kupować?

Data: 2009-11-03 21:01:17
Autor: Delfino Delphis
kupować?
Jak patrzę na wykres S&P500 to mam nieodparte wrażenie, że teraz jest dobry
moment na zakupy. Cykliczność w trendzie bocznym jest ewidentna. Stopa
można blisko postawić. Co sądzicie?

Data: 2009-11-03 20:20:20
Autor: Ritchie
kupować?
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak patrzę na wykres S&P500 to mam nieodparte wrażenie, że teraz jest dobry
moment na zakupy. Cykliczność w trendzie bocznym jest ewidentna. Stopa
można blisko postawić. Co sądzicie?

Podobnie rzecz ma sie na Wigu 20 - zblizylismy sie do dolnej linii kanalu
wzrostowego biegnacego od lutego 2009. No i teraz pytanie, czy odbijemy, czy
przebijemy? Dolar sugeruje, ze bedzie raczej przebicie, bo wylazl z kolei
ponad gorna linie trzymiesiecznego kanalu spadkowego. Ale kto wie? Czytalem
gdzies ciekawy artykul, ze w Stanach napozyczali dolarow na 0,25% i dolary te
wyjechaly w inwestycjach poza Stany. I dopoki dolar sie oslabial, to bylo OK,
bo kredytobiorcy byli na plus na kursie, plus roznicy procentow z kredytu w
USA a inwestycji np. w Polsce. Jednak, gdy dolar zacznie sie wzmacniac, to
spowoduje to lawinowe wycofywanie dolarow, a wiec spadek na gieldach i jeszcze
wiekszy wzrost dolara. Sam na razie przekonwertowalem fundusze z akcyjnych w
dolarowe obligacje, ale na gieldzie cos podkupuje ciagle, jadnak z kilkudniowa
perspektywa inwestycyjna. Pzdr. Ritchie.

Data: 2009-11-03 21:44:16
Autor: skippy
kupować?

Użytkownik "Ritchie " <tdepa.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcq3a4$kmc$1inews.gazeta.pl...
[...]

rozumiem że na log nie patrzysz

Data: 2009-11-04 21:17:21
Autor: Zbyszek
kupować?
Dnia 03-11-2009 o 21:44:16 skippy <a@nie.ma> napisał(a):

rozumiem że na log nie patrzysz

A na logu wychodzi coś innego ?
szczerze wątpie w sens logu w krótkim terminie  ale może ktoś mnie tu  przekona.
A Delfin jak widać miał niezły pomysł.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-06 01:23:18
Autor: Delfino Delphis
kupować?
Zbyszek wrote:

A Delfin jak widać miał niezły pomysł.

Zrobiłem tak jak radziliście, jak tylko złotówka umocniła się do dolara to
od razu L, stop w okolicach 2180, więc ryzyko niewielkie.

Data: 2009-11-06 08:37:53
Autor: skippy
kupować?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcvq9m$2ke$1news.onet.pl...
Zbyszek wrote:

A Delfin jak widać miał niezły pomysł.

Zrobiłem tak jak radziliście, jak tylko złotówka umocniła się do dolara to
od razu L, stop w okolicach 2180, więc ryzyko niewielkie.

złotówka do dolara to jest to samo co złoty do jednodolarówki?

Data: 2009-11-06 13:28:24
Autor: Delfino Delphis
kupować?
skippy wrote:

złotówka do dolara to jest to samo co złoty do jednodolarówki?

Czepiasz się :P

Data: 2009-11-06 14:53:12
Autor: skippy
kupować?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hd14p7$44q$1news.onet.pl...
skippy wrote:

złotówka do dolara to jest to samo co złoty do jednodolarówki?

Czepiasz się :P

;)

Data: 2009-11-04 23:13:23
Autor: zark7
kupować?
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a): > Cykliczność w trendzie bocznym jest ewidentna. Stopa
> można blisko postawić. Co sądzicie?

Dolar sugeruje, ze bedzie raczej przebicie, bo wylazl z kolei
ponad gorna linie trzymiesiecznego kanalu spadkowego.

Chyba jeszcze nie wylazł, a i stopa mozna było postawić.

7zark7

Data: 2009-11-03 20:39:22
Autor: kc
kupować?
[...]

Wg mnie tak. Idealnym momentem do zakupu byłaby wartość WIG-20 ok. 2186. A S&P? - pewnie coś podobnego. Ale patrz najpierw na naszą giełdę i sprawdzaj czy Amerykanie podążają :). Nowy trend.

kc

Data: 2009-11-03 21:46:16
Autor: george
kupować?

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hcq4dq$p0p$1inews.gazeta.pl...
[...]

celna uwaga z tym ostatnim :).
george

Data: 2009-11-04 23:21:24
Autor: zark7
kupować?

> [...]
> S&P? - pewnie coś podobnego. Ale patrz najpierw na naszą giełdę i > sprawdzaj

celna uwaga z tym ostatnim :).
george

No fakt :)

--