kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza

Data: 2012-02-14 09:42:25
Autor: Flyte
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza
Witam,

jak tylko mozesz, to odpusc sobie handlarza. Poszukaj na internecie sam co Cie interesuje, jedz (najlepiej z kims) autobusem/samolotem. Placisz, wracasz na kolach, clisz, dopelniasz inne formalnosci i po zabiegu. Sam to przerabialem bez zadnych wczesniejszych doswiadzen. Jak tylko znasz jezyk, to sprawa prosta.
Komisy czesto pomagaja przy formalnosciach. Calosc trwa 1-2 godziny. Masz pewnosc i satysfakcje.

Flyte

Data: 2012-02-14 10:53:51
Autor: Chris
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza
 Flyte nabazgrał(a):

[...]

I każdy 50latek szukający swego ukachengo TDI zna Niemiecki i wie jakie są porzebne papiery żeby było all ok ... :)

Komisy czesto pomagaja przy formalnosciach. Calosc trwa 1-2 godziny.

Pan spocznie, pan usiądzie ... my wszystko fersteien .... :)

Data: 2012-02-14 10:06:38
Autor: Flyte
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza
witam po raz drugi,

Chris <actchris@gazeta.pl> napisał(a):
I każdy 50latek szukający swego ukachengo TDI zna Niemiecki i wie jakie są porzebne papiery żeby było all ok ... :)

50 latek to predzej kupi fabke z salonu, albo bedzie sie rozgladal lokalnie po rynku.
Nie ukrywam, troche jezyka trzeba znac. Przy zalatwianiu dokumentow wymagana jest znajomosc podstawowych slow. Jak wypelnialem swoje dokumenty, widzialem zagubionego chlopaka z PL (jakies 22 lata) i ciezko mu to szlo. Troche mu pomoglem, a on koniec koncow sprowadzil to auto.

Podsumowujac:
- troche slownictwa trzeba znac
- mozna sie do wyjazdu przygotowac
- formularze do wypelnienia i procedury sa standartowe i mozna sie dopytac
- oszczednosci sa mozliwe, a spokoj ducha prawie gwarantowany
- nie ma ogniwa posredniczacego, ktore _musi_ zarobic.
- kupujesz samochod ktory widzisz.

Flyte

Data: 2012-02-14 11:24:27
Autor: Chris
[...]

Troszkę ?? kupno auta to niz zakup ciasteczek ... tu trzeba znać techniczne słownictwo bo chyba bez dokładnego przeglądu w lokalnym serwisiue nie kupujesz auta tylko dla tego że ma ładny kolor i przebieg jak na diesla tylko 192 tyś ....

- mozna sie do wyjazdu przygotowac

Tylko czy jest sens ?? Niemiec nie jest głupi i sprawnego auta tanio nie sprzeda ...

- formularze do wypelnienia i procedury sa standartowe i mozna sie dopytac
- oszczednosci sa mozliwe, a spokoj ducha prawie gwarantowany

Prawie .... jaką masz pewność że sprzedwca na miejscu to nie znajomy czesia/handlarza ??

- nie ma ogniwa posredniczacego, ktore _musi_ zarobic.

Jedyny plus ,...ale dla 1000 zł warto się jebać w niewiadomo jaki układ ??

- kupujesz samochod ktory widzisz.

W komisie PL też widze i zawszę mogę podjechać z nim do warsztatu gdzie gadają po polsku a nie po niemiecku :)

Podstawa zakupu w PL jest taka że za wady ukryte odpowiada sprzedawca i wiesz kogo ścigać a nie szukać Niemca huj go wie gdzie ....

kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza