kupujemy laptopa - liczy się jakość

Data: 2010-11-11 19:33:48
Autor: BearBag
kupujemy laptopa - liczy się jakość
Witam
Co byście kupili mając ok 2500zł, liczy się przede wszystkim jakość
wykonania i bezawaryjność. Całe lata spędziłem na della - głównie D600
który jest po prostu legendą a przynajmniej był. Ostatnio pracowałem na HP
z serii DV6000, ludzie narzekali na padające płyty główne jednak przez dwa
lata nawet się nie zająknął wiec jestem zadowolony. Wciąż wygląda jak nowy
gdybym go odkurzył. Jednak przyszedł czas na coś nowego z podobnej półki
cenowej.
Wymagania:
-raczej 15tka
-wifi w standardzie n
-wyjście hdmi (tego mi brakuje w obecnym)
-dobra matryca z dobrymi kątami (trudno o to w laptopach)
-przyzwoita bateria min 2,5h
-nie za ciężki
i to tyle, nie potrzebuje szybkiego procesora i wypasionej karty graficznej
bo nie gram.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-11-11 19:29:55
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 11.11.2010 BearBag <boxtomka@o2.pl> napisał/a:
[...]

dell studio 1555 - kobieta moja soie kupiła rok temu, bardzo fajny fw i
serwis fbd za mniej więcej 2.5k będzie.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-11-11 21:03:08
Autor: Piotr M
W dniu 11 lis 2010 20:29, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Niestety drań bez wydzielonej klawiatury numerycznej.. :/

Też się przymierzam do niego, świetny sprzęcik, wymieniłbym swego Asusa K50AB bo tracę do niego zaufanie.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-11-12 13:31:55
Autor: OMSON
BearBag pisze:
Witam
Co byście kupili mając ok 2500zł,

Lenovo Z560. Kolega kupił w tej cenie. Core i3 M370 (2,4GHz), matryca 15.6" LED, HDD 500GB, 4GB RAM, GF 310M (poszła gra Singularity całkiem płynnie), Win7 HE 64bit. Niestety tylko 2xUSB ale jest HDMI, eSATA, D-Sub. Posiada klawiaturę numeryczną, LAN, Wi-Fi (nie pamietam w którym standardzie pracuje). Moim zdaniem bardzo przyzwoity notebook.

Pzdr, OMSON

P.S. Test pi 1.5XS dla 1MB zrobił w 18 sek.

Data: 2010-11-12 13:33:50
Autor: OMSON
kupujemy laptopa - liczy się jakość
BTW - subiektywnie oceniam na bardzo elegancki i porządnie wykonany (dobra klawiatura i wykończenie szczotkowanym metalem)!

Pzdr, OMSON

Data: 2010-11-13 19:59:59
Autor: Papo5merfo
Órzytkownik "OMSON" napisał:
[...]

w tytule podano że liczy się jakość, a ty mu polecasz chińskiego śmiecia na
dodatek ze szpiegującum software i hardware na pokładzie?:O)

Data: 2010-11-14 00:10:07
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sat, 13 Nov 2010 19:59:59 +0100, Papo5merfo napisał(a):

Órzytkownik "OMSON" napisał:
[...]

Chiński śmieć, powiadasz? No to, "geniuszu", co zaproponujesz innego co nie
będzie chińskie?

Spiskowe teorie o szpiegach łaskawie zachowaj na grupę o problemach
psychicznych.

God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2010-11-14 15:25:24
Autor: BearBag

Órzytkownik "OMSON" napisał:
[...]

może przesadzasz z tym smieciem ale Lenovo mi sie nie podobają a ten akurat
ma drogi procesor i kartę ktorych to obu niew potrzebuje i nie chce za nie
płacić. Poza tym 2xusb w dzisiejszych czasach ??

Data: 2010-11-14 19:30:35
Autor: Sergiusz Rozanski

Órzytkownik "OMSON" napisał:
[...]

Ja mam 3 i nie przypominam sobie abym ich kiedyś na raz użył. Myszka + coś
(pen, dysk, czytnik kart). Jak jeszcze jest esata - coraz częściej do hdd i
jakiś czytnik sd wbudowany to już w ogóle. W stacjonarnym to co innego, bo
często się nie chce odłączać - skaner, drukarka, podstawka do jakiegoś pda,
smarphone, myszka, klawiatura itd. choć 2 pierwsze to też już często sprzęt
sieciowy i to często bezprzewodowy.

Data: 2010-11-15 11:06:42
Autor: OMSON
Papo5merfo pisze:

w tytule podano że liczy się jakość, a ty mu polecasz chińskiego śmiecia na
dodatek ze szpiegującum software i hardware na pokładzie?:O)

Chiński śmieć... Pewnie skończy się kupnem czegoś w stylu Della składanego pod Łodzią coś czuje... :D

Pzdr, OMSON

P.S. Hub USB to koszt 20 zł u idiotów chociażby... Co to za świetny determinant zakupu - ilość portów USB? ;)

Data: 2010-11-15 13:19:56
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 15.11.2010 OMSON <omson@o-dwa.pl> napisał/a:
Papo5merfo pisze:

[...]

Dokładnie, później zabranie laptopa z biurka to odpięcie całej wiązki
kabli, a można to sobie sprowadzić do jednej+zasilanie - taki pseudo
replikator.

Data: 2010-11-15 23:15:25
Autor: JoteR
"OMSON" napisał:

Co to za świetny determinant zakupu - ilość portów USB? ;)

Liczba - porty są policzalne.
A dla mnie był to jeden z parametrów, decydujących o wyborze co prawda nie laptopa, ale netbooka. Bo hub to jest jeszcze jedna z setek rzeczy, o których trzeba pamiętać, żeby zapakować do torby. A z tymi drobiazgami to tak jak z długopisami i zapalniczkami - ile by ich nie kupił, to i tak w najważniejszym momencie okaże się, że został "w innym garniturze".

JoteR

kupujemy laptopa - liczy się jakość