kupowanie opon w sieci

Data: 2009-10-14 19:49:15
Autor: omega_fan
kupowanie opon w sieci

Użytkownik "bourbaki" <bourbaki1@go2.pl> napisał w wiadomości news:hb4r9a$qed$1achot.icm.edu.pl...
mam pytanko czy ktos z was zna moze adres sklepu
sklepopon.pl ... adres jest chyba jedna z podstawowych
rzeczy, ktora powinna byc na stronie a u nich nie ma ...
mam watpliwosc czy to jest realny sklep a nie jakas strona,
gdzie przeplyw nastepuje tylko w jedna strone :) :) :)
normalnie kupowalem w www.opony.com.pl ale strona
zniknela ... pare razy tam kupowalem i bylo spoko
ale albo poszli z torbami albo dzisiaj ich serwery nie
wytrzymaly obciazenia wiec zaczalem szukac alternatywy ...

www.baloon.pl
www.opony.com
www.netcar.pl

z wszystkich w/w korzystałem i było równie dobrze.

kupowanie opon w sieci