kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza

Data: 2012-02-14 10:54:55
Autor: Arek
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza
W dniu 2012-02-14 09:22, PanAdol pisze:
Witam
Chce kupic pewne auto od handlarza. auto sprowadzone z Belgii. Mam kilka
pytan odnosnie "zwyczajow" przy kupnie.
Pan proponuje 2 opcje albo oplaty robie ja albo troche dokladam i robi on.
1. Jesli zdecydowalbyum sie na pierwszy wariant to jak to jest rozgrywane -
rozumiem ze z Nim (handlarzem) umowy juz w pl nie podpisze tylko pewnie
bedzie chcial zebym podpisal umowe kupna od bylego wlasciela ??
czy tez druga opcja jaka przychodzi mi do glowy to podpisanie umowy z
handlarzem ale z miejscem zawarcia jeszcze w Belgii ?
tak czy inaczej rozumiem ze czy pierwsza czy druga opcja do konca zgodna z
prawem nie jest i w przypadku jakis "problemow" jestem w kompletnej d...ie ?

2. Jesli On robi oplaty - jak w praktyce to wyglada. Jade ogladam, mowie ok
podoba mi sie kupuje i co w tedy ?
rozumeim ze on robi celny vat tlumaczenia i kupuje to na papierze od Niego ?
handlarz chce jakas zaliczke zazwyczaj ? czy daje mu czesc kasy, biore auto,
on robi oplaty i jak da doku to daje reszte ? czy jak ?

Ciężko to coś nazwać handlem a gościa handlarzem.

A.

kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza