kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?

Data: 2009-10-14 15:21:38
Autor: mk
kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
Kane pisze:
zrobi mi co mi sie tam podoba
To sugeruję zwrócić uwagę na wysoko¶ć blatu, u mnie wyszło, że najkorzystniejszy to 91cm.
Pdr.M.

Data: 2009-10-14 15:53:04
Autor: Prawusek

"mk" <dwaskrzydla@tlen.pl> wrote in message
Kane pisze:
zrobi mi co mi sie tam podoba
To sugeruję zwrócić uwagę na wysoko¶ć blatu, u mnie wyszło, że
najkorzystniejszy to 91cm.
Pdr.M.

    Za wysoki, chyba, że masz 2m wzrostu. Ale kobieciny zazwyczaj maj±
mniejszy, nho chyba, ze kto¶ ożenił się ze słupem (telegraficznym - dużo
gada, lub energetycznym - ma flotę, czyli kasę)...

Data: 2009-10-15 09:50:52
Autor: McMac
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hb4lqo$oup$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pitolenie. Poniżej 90cm nie ma co robić, chyba że masz 150 wzrostu. Inaczej będziesz się ciągle schylał.
A po zmyciu naczyń kręgosłup będzie bolał jeszcze godzinę.

--
Maciek

Data: 2009-10-15 23:28:31
Autor: zkruk [Lodz]
McMac wrote:
Pitolenie. Poniżej 90cm nie ma co robić, chyba że masz 150 wzrostu.
Inaczej będziesz się ciągle schylał.
A po zmyciu naczyń kręgosłup będzie bolał jeszcze godzinę.

od tego jest zmywarka ;/

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-10-16 16:38:15
Autor: Chris
kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
zkruk [Lodz] nabazgrał:

Nie wszystko myje się w zmywarce :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/  zapraszam.

Data: 2009-10-15 10:31:16
Autor: mk
Prawusek pisze:

    Za wysoki, chyba, że masz 2m wzrostu. Ale kobieciny zazwyczaj maj±
mniejszy, nho chyba, ze kto¶ ożenił się ze słupem (telegraficznym - dużo
Jak już czytasz swojej kozie tę listę, to nie musisz tego wszystkiego co odpowiedziała tu przelewać.

Data: 2009-10-19 14:52:51
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 14 Oct 2009 15:21:38 +0200, mk napisał(a):

zrobi mi co mi sie tam podoba
To sugeruję zwrócić uwagę na wysoko¶ć blatu, u mnie wyszło, że najkorzystniejszy to 91cm.

 O wła¶nie. Cholerne kuchnie projektowane dla krasnali. Jak nie kręgosłup,
to guzy na głowie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?