kupowac,, dokąd można!

Data: 2015-05-14 22:12:46
Autor: Chiron
kupowac,, dokąd można!
Data: 2015-05-14 13:18:01
Autor: szklanynocnik
kupowac,, dokąd można!
użytkownik Chiron napisał:
http://pikio.pl/niebezpieczne-zwiazki-b-komorowskiego-wycofywane-ze-sprzedazy/

Stawka jest zbyt wysoka, w grę wchodzi dysponowanie 80% dochodu 16mln ludzi.

Właściwie tych wyjebanych drogowców i stoczniowców mi nie żal, chcieli nowoczesności to ją dostali.

Data: 2015-05-14 13:32:48
Autor: kogutek444
kupowac,, dokąd można!
W dniu czwartek, 14 maja 2015 22:18:08 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Właściwie tych wyjebanych drogowców i stoczniowców mi nie żal, chcieli nowoczesności to ją dostali.

To nie pogadamy bo mnie też ich nic a nic nie żal. W sumie szacun dla czerwonych że potrafili tak zrobić że przejęli cały majątek narodowy i włos im z głowy nie spadł.

Data: 2015-05-14 23:35:16
Autor: Ikselka
kupowac,, dokąd można!
Dnia Thu, 14 May 2015 22:12:46 +0200, Chiron napisał(a):

http://pikio.pl/niebezpieczne-zwiazki-b-komorowskiego-wycofywane-ze-sprzedazy/

http://www.empik.com/niebezpieczne-zwiazki-bronislawa-komorowskiego-sumlinski-wojciech,p1105730643,ksiazka-p

Niie kupować, nie nabijać kabzy! - i tak ma pełną. Prace pewnie zmieni,
studia nie pomogły, ale kredytu brać na pewno nie musi :->
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

kupowac,, dokąd można!