kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)

Data: 2013-07-26 08:41:35
Autor: czak norris
kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
W dniu 2013-07-26 00:03, misiek pisze:
i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym
ogloszeniu.

Rozumiem, że za 3600zł (obstawiam, że to dolna granica cenowa ogłoszeń mondeo MK2) chciałeś kupić dobrze wyposażone auto średniej klasy w idealnym stanie? ROTFL

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2013-07-26 10:30:49
Autor: misiek

Użytkownik "czak norris" <czak@norris.pl> napisał w wiadomości news:kst5n2$9vp$1news.task.gda.pl...
[...]

moze jakbys czytal ze zrozumieniem i kumal ironie - to ew zrozumialbys co poeta mial na mysli :) a jak nie to trudno. nie bede rzcal perel przed wieprze.

Data: 2013-07-26 10:57:27
Autor: Tmek

Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:kstcjr$vep$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wiec misiu pluszowy, im szybiej zrozumiesz ze jedna sprawa to opis otwartym tekstem, ktory jest mniej wiecej zawsze standardowy, a druga to cena, ktora bardziej juz opisuje stan jezdzidla tym szybciej pojmniesz o co w tym chodzi.

Cena najtansza z mozliwych swoimi cyframi mowi: wez mnie, jestem padlo, bardzo mi milo. I mam taki fajny opis.

Tmek

Data: 2013-07-26 11:57:54
Autor: misiek

Użytkownik "Tmek" <Tmek@dom.ek> napisał w wiadomości news:kstdlb$3do$1speranza.aioe.org...

[...]

wiem o co kaman, moze faktycznie zaufalem pajacowi, bo ja z gruntu dobry czlowiek jestem i ufny, ale dobrze kontroluje [ jak lenin;D ] -  cena wcale nie jest niska - takie gowna mozna kupic juz za 2 kpln - to raz...
dwa - dokladanie drugie tyle do uzywanego rzecha - ktory powinien miec wady - ale bez przesady [ale mi sie zrymowalo] to juz jest perwersja niestety. za 7 koles moze kupic zupelnie co innego i w innym stanie, chociazby teoretycznie niezajebywalne audi b4 w stanie co najmniej dobrym :P

kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)