerem a wydzia³em komunikacji i czeka³...
Zaliczkê wp³acisz gotówk± wiele dni wcze¶niej, resztê kwoty przelewem na podstawie faktury proforma kilka dni przed odbiorem, jak Twój egzemplarz ju¿ fizycznie bêdzie sta³ u dilera
Ubezpieczenie zap³acisz u dilera czy dowolnego agenta jak ju¿ bêdziesz mia³ dowód rejestracyjny tymczasowy.
Zwykle nie da siê zap³aciæ i wyjechaæ w tym samym dniu.
Negocjowaæ to mo¿esz, jak towar zawadza i te¿ w standardowych ramach (upusty sami reklamuj±). Jak schodzi na bie¿±co to mo¿esz gad¿et typu breloczek, dywanik albo opony dostaæ. Ewentualnie rabat jak przygotuj± Ci auto nie takie jak chcia³e¶. Czasami okazuje siê, ze zamówienia nie zrealizowano dok³adnie, bo czego¶ tam nie by³o. Mo¿esz siê obra¿aæ, nie braæ, i¶æ do innego i poczekaæ na nastêpne, albo braæ co maj± dla Ciebie.
Jak mieszkasz daleko od dilera to zastanów siê czy bêdziesz Go potem odwiedza³ i czeka³....

Data: 2009-03-24 22:40:34
Autor: Cavallino
kupno salonowego
Użytkownik "Zygmunt" <mamut-1979@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gqbch3$1rv1$2opal.icpnet.pl...

[...]