kupowałem dzisiaj akumulator...

Data: 2016-12-27 23:32:59
Autor: ±ćęłń󶼿
kupowałem dzisiaj akumulator...
Możliwe, kiedy¶ Centra Poznań dla nich robiła.
BTW u mnie tanie Centry (z makro cash bo chyba najtaniej, +/- 96 Ah) bardzo szybko padaj±, 3 sezony maks. i robi± się bardzo wrażliwe na temperaturę w okolicy zera przy nocnym postoju pod domem, a trudno co rano z drugim aku schodzić lub kablami startować (po pierwszym uruchomieniu jest spokój aż do następnego ranka).

-- -- -
byłem przekonany do centry.
Bardzo sie zdziwiłem że varta jest tańsza.
może to tylko naklejka varta?

kupowałem dzisiaj akumulator...