kupowanie iPhona 6 raz jeszcze

Data: 2014-09-20 22:30:54
Autor: Titus Atomicus
kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
Tym razem polski akcent w UK:
<http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326/Tearful-father-queued-44
-hours-buy-new-iPhone-wife-dumped-month-ago-help-win-back.html>
--
TA

Data: 2014-09-20 23:16:48
Autor: Titus Atomicus
kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
In article <lvkphr$th$1@node1.news.atman.pl>,
 Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

> Tym razem polski akcent w UK:
> <http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326/Tearful-father-queued-44
> -hours-buy-new-iPhone-wife-dumped-month-ago-help-win-back.html>

Złamana linka :-o

To se sklej.
U mnie - zarowno w kliencie news jak i w przegladarce (google groops) nie jest zlamana.
--
TA

Data: 2014-09-21 11:57:23
Autor: Mario
W dniu 2014-09-20 23:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

ZĹ‚amana linka :-o

To se sklej.
U mnie - zarowno w kliencie news jak i w przegladarce (google groops)
nie jest zlamana.

ZĹ‚amana jest  w TB wiÄ™c to nie jest  tak ze jakiĹ› niszowy czytnik sobie nie radzi z czytaniem.

MD

Data: 2014-09-21 11:59:49
Autor: Mario
W dniu 2014-09-21 11:57, Mario pisze:
[...]

A tak wstawia ten link TB

Data: 2014-09-21 16:07:21
Autor: Titus Atomicus
In article <lvm8i5$g8p$1@mx1.internetia.pl>, Mario <mariuszd@w.pl> wrote:

W dniu 2014-09-20 23:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> To se sklej.
> U mnie - zarowno w kliencie news jak i w przegladarce (google groops)
> nie jest zlamana.

Złamana jest  w TB wi?? to nie jest  tak ze jaki? niszowy czytnik sobie nie radzi z czytaniem.

Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.
Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.
--
TA

Data: 2014-09-21 09:11:05
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-1E53D1.16072121092014node1.news.atman.pl...

Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.
Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.

TB wła¶nie NIE łamie. To Twój czytnik na 15 letnim powerbooku łamie.
I nie radzi sobei z UTF-8 na dodatek.

Data: 2014-09-21 16:23:36
Autor: Mario
wrote:

[...]

ZĹ‚amana jest  w TB wi?? to nie jest  tak ze jaki? niszowy czytnik sobie
nie radzi z czytaniem.

Moj newsreader sobie nie za bardzo radzi z UTF-8.
Ale ja nadaje z 15 letniego powerbooka.

Jestem pod wrażeniem. Mam jakiegoś 10 letniego laptopa HP, ale to raczej do obsługi starych programów "inżynierskich" albo do łączenia po SSH w w warunkach w których żal mi nowszego np. w kopalniach. Nie używałbym go jednak do na co dzień do pisania na grupy czy obsługi maili czy przeglądania netu.

Ale to, ze wspolczesny TB lamie linki to naprawde skandal.

Nadawca łamie. Co najwyżej można by tak napisać czytnik, aby się tego domyślał i sklejał.

MD

Data: 2014-09-21 17:05:45
Autor: Titus Atomicus
kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
In article <lvmo59$483$1@mx1.internetia.pl>, Mario <mariuszd@w.pl> wrote:

Nadawca łamie.
Jak lamie, skoro link sie otwiera?
Poza Mozilla, jak widac...

Co najwyżej można by tak napisać czytnik, aby się tego domy¶lał i sklejał.
Nikt nie  bedzie pisal nowego czytnika na stary system.
--
TA

Data: 2014-09-21 17:18:37
Autor: Mario
W dniu 2014-09-21 17:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <lvmo59$483$1@mx1.internetia.pl>, Mario <mariuszd@w.pl>
wrote:

Nadawca Ĺ‚amie.
Jak lamie, skoro link sie otwiera?

Otwiera bo przy czytaniu go naprawia. Ale link został wysłany połamany.
Poza tym jak już zauważono akurat ten połamany link otwiera się w każdej przeglądarce wiec serwerowi www pewnie wystarcza jakiś fragment początkowy linku.

Poza Mozilla, jak widac...

Co najwyżej można by tak napisać czytnik, aby się tego
domyślał i sklejał.
Nikt nie  bedzie pisal nowego czytnika na stary system.

Miałem na myśli, że Mozilla mogłaby dopisać naprawę linków jeśli są połamane. Ale to chyba nie tędy droga, żeby tolerować bylejakość i komplikować przeglądarki i czytniki aby sobie radziły z błędami.

MD

Data: 2014-09-21 17:24:41
Autor: Titus Atomicus
In article <lvmrcf$euh$1@mx1.internetia.pl>, Mario <mariuszd@w.pl> wrote:

W dniu 2014-09-21 17:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Jak lamie, skoro link sie otwiera?

Otwiera bo przy czytaniu go naprawia. Ale link został wysłany połamany.
Poza tym jak już zauważono akurat ten połamany link otwiera się w każdej przegl±darce wiec serwerowi www pewnie wystarcza jaki¶ fragment pocz±tkowy linku.

E, to jakies herezje sa...
--
TA

Data: 2014-09-21 10:38:43
Autor: Pszemol
wrote:

> [...]

Poza tym jak już zauważono akurat ten połamany link otwiera się w każdej
przegl±darce wiec serwerowi www pewnie wystarcza jaki¶ fragment

Nie s±. Tak to faktycznie wygl±da że serwer radzi sobie z pocz±tkiem URLa.

