kupujemy żelazko

Data: 2011-09-08 09:34:43
Autor: Arekmet
kupujemy żelazko

Użytkownik "gary" <gary@gary.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e63cd91$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
Właśnie nadszarpnęła się moja opinia o żelazkach Braun.
Po rozkręceniu, okazało się że odrywająca się stopa trzyma się czterech wypustek z cienkiej blaszki jak z konserwy. Po działaniu wysokiej temperatury i wody, blacha zwyczajnie zardzewiała, wypustki odpadły i praktycznie dobre żelazko bez jednej ryski na topie eloksalowej jest do wyrzucenia.
Mam wrażenie że ta blaszka z przewężeniami to nie przypadkowy element konstrukcji.
Czy ktoś z osób na sali rozbierał inne żelazka ?
Lubię konstrukcje proste i trwałe które w razie potrzeby można jeszcze naprawić
przyglądam się ofercie Zelmera, ale słyszałem że ich najnowsze produkty to już nie ta jakość i technologia znana z maszynek do mięsa.

Byle nie Tefal, to już drugie żelazko to kosztowało 240 zł i miało nie kapać podczas prasowania (na większej mocy) a kapie i pluje brudną wodą i kamieniem, nie da się uprasować białej koszuli, ciekawe czy uznają gwarancję.

kupujemy żelazko