kur*waaa

Data: 2011-10-23 16:34:47
Autor: Songoku
kur*waaa

Jakiś pechowy dzień dzisiaj!!!
Kręciłem dziś przy moto próbując ustawić światła, żeby mi nie świeciły po drzewach i... choera jasna pękło mi zwierciadełko od długich(nie pytajcie jak, powalone jest ustawianie!) Myślicie, że da się kupić samo zwierciadło? Coś mi się wydaje, że chyba cała lampa jest poklejona i nie da rady jej rozebrać...

WRRR!!!

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-23 19:43:50
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

[...]

To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

Na fiszkach lampa jest jako calosc wiec lipa z kupnem samego odblysnika.

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2011-kawasaki-zx1000kbf-ninja-zx-10r-abs/o/m127372#sch705467

Wiec albo zamiennik albo szukaj kogos kto moze to zrobic. W sensie
skleic i odtworzyc powierzchnie odblysnika - nie wiem czy w ogole cos
takiego robia ale popytaj sie.

Chociazby tu (znalezione ostatnio):
http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-23 22:11:27
Autor: Songoku
kur*waaa
W dniu 2011-10-23 21:43, AZ pisze:
On 2011-10-23, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

[...]

No, ale co za debil to wymyslił tak, że pękło.IMO powinno co najwyżej już się nie dać przestawić poza pewne granice. Dobrze, że już zimno i dobrze, że długie :/

Na fiszkach lampa jest jako calosc wiec lipa z kupnem samego odblysnika.

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2011-kawasaki-zx1000kbf-ninja-zx-10r-abs/o/m127372#sch705467

Tak też to już widziałem... :/

[...]

Zamiennika nie chce wsadzać. Dzięki za namiar. Zadzwonie jutro i popytam :)

Dzięki!

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-23 20:13:34
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

[...]

Zamiennik w sensie odblysnik z rozbitka, bo nikt raczej napewno tego nie
produkuje. No chyba, ze nagle wzrosnie na to zapotrzebowanie to
chinczycy sie uaktywnia ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-23 22:38:40
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Zadzwonie jutro i popytam :)

Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 19:53:58
Autor: Songoku
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

Zadzwonie jutro i popytam :)

Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:

1. Natrysk aluminium 50 PLN
2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN

W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

Poszukam jeszcze na jebaju ewentualnie na zx10r.net to może znajdę rozwaloną lampe. Jeśli nie to skorzystam z usług.

Serdeczne dzięki za namiar :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-26 21:47:20
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-26, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:

1. Natrysk aluminium 50 PLN
2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN

W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

W sumie to nie tak drogo.

Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

To nie rozumiem. Nie pokreciles? Tzn. jakby byl to jakis plastyk to by
dalo rade a tego co masz nie da? A skad wiesz co masz u siebie? Pewnie
po rozebraniu z tylu odblysnika powinna byc nazwa tworzywa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-27 06:56:51
Autor: Songoku
kur*waaa
W dniu 2011-10-26 23:47, AZ pisze:
On 2011-10-26, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

[...]

W porĂłwnaniu do ok 1500 za lampe to jak za darmo ;)

[...]

Nie nie pokręciłem, przeczytaj uwaznie :)

czarny plastyk = Ĺşle
gipsopodobna = ok (taki mam)

Nie rozbierałem tego jeszcze. wysałem gościowi zdjęcia z przodku, w miejscu złamania widac materiał.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-23 22:41:14
Autor: Wojtek Sobociński
kur*waaa
Songoku wrote:

> To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

No, ale co za debil to wymyslił tak, że pękło.IMO powinno co najwyżej już się nie dać przestawić poza pewne granice. Dobrze, że już zimno i dobrze, że długie :/

Może wła¶nie dlatego pękło, że zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowałe¶? Mnie kiedy¶ na mrozie pękł na 3 czę¶ci klucz imbusowy nr 8
:D

Data: 2011-10-23 23:26:02
Autor: doomin13
kur*waaa
Pewnie byl jakiejs wspanialej chinskiej produkcji :)

pozdr
doomin13
smc660
vtr1000

Użytkownik "Wojtek Sobociński "  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j81u60$fn9$1@inews.gazeta.pl...

