kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)

Data: 2013-07-26 00:03:31
Autor: misiek
kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
przebojow z kupnem zlomu cd ;)
pacjent to mondelo Mk2 - rocznik `97 vg vin mial byc sedan a nie heczbek :) :D i kolor zielony - a przyjechal na miejsce ogledzin brazowy :) juz jest dobrze - ale przynajmniej wg vinu to nie angol... :D LOL

btw - ktos wie w jakiej jednostce policji zglosic ingerencje w pole numerowe :D ? taki kurwa lekko zlozliwy zart... :D

golym okiem niedzialajacy licznik, przelacznik szyb od pasazera [ o tym sprzedajacy powiedzial w ogloszeniu] - i potezny wyciek ze skrzyni [ o tym ani slowa] :) a w zasadzie zaslanianie sie ze cieknie bo to woda - auto umyl akurat :d LOL

 a na kanale...
szatan, ogorki i pozoga :D cena samych czesci nowych do wymiany z rozrzadem to kolo 2000 :) :P

no to zaczynamy wyliczanke... do wymiany - chlodnica klimy i wody bo pogiete i rozszczelnione, klyma ofkors "do nabicia " :) tylko ze czynnik swiezo napelniony tez ochoczo spierdoli ;) wahacze przod, przeguby, cieknie ze skrzyni tak jakby ktos lal konewka [ nie nadazylbym kurwa dolewac oleju do skrzyni  :D , uszczelniacze polosi do wymiany, oslony to wiadomo samo przez sie, polamana oslona pod silnikiem,  lozyska po obu stronach przod, hamulce tyl do wymiany - ciekna cylinderki, laczniki stabilizatorow do wymiany, przewody elastyczne speczniale, rozrzad do wymiany, bak pogiety tak jakby ktos w niego napierdalal 5 kg mlotkiem , z tlumika koncowego strzepy, wygiety od rdzy na druga strone :D ciekawe co by bylo - jakbym zawieche sprawdzil na szarpakach .. LOL - amorow zero bo bujal sie jak batory na sztormie ;)
poza tym prog od kierowcy zgnity, peknieta szpachla na slupku c od kierowcy [ o tym juz pisalem] :D i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym ogloszeniu. ;D
nic tylko kupowac.
z robocizna podejrzewam 3000 wkladu dodatkowego do ceny  trza dolozyc  ... czyli OKAZJA PANY _ OKAZJA :) stan idealny.tradycyjnie.

Data: 2013-07-26 06:57:52
Autor: P.B.
On Fri, 26 Jul 2013 00:03:31 +0200, "misiek" <danton1969@go3.pl> wrote:
[ o tym juz pisalem] :D i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym

Nowy w salonie kosztuje pewnie z 80 tys. więc czego spodziewałeś się za równowartość jakiejś pierdółki z listy wyposażenia nowego samochodu? Szukaj mondeo za minimum dwa razy większą kwotę, to będzie nadzieja, że choć do domu nim dojedziesz, nim się rozpadnie.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-07-26 10:33:19
Autor: misiek

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.377435471406581373news.atman.pl...
[...]

standardowy tekst handlarzyn :) ze nowe to w salonie ...
a uzywane w dobrym stanie za w miare umiarkowana cene - to tylko na allegro:) ale na allegro.ru albo allegro.cz :)
auto nie dla mnie, ale dla kumpla co szuka zamiennika punto MK I - dobrze ze ma mnie bo by zginal smiercia tragiczna w akcji ;)

Data: 2013-07-26 11:09:31
Autor: P.B.
On Fri, 26 Jul 2013 10:33:19 +0200, "misiek" <danton1969@go3.pl> wrote:
standardowy tekst handlarzyn :) ze nowe to w salonie ...

Ale taka właśnie jest prawda.
[...]

Cena jest adekwatna do stanu. Parchów kosztujących grubo poniżej średniej dla danego modelu/rocznika nie warto oglądać, bo oczywiste jest, że to trupy.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2013-07-26 11:39:13
Autor: misiek

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.2515898334870646098news.atman.pl...
[...]

niby masz racje i zgadzam sie, aczkolwiek w pl nawet drogie auta to rzechy to raz, dwa - jak szmaciarz pisze w ogloszeniu ze stan idealny technicznie, to wymagam minimum przyzwoitosci, bo wiadomo ze idealu nie wymagam - ja nie z tych co to widza peknietey lacznik stabilizatora czy luzna koncowke i jedna ryse na lakierze i odchodze z wyrazem obrzydzenia na buzce :)  :D cieknacej ciurkiem skrzyni, wgniecionych i rozjebanych chlodnic ew wgniecionego baku :D sie jednak nie spodziewalem :D i strzepow z przegubow i z wahaczy :D :D

Data: 2013-07-26 14:32:47
Autor: tᴏ
misiek wrote:

[...]

