kupuję uszkodzony samochód z Francji - jakie dokumenty i ścieżka urzędnicza w PL

Data: 2009-04-04 07:25:13
Autor: vite
kupuję uszkodzony samochód z Francji - jakie dokumenty i ścieżka urzędnicza w PL
Witam Was,

kupuję USZKODZONY samochód z Francji i w związku z tym mam parę pytań:

- jakie dokumenty powinienem dostać wraz z samochodem? Jak się one nazywają po francusku.

- jaka jest ścieżka rejestracji takiego samochodu w polskich urzędach ?

- czy muszę go naprawić przed wykonywaniem wszelkich opłat, czy mogę to robić w trakcie kiedy samochód będzie stał u blacharza ?

dziękuję za wszelkie informacje i doświadczenia

pozdrawiam

Vite

Data: 2009-04-04 10:40:04
Autor: Paweł W.
[...]

Taki tam odpowiednik niemieckiego briefu. Tylko koniecznie trzeba z tym iść do ichniejszego WK i sprawdzić czy mandatami nie jest obciążony. Bo jak jest to "kupa", a Francuziki też lubią oszukiwać.

[...]

Wszystko inne załatwia się tak samo jak samochód z Niemiec np.

p.

kupuję uszkodzony samochód z Francji - jakie dokumenty i ścieżka urzędnicza w PL