kupujecie oleje na aukcjach w necie? np castrol magn atec 4l za 72zł :/ podejrzane?????

Data: 2009-02-21 16:29:31
Autor: Seba
kupujecie oleje na aukcjach w necie? np castrol magn atec 4l za 72zł :/ podejrzane?????
Witam,
kupujecie oleje na aukcjach w necie?

Tak.

nie wiem czy warto kupic w necie od sprawdzonego sprzedawcy, czy
dac 70zl wiecej i w sklepie kupowac????

Wybierz konkretnego (sprawdzonego) sprzedawce i po problemie.  --
Pozdrawiam
Sebastian S.

Data: 2009-02-21 09:21:00
Autor: arek.pp
kupujecie oleje na aukcjach w necie? np castrol magn atec 4l za 72zł :/ podejrzane?????
2 razy kupowałem magnateki 5W40 (znajmy tez) od dostawców z Wrocławia
i Szczecinia i oleje są w porzadku. Po 2 latach i 30 kkm wszystko ok.
Nie bede reklamowac sprzedawców, ale sa znani na Alledrogo.
Olej, który miał dostawca z Wrocławia (TXT 5W40 w 1 litrówkach)
zobaczyłem po raz pierwszy na półkach sklepowych w zeszłym roku w
sklepie na Słowacji, wiec moze to prawda, ze sa to oleje zza granicy,
a u nas Castrol konfekcjonuje olej z naszych rafinerii.

kupujecie oleje na aukcjach w necie? np castrol magn atec 4l za 72zł :/ podejrzane?????