kupować?

Data: 2009-11-03 20:39:22
Autor: kc
kupować?
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak patrzę na wykres S&P500 to mam nieodparte wrażenie, że teraz jest dobry
moment na zakupy. Cykliczność w trendzie bocznym jest ewidentna. Stopa
można blisko postawić. Co sądzicie

Wg mnie tak. Idealnym momentem do zakupu byłaby wartość WIG-20 ok. 2186. A S&P? - pewnie coś podobnego. Ale patrz najpierw na naszą giełdę i sprawdzaj czy Amerykanie podążają :). Nowy trend.

kc

Data: 2009-11-03 21:46:16
Autor: george
kupować?

" kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hcq4dq$p0p$1inews.gazeta.pl...
[...]

celna uwaga z tym ostatnim :).
george

Data: 2009-11-04 23:21:24
Autor: zark7
kupować?

> [...]
> S&P? - pewnie coś podobnego. Ale patrz najpierw na naszą giełdę i > sprawdzaj

celna uwaga z tym ostatnim :).
george

No fakt :)

--