kupowac nowy czy inwestowac / modernizowac

Data: 2009-08-19 05:34:13
Autor: Hautameki
kupowac nowy czy inwestowac / modernizowac
Mam ten sam problem. Też jeżdże na garym, tyle, że trochę starszym
modelu. Z oryginału została mi tylko sztyca ;-) Mógłbym go dalej
modernizować, ale waga i sztywność ramy pozostawia wiele do życzenia.
Teraz przyszła pora na zmianę kół, ale powiedziałem sobie dosyć..

Postanowiłem złożyć sobie nowy rower. Gotowe na fajnym osprzęcie są
bardzo drogie, nie specjalnie się opłaca.
Ze starego roweru spróbuje przełożyć jak najmniej częsci żeby używać
go późną jesienią i zimą dla oszcędzenia nowego sprżetu.
Taki mam plan działania. Teraz rozglądam się za nową ramą i fajnymi
kółkami.

w tym roku zaczalem krecic troche na maratonach. Sam dla siebie, nie na
wyniki. Ale takie jezdzenie znacznie eksploatuje rower niz tzw.
rekreacja. Wczesniej juz zalozylem inna kierownice, choc teraz przy
maratonach  mysle czy nie wrocic do czegos prostszego. I wymienilem
vbrake'i na deore. Ostatnio tez padlo na suport.

I tu pojawia sie pytanie czy dalej w niego inwestowac? - chce m.in.
zalozyc SPD, wymienic siodlo, moze przerzutke z przodu plus korby, bo
jest tylko SIS i niestety dosc czesto trzeba regulowac. Trzeba wymienic
wiekszosc linek i  pancerzy. Na nowy sezon musze tez opony wymienic.

Troche kosztow jest, do tego pewnie wszystkiego nie dam rady sam zrobic
a to znaczy ze trzeba dolozyc koszty serwisowe.

Idzie jesien i ceny nowych rowerow z tego i poprzednich lat wciaz
powinny spadac. Rozgladac sie za czyms czy jednak ten rower doprowadzic
do lepszego stanu? Ktos tez stoi przed podobnym dylematem?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 /http://kufel.bloog.plhttp://www.zachody.pl/ skype:kufel78

kupowac nowy czy inwestowac / modernizowac