kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza

Data: 2012-02-14 10:54:19
Autor: Chris
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza
PanAdol nabazgrał(a):

Witam
Chce kupic pewne auto od handlarza. auto sprowadzone z Belgii.

Z ciekawości masz VIN ??

Data: 2012-02-14 20:10:55
Autor: PanAdol
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza

Z ciekawości masz VIN ??

Witam. Tak. Posiadam.
Dziekuje za wszystkie info. Jesli tranzakcja dojdzie do skutku bede kupowal po oplatrach z faktura od sprzedajacego w PL.
Co do samodzielnego sprowadzania mam juz doswiadczenie 9 (2 motocykle i 3 auta z niemiec) i zawsze pozytywne wrazenia. Najbardziej pamietam
mine Niemca jak po auto przyjechalem z Pl.... rowerem :)
Tzn tak myslal - rowerem przejechalem tylko z 20kmow - dogadalem sie z kierowca autobusu i wrzucilem do bagaznika. Mina niemca gdy o 7mej rano przyjechalem po auto rowerem byla delikatnie piszac zdziwiona :)
Nie kupowalem za to nigdy od handlarza i to bedzie moj pierwszy raz dlatego pytam jakie sa zwyczaje.
Co do auta to szukalem w europeie ale nei znalazlem interesujacego egzemplarza - to dosyc zadkie auto i jeszcze dla kobiety wiec w gre  wchdozi tylko kilka "odpowiednich" kolorow.
tzn znalazlem i nawet bylem zobaczyc go w berlinie. Okazal sie wielka porażką niestety...
Ps - czemu pytasz o VIN ?
Masz moze jakis sposob sprawdzenia przegladow itp tak jak np moglem to zrobic kiedy sprowadzelm mortocykl z UK ?
Ale tu chyba nie ma takiej opcji....
Pozdrawiam
PanAdol

Data: 2012-02-15 09:25:19
Autor: Chris
[...]

Można spróbować ale nie gwarantuję że się uda. Jaka marka ? jak nie chcez publicznie to albo na prv do mnie albo od ręki sam możesz zapytać albo sprawdzić poprzez linki z mojego podpisu.

kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza