kupno telewizora do 2kzł - na co zwracać uwagę?

Data: 2010-11-16 07:32:31
Autor: Marek Dyjor
kupno telewizora do 2kzł - na co zwracać uwagę?
yendy wrote:
Pełno telewizorów w hipermarketach po kuszących cenach - ale na co
zwrócić uwagę przy wyborze?

Oto kryteria:

1.) cena < 2000zł (po prostu nie warto więcej wydawać na tv)

2.) wielkość 32" - te większe powodują ból głowy
(ponoć przy 32" to nie jest zauważalne czy jest FullHD czy tylko
HDready?)

ból głowy?  może trzeba iść do lekarza :)

3.) dobra jakość obrazu w sensie kątów patrzenia, czasu reakcji
(dynamiki), ostrości - chodzi o to żeby po dłuższym oglądaniu nie
bolały oczy i głowa

Cała reszta, różne "wodotryski" itp. nieistotne, szczególnie np. tuner
wbudowany - i tak będzie podłączone do dekodera satelitarnego.

to może monitor :)  legalnie nie będziesz musiał płacić abonamentu

Data: 2010-11-15 23:58:52
Autor: yendy
On 16 Lis, 06:32, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
> 2.) wielkosc 32" - te wieksze powoduja bol glowy

bol glowy?  moze trzeba i do lekarza :)

Po prostu zbyt duzy obraz jest zbyt natretny, nie cierpie tego jak mi
cos robi takie pranie mozgu, ale wiem, ze to kwestia gustu - ogladalem
rozne modele, i w sklepie i u znajomych i stwierdzam, ze 32" jest
optymalne, no... moze 37", ale juz 42" to nie... szczegolnie jesli to
duzo wiecej kosztuje...

> nieistotne, szczegolnie np. tuner
> wbudowany - i tak bedzie podlaczone do dekodera satelitarnego.

to moze monitor :)  legalnie nie bedziesz musial placic abonamentu

jakiego abonamentu, nie kapuje...

To prawda, ze do dekodera satelitarnego monitor by spokojnie
wystarczyl - problem tylko w tym, ze monitor wielkosci 32-37" o takich
katach widzenia i kontrascie jak przecietny telewizor ze sklepu -
kosztowal by chyba z 7000 zlotych. Szczerze nie wiem dlaczego, ale
przeciez cena towaru malo ma wspolnego z rzeczywista obiektywna
wartoscia...

A do tego jest inny problem: JAK PODLACZYC monitor komputerowy do
dekodera satelitarnego?

Data: 2010-11-16 14:57:36
Autor: Marek Dyjor
kupno telewizora do 2kzl - na co zwracac uwage?

http://allegro.pl/monitor-42-lcd-toshiba-42rv685d-hdmi-fullhd-i1319678457.html

Data: 2010-11-17 07:17:52
Autor: pawell32
W dniu 2010-11-16 08:58, yendy pisze:
A do tego jest inny problem: JAK PODLACZYC monitor komputerowy do
dekodera satelitarnego?

chyba odwrotnie.
1. kaĹźdy dobry monitor posiada we hdmi
2. można też popatrzeć na monitory z tv (posiadają wówczas inne wejscia)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

kupno telewizora do 2kzł - na co zwracać uwagę?