kupowanie opon w internecie

Data: 2011-03-19 12:32:02
Autor: Tomasz Pyra
kupowanie opon w internecie
W dniu 2011-03-19 12:01, owp pisze:
Cześć.
Mimo że zawsze obiecuje sobie, że trzeba kupić opony przed sezonem, to jakoś
przypomina mi się za późno i kupuję, gdy są najdroższe.
W związku z tym szukam w internecie gdzie taniej. Okazuje się, że wszystkie
sklepy, które mają niższe ceny (na daną oponę), wykorzystują taką ofertę
jedynie jako haczyk na klienta. Następnego dnia dzwoni ktoś z firmy i tłumaczy
(różnorako) dlaczego akurat tych opon już/jeszcze nie ma, proponuje inne 'o
wiele lepsze'.

Stary numer:
http://hellfire.blogkierowcy.pl/2009/08/10/opony-w-promocji/

> Takie metody stosują m.inn. mixoponki.pl, sklepopon.pl,
realmoto.pl, wszystko po to, żeby być na lepszym miejscu w porównywarkach
(jeszcze jest metoda na 1 oponę dostępną). W końcu kupiłem w oponeo.pl -
drożej, ale przynajmniej jest :-) A może macie jakieś lepsze jak kupić taniej
i dobrze ?

www.oponytanio.pl
Tyle że oczywiście nie spodziewaj się cen takich jak te wymyślone, często niższe niż hurtowe w innych sklpeach.

kupowanie opon w internecie