Twoja wypowiedĽ wysłana do sieci ma bezdyskusyjnie i bezapelacyjnie
złamanego linka: połowa linka jest w drugiej linijce oddzielona znakiem
nowej linii, łami±cej linka. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

Data: 2014-09-21 17:39:24
Autor: Mario
wrote:

W dniu 2014-09-21 17:05, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <lvmo59$483$1@mx1.internetia.pl>, Mario <mariuszd@w.pl>
wrote:

Nadawca Ĺ‚amie.
Jak lamie, skoro link sie otwiera?

Otwiera bo przy czytaniu go naprawia. Ale link został wysłany połamany.
Poza tym jak już zauważono akurat ten połamany link otwiera się w każdej
przeglÄ…darce wiec serwerowi www pewnie wystarcza jakiĹ› fragment
poczÄ…tkowy linku.

E, to jakies herezje sa...

Wytnij sobie z tego całego linku tę część od początku do 44 i wklej do dowolnej przeglądarki. Zresztą sprawdziłem - działa link skrócony o wszystko co znajduje się za 2763326.

MD

Data: 2014-09-20 23:17:52
Autor: JoteR
"Poldek" napisał:

<http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326/Tearful-father-queued-44
-hours-buy-new-iPhone-wife-dumped-month-ago-help-win-back.html>

Złamana linka :-o

Ale zaraz applowscy fanboje wytłumacz±, że to nie bug ino feature  ;->

JoteR

Data: 2014-09-20 16:21:19
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:541def36$0$2232$65785112news.neostrada.pl...
"Poldek" napisał:

[...]

No nie wiem, link jest na 100% złamany, ale wprowadzenie
tej pierwszej połowy do IE pokazuje cały artykuł i naprawia linka.

Data: 2014-09-20 23:37:31
Autor: JoteR
[OT] kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
"Pszemol" napisał:

[...]

IE naprawia co¶, co zostało popsute na Macintoshu?
Że też takie bluĽnierstwo przeszło ci przez klawiaturę, no no ;->

Gwoli sprawiedliwo¶ci należy też dodać, że kliknięcie tej górnej połówki linka w OE otwiera ż±dan± stronę w praktycznie dowolnej przegl±darce zdefiniowanej w systemie jako domy¶lna. Natomiast ciekawie to wygl±da na przykład tu:
http://tech.money.pl/hi-tech/grupy/pl-misc-telefonia-gsm/kupowanie-iphona-6-raz-jeszcze-1615064.html

JoteR

Data: 2014-09-20 17:15:32
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:541df3a5$0$2362$65785112news.neostrada.pl...
No nie wiem, link jest na 100% złamany, ale wprowadzenie
tej pierwszej połowy do IE pokazuje cały artykuł i naprawia linka.

IE naprawia co¶, co zostało popsute na Macintoshu?

Nie, raczej serwer odnajduje artykuł mimo że dostał tylko połowę linka.

http://tech.money.pl/hi-tech/grupy/pl-misc-telefonia-gsm/kupowanie-iphona-6-raz-jeszcze-1615064.html

No cóż, soft na ten serwerek ma ewidentnie buga.

Data: 2014-09-21 00:35:16
Autor: jerzu
On Sat, 20 Sep 2014 23:37:31 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

IE naprawia co¶, co zostało popsute na Macintoshu?

Więcej, Chrome też naprawiło :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-09-20 19:38:01
Autor: Pszemol
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message news:j80s1at9matpffriaptucbf7k2i48m9uel4ax.com...
On Sat, 20 Sep 2014 23:37:31 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

IE naprawia co¶, co zostało popsute na Macintoshu?

Więcej, Chrome też naprawiło :)

To nie IE czy Chrome, bo link wchodzi do przegl±darki połamany.
To serwer odnajduje.

Data: 2014-09-21 21:15:06
Autor: jerzu
[OT] kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
On Sat, 20 Sep 2014 19:38:01 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

To nie IE czy Chrome, bo link wchodzi do przegl±darki połamany.
To serwer odnajduje.

Serwer odnajduje, bo w pierwszej czę¶ci znajduje się nr artykułu.
Wystarczy wklepać http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326, a
artykuł się otworzy. Ale nie zawsze bedzie tak słodko.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-09-22 21:31:09
Autor: Titus Atomicus
[OT] kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
In article <7s8u1a5pfj65f833be5elq0hvbkjb2nik6@4ax.com>,

wrote:

>To nie IE czy Chrome, bo link wchodzi do przegl±darki połamany.
>To serwer odnajduje. Serwer odnajduje, bo w pierwszej czę¶ci znajduje się nr artykułu.
Wystarczy wklepać http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326,
No, to jest jakies wytlumaczenie.
--
TA

Data: 2014-09-22 20:11:55
Autor: Pszemol
[...]

wrote:

To nie IE czy Chrome, bo link wchodzi do przeglądarki połamany.
To serwer odnajduje.

Serwer odnajduje, bo w pierwszej części znajduje się nr artykułu.
Wystarczy wklepać http://www.dailymail.co.uk/news/article-2763326,
No, to jest jakies wytlumaczenie.

Od początku to Ci mówiłem - link u Ciebie jest połamany.

Data: 2014-09-21 01:22:07
Autor: Titus Atomicus
[OT] kupowanie iPhona 6 raz jeszcze
In article <j80s1at9matpffriaptucbf7k2i48m9uel@4ax.com>,
 jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

On Sat, 20 Sep 2014 23:37:31 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

>IE naprawia co¶, co zostało popsute na Macintoshu?

Więcej, Chrome też naprawiło :)

Wiec moze jednak to ta Mozilla/SeaMonkey lamie linki?
--
TA

kupowanie iPhona 6 raz jeszcze