kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

Data: 2009-10-14 11:33:39
Autor: Konrad N.S.
kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości news:hb3kp4$qc5$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pytanie do praktykow tj uzytkownikow mebli/zabudów kuchennych. Wlasnie jestesmy na etapie wyboru, zamawiania i decyzji w sprawie zabudowy kuchennej.

co już oglądałeś?
jakie wrażnei?

widziałeś ikeę.
a brw?
bodzio?

co jeszcze widziałeś?

o bodzio:
ja składałem bodzio dla kogoś. i byłem rozczarowany. spasowanie niespecjalne, i bardzo słabej jakości okucia, zwłaszcaa prowadnice szuflad. zaróno w kuchni jak i w meblach pokojowych.
irytująco nieskuteczna regulacja wieszaków przy szafkach wiszących w kuchni. śruby miękkie - złe przyłożenie wkrętaka powoduje "wyślizganie" łba śrudby i kłopoty w regulacji.

Data: 2009-10-14 14:42:21
Autor: Kane
[...]

Widzialem BRW w sklepie przelotnie i u znajomego blizej. Ikea - w sklepie dokladniej. "Do oka" to wszystko jest sliczne jak sie nie wie na co trzeba patrzec :) Czasami tez niedorobki wychodza po prostu w praniu - po roku dwoch. Stad pytam na co patrzec. "Do oka" to kuchnie Ikea sa po prostu fajne a ich osprzet dobrze przemyslany. BRW - kolega narzeka choc nie do konca jest dla mnie jasne czy te mebelki takie liche czy ekipa montazowa byla pijana.

co jeszcze widziałeś?

Pare kuchni z lokalnych firm typu "studio kuchenne". Tylko jedna firma zrobila solidne wrazenie i ona robi mi wycene i projekt (bezplatny).

[...]

Dzieki za cynk. Akurat Bodzio nie widzialem w sumie pierwsze slysze ;)

Pozdrowienia

Kane

kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?