kupujmy ajfony

Data: 2014-08-28 19:45:26
Autor: paskuda03
kupujmy ajfony
Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
mobilne w urządzeniach Appla :
http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/

--
Paskuda03

Data: 2014-08-28 14:46:30
Autor: A.L.
kupujmy ajfony
On Thu, 28 Aug 2014 19:45:26 +0200, "paskuda03"
<paskuda03@paskudny-adres-nieznany-serwer.pl> wrote:

Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
mobilne w urządzeniach Appla :
http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/

Fajnie. Tylko ten co bierze pieneidze musi miec czytnik NFC

A.L.

Data: 2014-08-28 20:02:12
Autor: Jakub Danecki
kupujmy ajfony
A.L. wrote:
> Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
> mobilne w urządzeniach Appla :
> http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/
Fajnie. Tylko ten co bierze pieneidze musi miec czytnik NFC

A dodatkowo musi to być zgodne z lokalną infrastrukturą operatorów -
MyWallet, czy Orange Cash. Inni tego w PL nie mają... O bankach nie
wspominając, choć jak MyWallet zadziała, to mamy wybór...

Jakub

Data: 2014-08-28 20:17:25
Autor: masti
kupujmy ajfony
A.L. wrote:

[...]

a czemu nie ma? nie opłaca się?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-28 15:27:43
Autor: A.L.
kupujmy ajfony
On Thu, 28 Aug 2014 20:17:25 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

A.L. wrote:

[...]

A niby jak mialoby sie oplacac?

A.L.

Data: 2014-08-28 21:07:24
Autor: masti
kupujmy ajfony

A.L. wrote:

[...]

a u nas się opłaca :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-28 18:36:36
Autor: A.L.
kupujmy ajfony

A.L. wrote:

[...]

W ksiezycewej ekonomi iwszystko moze sie oplacac

A.L.

Data: 2014-08-29 09:01:48
Autor: masti
kupujmy ajfony

A.L. wrote:

[...]

a gdzie jest ta księżycowa ekonomia?
Bo jak na razie to rynek jest tak konkurencyjny, że super mądre koncerny
wchodzące do Polski padają bo ich model biznesowy jest przestarzały

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-29 09:23:48
Autor: A.L.
kupujmy ajfony

A.L. wrote:

[...]

Rozsmieszyles mnie do lez. Z ta "konkurencyjnoscia rynku". Chyba na
grabie i lopaty

Mzoe wiec mi objasnisz, na czym mialyby polegac oszczednsci z
wprowadzenai platnosci przy pomocy NFC? Trzeba nowe czytniki, nowy
soft, nowe procedury. A stare czytniki i tak musza zostac. Ze szybciej
niz karta? RAczej wolniej. Klient musi wyciagnac telefon, wywolac
aplikacje, ponaciskac pare guzikow. W Starbuksie mozna palcic
telefonem. tak ico placi jest pzreklenstwem kolejki, bo robi zator

Niestety, czesto nowoczesnosc okozuje zie "nowoczesnoscia"

Data: 2014-08-29 15:47:53
Autor: masti
kupujmy ajfony

A.L. wrote:

[...]

powiedz to tym co się rakiem wycofali bo nie dali rady

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-28 19:51:18
Autor: AL
kupujmy ajfony
On 2014-08-28 19:45, paskuda03 wrote:
Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
mobilne w urządzeniach Appla :
http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/

--
Paskuda03

jak pare tygodni temu poruszalem temat NFC, to mnie tu ajfonowcy zezarli 'po co nam takie cos'.

Teraz to bedzie kolejny sweet feature?
;)

Data: 2014-08-28 19:30:46
Autor: Pszemol
kupujmy ajfony
AL <adam@skads.tam.pl> wrote:
On 2014-08-28 19:45, paskuda03 wrote:
[...]

Kto tak zareagował?
Bo ja chętnie bym rf-id w telefonie miał...

Data: 2014-08-28 20:18:07
Autor: masti
kupujmy ajfony
Pszemol wrote:

Kto tak zareagował?
Bo ja chętnie bym rf-id w telefonie miał...

a po co?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-28 15:33:03
Autor: A.L.
kupujmy ajfony
On Thu, 28 Aug 2014 20:18:07 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

Pszemol wrote:

Kto tak zareagował?
Bo ja chętnie bym rf-id w telefonie miał...

a po co?

Fajna zabawa jest

http://nfctags.tagstand.com/

A.L.

Data: 2014-08-28 21:08:05
Autor: masti
kupujmy ajfony

Pszemol wrote:

Kto tak zareagował?
Bo ja chętnie bym rf-id w telefonie miał...

a po co?

Fajna zabawa jest

http://nfctags.tagstand.com/

NFC to nie jest RF-ID

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-28 18:35:54
Autor: A.L.
kupujmy ajfony

Pszemol wrote:

[...]

RDID to pojecie generyczne. NFC nalezy do kategorii RFID

A.L.

Data: 2014-08-28 18:53:52
Autor: Pszemol
kupujmy ajfony
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lto5nl$r1$1dont-email.me...
[...]

Czasami zachowujesz się jak taki mały, ujadający przy nogawce piesek.

Data: 2014-08-28 21:22:53
Autor: Jakub Danecki
kupujmy ajfony
masti wrote:
NFC to nie jest RF-ID

NFC to takie RF-ID, które jest jednocześnie czytnikiem jak i tagiem.
http://jdtech.pl/2014/04/nfc-podstawy.html

Data: 2014-08-28 20:27:13
Autor: paskuda03
kupujmy ajfony

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości news:ltnq6p$4mn$1dont-email.me...
On 2014-08-28 19:45, paskuda03 wrote:
[...]

Napewno P....l jakoś to jutro wytłumaczy.
Wierzę w jego geniusz!

--
Paskuda03

kupujmy ajfony