kupowałem dzisiaj akumulator...

Data: 2016-12-27 19:48:18
Autor: 007
kupowałem dzisiaj akumulator...
4 fejskToMasz w <news:o3ubuj$dt0$1dont-email.me>:

witam

Dupa nie witasz, trolujesz...

miałem juz upatrzony sklep z tanimi akumulatorami i byłem przekonany do centry. Bardzo sie zdziwiłem że varta jest tańsza.

1 fejk

aż tu nagle wchodzi facet z jakimś miernikiem. zapina się do varty, solidnymi klemami, czeka i głośno komentuje że takiego gówna nie kupi bo jemu wychodzi że ma tylko 600 a nie obiecane 740.

2 fejk

nie wiem czy to prąd rozruchowy, czy pojemność? pomiar trwał kilkadziesiąt sekund, był powtarzalny,

3 fejk

Pytam faceta jaki by mi polecił, ale varty niechcę. Sprzedawca mówi - allcar. no to puszczam oko do faceta z miernikiem

4 fejk

Jak specjalistyczne sklepy tak będą działały, to wszystko będziemy kupować w supermarketach.
ToMasz

Ić się ksiendzu spowiadaj z nocnych zmaz...

--
'Tom N'

kupowałem dzisiaj akumulator...