kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

Data: 2009-10-14 09:16:15
Autor: Zbyszek
kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

Niejaki "Kane" napisał

Aktualnie mam jakies studio kuchenne ktore zrobi mi co mi sie tam podoba w cenie 1600zl za metr kuchni (fronty drewniane, blat w cenie). MDF za 1300metr.

Myslę, że lepiej zrobić blaty kamienne. Nie wiem jak ceny u Ciebie, ale np. w Zielonej Górze za komglomeratowe (około 7 m2) zapłaciłem z cięciem i montażem jakieś 4 000.
A łatwiej utrzymać w czystości no i trwalszy.
Że o wyglądzie nie wspomnę.

Tyle ze np licza dodatkowo za wsady cargo, za prowadnice do szuflad (blumi,samozamykacz - chyba ze zmieszcze sie w 4 szufladach w kuchni bo tyle jest gratis). Kuchni mam do zrobienia 6 metrow biezacych. Za montaż kuchni chcą 10% zamowienia dodatkowo.

Wsady, okucia etc też płaciełm ekstra. Ale nie oszczędzaj na tym - weź z dobrej firmy - opłaci się.
Prowadnice tak, samozamykacz - ...sam nie wiem. Ja nie montowałem, nie wypowiadam się.
Jesli możesz - zamów kanał zrzutowy do pojemnika na śmieci z blatu. Świetna rzecz przydaje się np. podczas krojenia warzyw.

Pozdrawiam - Zbyszek

kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?