To niech nie kupuje auta w cenie roweru.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-07-26 08:41:35
Autor: czak norris
W dniu 2013-07-26 00:03, misiek pisze:
i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym
ogloszeniu.

Rozumiem, że za 3600zł (obstawiam, że to dolna granica cenowa ogłoszeń mondeo MK2) chciałeś kupić dobrze wyposażone auto średniej klasy w idealnym stanie? ROTFL

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2013-07-26 10:30:49
Autor: misiek

Użytkownik "czak norris" <czak@norris.pl> napisał w wiadomości news:kst5n2$9vp$1news.task.gda.pl...
[...]

moze jakbys czytal ze zrozumieniem i kumal ironie - to ew zrozumialbys co poeta mial na mysli :) a jak nie to trudno. nie bede rzcal perel przed wieprze.

Data: 2013-07-26 10:57:27
Autor: Tmek

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:kstcjr$vep$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wiec misiu pluszowy, im szybiej zrozumiesz ze jedna sprawa to opis otwartym tekstem, ktory jest mniej wiecej zawsze standardowy, a druga to cena, ktora bardziej juz opisuje stan jezdzidla tym szybciej pojmniesz o co w tym chodzi.

Cena najtansza z mozliwych swoimi cyframi mowi: wez mnie, jestem padlo, bardzo mi milo. I mam taki fajny opis.

Tmek

Data: 2013-07-26 11:57:54
Autor: misiek

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:kstdlb$3do$1speranza.aioe.org...

[...]

wiem o co kaman, moze faktycznie zaufalem pajacowi, bo ja z gruntu dobry czlowiek jestem i ufny, ale dobrze kontroluje [ jak lenin;D ] -  cena wcale nie jest niska - takie gowna mozna kupic juz za 2 kpln - to raz...
dwa - dokladanie drugie tyle do uzywanego rzecha - ktory powinien miec wady - ale bez przesady [ale mi sie zrymowalo] to juz jest perwersja niestety. za 7 koles moze kupic zupelnie co innego i w innym stanie, chociazby teoretycznie niezajebywalne audi b4 w stanie co najmniej dobrym :P

Data: 2013-07-26 16:13:07
Autor: Cavallino

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kss7qr$bjj$1@mx1.internetia.pl...
przebojow z kupnem zlomu cd ;)
pacjent to mondelo Mk2 - rocznik `97 vg vin mial byc sedan a nie heczbek :)

Nie robią i nigdy nie robili Mondeo w wersji hatchback.

Data: 2013-07-26 07:25:37
Autor: Jimiasty
kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:13:07 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
Nie robiďż˝ i nigdy nie robili Mondeo w wersji hatchback.

Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?

Data: 2013-07-26 16:27:51
Autor: Cavallino

Użytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:05c51b93-41c3-48c8-87df-05368a10bd90@googlegroups.com...
W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:13:07 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
Nie robiďż˝ i nigdy nie robili Mondeo w wersji hatchback.

Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?

Albo sedanem albo liftbackiem.

Data: 2013-07-26 07:30:52
Autor: Jimiasty
W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:27:51 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?
Albo sedanem albo liftbackiem.

Przeciez liftback i hatchback to praktycznie synonimy.

Data: 2013-07-26 16:54:53
Autor: Cavallino

Użytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:01a310ed-f7b6-46e4-81ed-a09141dd38dd@googlegroups.com...
W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:27:51 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?
Albo sedanem albo liftbackiem.

Przeciez liftback i hatchback to praktycznie synonimy.

Weź nawet tak nie żartuj.
Mylić liftbacka i hatcha może tylko kompletny laik, na tej grupie takowych być nie powinno.

Data: 2013-07-26 19:15:13
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-07-26 16:30, Jimiasty pisze:
W dniu piątek, 26 lipca 2013 16:27:51 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
Hmm, to czym ja przez dlugie lata jezdzilem zatem ?
Albo sedanem albo liftbackiem.

Przeciez liftback i hatchback to praktycznie synonimy.

Fakt, podział jest tak naprawdę umowny i bardziej marketingowy.
Klasa wyższa i hatchback? Nie, to by źle wyglądało ;)

Data: 2013-07-26 23:23:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-07-26 19:15, Artur Maśląg pisze:
[...]

To jak zakwalifikować Vel Satisa? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-07-27 14:22:00
Autor: jerzu
kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
On Fri, 26 Jul 2013 23:23:16 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<mojnick@onet.pl> wrote:

To jak zakwalifikować Vel Satisa? :>

Jako dziwoląg :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-27 19:53:55
Autor: Artur Maśląg
<mojnick@onet.pl> wrote:

To jak zakwalifikować Vel Satisa? :>

Jako dziwoląg :)

Nie, nie, on miał 'niebanalną stylistykę nadwozia' :)

Data: 2013-08-01 08:55:27
Autor: LEPEK
[...]

I po tym jeszcze chciało ci się jechać na kanał, oglądać od spodu itp?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)