kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza

Data: 2012-02-14 11:03:17
Autor: J.F.
kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza
Dnia Tue, 14 Feb 2012 09:22:06 +0100, PanAdol napisał(a):
Pan proponuje 2 opcje albo oplaty robie ja albo troche dokladam i robi on.
1. Jesli zdecydowalbyum sie na pierwszy wariant to jak to jest rozgrywane - rozumiem ze z Nim (handlarzem) umowy juz w pl nie podpisze tylko pewnie bedzie chcial zebym podpisal umowe kupna od bylego wlasciela ??
czy tez druga opcja jaka przychodzi mi do glowy to podpisanie umowy z handlarzem ale z miejscem zawarcia jeszcze w Belgii ?
tak czy inaczej rozumiem ze czy pierwsza czy druga opcja do konca zgodna z prawem nie jest i w przypadku jakis "problemow" jestem w kompletnej d...ie ?

Tak, aczkolwiek .. podejrzewam ze 3/4 samochodow jest tak sprzedawana i
klienci zyja :-)

Urzedy celne tez nie glupie i potrafia zadac wlasciwe pytania, np jak pan
przywiozl auto. A ty jestes madrzejszy i mowisz ze pozyczyles lawete.
I masz nawet na to fakture. Z wczoraj :-)
Albo pozyczyles od kolegi. I znasz nr rejestracyjny i nazwisko kolegi :-)

2. Jesli On robi oplaty - jak w praktyce to wyglada. Jade ogladam, mowie ok podoba mi sie kupuje i co w tedy ?
rozumeim ze on robi celny vat tlumaczenia i kupuje to na papierze od Niego ?

Zapewne.
handlarz chce jakas zaliczke zazwyczaj ?

Zaliczka wiez miedzy sprzedawca a klientem buduje :-)

czy daje mu czesc kasy, biore auto, on robi oplaty i jak da doku to daje reszte ? czy jak ?

Potrzebuje auto do zrobienia przegladu.
No chyba ze ci sprzeda niezarejestrowane.

J.

kupno sprowadzonego od handlarza-oplaty przeze mnie vs przez handlarza