kupujemy żelazko

Data: 2011-09-05 07:56:12
Autor: Piotr Molski
kupujemy żelazko
Jezeli chcesz skrocic czas prasowania wybierz sobie zelazko z silnym
wyrzutem pary. I juz. Odpada Ci wtedy spryskiwanie materialu - a to
chyba najwiekszy zlodziej czasu. Warto zwrocic uwage po ktorej stronie
jest guzik "uderzenia parowego", powinien byc latwo dostepny pod
kciukiem. Prasujesz prawa dlonia - guzik po lewej, prasujesz lewa -
guzik po prawej. Odwrotna "guzikologia" jest lekko upierdliwa.
Porysowania, uszkodzenia stopy - to nie jest jakis wymysl
marketingowy? Nie wiem do jakiego stanu trzeba by doprowadzic zelazko,
zeby rysy na stopie przeszkadzaly w czymkolwiek. Ale moje
przedostatnie zelazko to Philips - mam go od jakichs 10-13 lat i w
koncu zmienilem go bo pary nie generowal wcale. Od paru tygodni mam
jakas Rowente kupiona nowa za 50 zl na Allegro. Jak mi padnie po X
latach to nie bede plakal.

pozdr
Piotr

Data: 2011-09-05 19:38:38
Autor: Pooh
kupujemy żelazko
Dnia Mon, 5 Sep 2011 07:56:12 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):
Od paru tygodni mam
jakas Rowente kupiona nowa za 50 zl na Allegro. Jak mi padnie po X
latach to nie bede plakal.
U mnie w domu Rowenta (kupiona we Włoszech za równowartość 200 zł o ile
pamiętam) śmiga dzielnie od 1997 roku.

--
Pooh                                                           Zwijasz?
                                                      http://zwijaj.pl/

kupujemy żelazko