kupowanie opon w internecie

Data: 2011-03-19 13:33:00
Autor: marjan
kupowanie opon w internecie
W dniu 2011-03-19 12:01, owp pisze:
Cześć.
Mimo że zawsze obiecuje sobie, że trzeba kupić opony przed sezonem, to jakoś
przypomina mi się za późno i kupuję, gdy są najdroższe.
W związku z tym szukam w internecie gdzie taniej. Okazuje się, że wszystkie
sklepy, które mają niższe ceny (na daną oponę), wykorzystują taką ofertę
jedynie jako haczyk na klienta. Następnego dnia dzwoni ktoś z firmy i tłumaczy
(różnorako) dlaczego akurat tych opon już/jeszcze nie ma, proponuje inne 'o
wiele lepsze'. Takie metody stosują m.inn. mixoponki.pl, sklepopon.pl,
realmoto.pl, wszystko po to, żeby być na lepszym miejscu w porównywarkach
(jeszcze jest metoda na 1 oponę dostępną). W końcu kupiłem w oponeo.pl -
drożej, ale przynajmniej jest :-) A może macie jakieś lepsze jak kupić taniej
i dobrze ?

Korzystałem już 3 razy ze sklepu sklepopon.pl i muszę ich pochwalić, za każdym razem byłem z ich usług zadowolony. Brałem zawsze z odbiorem osobistym na Bociana w Krakowie, i miałem od razu 30% zniżki na montaż opon. Konkretnie, to raz (zimą 2009/2010) kupowałem tam Bridgestone'y LM-20, i dwa razy Uniroyal'e RainExpert (najpierw 4 sztuki, a miesiąc później jeszcze jedną, bo pechowo rozciąłem oponę).

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-03-19 19:02:10
Autor: Piotr
kupowanie opon w internecie
Korzystałem już 3 razy ze sklepu sklepopon.pl i muszę ich pochwalić, za każdym razem byłem z ich usług zadowolony.

Cóż, jak na razie wszystkie polecane tu sklepy mają opony (które wybrałem)
droższe niż ganiony za wysokie ceny oponeo.pl...

Data: 2011-03-19 20:12:34
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-19 20:02, Piotr pisze:
[...]

Z ciekawości - jakie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-19 20:27:48
Autor: Piotr

http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-ecopia-ep150-185-65-r14-86-t

Data: 2011-03-19 20:15:42
Autor: marjan
[...]

Dla mnie dodatkowym argumentem był odbiór osobisty w Krakowie, i niepłacenie za przesyłkę. A to, że różne opony w różnych sklepach mają różne ceny, to chyba oczywiste ;)
Akurat tamte Uniroyal'e najbardziej opłacało mi się brać przez sklepopon.pl.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-03-19 20:41:46
Autor: p0li
O->Dnia 2011-03-19 20:02:10 niejaki Piotr napisał:
[...]

a ja polecam oponytanio nie tylko za szybkość relizacji zamówienia i
zgodność strony www ze stanami magazynowymi - ale przede wszystkim za
szeroką ofertę

szukałem opon całorocznych 255/60R15 - znalazłem tylko u nich za rok będę potrzebował 275/60R15 - nie będę szukał - kupię po prostu u
nich

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

kupowanie opon w internecie