Data: 2011-10-24 09:33:08
Autor: huck
kur*waaa

Użytkownik "Wojtek Sobociński " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j81u60$fn9$1inews.gazeta.pl...
/.../
Może wła¶nie dlatego pękło, że zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowałe¶? Mnie kiedy¶ na mrozie pękł na 3 czę¶ci klucz imbusowy nr 8
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
pozdroo
huck
pozyczona xv1100

Data: 2011-10-24 09:38:58
Autor: Roman Niewiarowski
kur*waaa
W dniu 2011-10-24 09:33, huck pisze:

o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

pozdr
newrom
--
RD07 nie peka!

Data: 2011-10-24 09:58:15
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-24 12:04:50
Autor: Jasio
kur*waaa
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisala rzekomo
On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.
Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

Jakby mial Suzuke, to wtedy pekniecie byloby spowodowane korozja.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-10-24 12:20:30
Autor: Wojtek Sobociński
kur*waaa

On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

> Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

Hehehe... Było minus 2 a ja próbowałem odkręcić zacisk hamulca w ojca
omedze...

Data: 2011-10-23 20:23:22
Autor: marider
kur*waaa
W dniu 2011-10-23 16:34, Songoku pisze:
Myślicie, że da się kupić samo zwierciadło? Coś mi się wydaje, że chyba cała lampa jest poklejona i nie
da rady jej rozebrać...

Da sie lampe rozebrac na pewno ale czy samo zwierciadlo kupisz to nie wiem, zapytaj w serwisie ale watpie... Od biedy zostanie Ci przeszczep organow z jakiegos rozbitka dawcy.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-23 21:02:05
Autor: James
kur*waaa
"Songoku" wrote...

[...]

Samego zwierciadla raczej nie kupisz. Szukaj rozbitej/polamanej lampy w ktorej bedzie cale zwierciadlo. Bedziesz musial zrobic przeszczep, co wbrew pozorom jest dosc proste. Lampe mozna latwo rozkleic i skleic bez uzywania specjalistycznych narzedzi i bez dodatkowego kleju. Jak juz bedziesz mial lampe dawce zrob tak. Wyciagnij zwierciadlo dawcy dowolnym sposobem. Wymontuj swoja lampe z moto. Ustaw PIEKARNIK (zwykly elektryczny piekarnik) na okolo 120-130 stopni i poczekaj az sie rozgrzeje - WAZNE zeby poczekac az sie ustali temperatura, inaczej mozna narobic szkod. Wloz caly reflektor na 10-15 minut. W grubych rekawicach wyjmij reflektor z piekarnika i powoli odciagnij szklo od tylu lampy. Nie dotykaj kleju, uwazaj, zeby ciagnacy sie klej nie pobrudzil nic w srodku lampy. Pozniej wymieniasz odblysnik i skladasz lampe lekko dociskajac klej. Lampa znowu idzie na 10 minut do piekarnika. Po wyjeciu dociskasz brzeg dookola, powoli, az klosz dojdzie na swoje miejsce.
Operacja zakonczona, lampa wyglada jak nowa! Pamietaj tylko aby nie dotykac zwierciadla. Napylona warstwa aluminium dosc latwo sie wyciera. Ewentualne pobrudzenia kleju na zewnatrz klosza latwo zmywa sie spirytusem - denaturat jest ok.

James

Data: 2011-10-23 21:13:05
Autor: Songoku
kur*waaa
[...]

Dzięki za dobra instrukcję :)

Robiłeś już coś takiego?

Co do odbłyśnika to jutro zapytam w serwisie, ale marne szanse również moim zdaniem...popytam na forum Kawy...

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-23 21:51:57
Autor: N1
kur*waaa
W dniu 2011-10-23 21:13, Songoku pisze:

Dzięki za dobra instrukcję :)

Robiłeś już coś takiego?

Ja robiłem, reflektory od Jaguara, z tym, że sklejanie już bez piekarnika, klejem do szyb samochodowych.

Data: 2011-10-24 00:08:24
Autor: James
kur*waaa
"Songoku" wrote...
Bedziesz musial zrobic przeszczep....

Dzięki za dobra instrukcję :)

Robiłeś już coś takiego?

Robilem takie naprawy wielokrotnie. Rozne lampy, rozne pojazdy. Taka sama metode stosowalem przy instalacji soczewki bi-xenon w mojej CBR.
Jesli jestes z okolic Wawy, to moge Ci to nawet zrobic. Placisz za prad i dorzucasz browara ;)

James

Data: 2011-10-24 02:12:01
Autor: Wojtek Sobociński
kur*waaa
James wrote:

"Songoku" wrote...

> [...]
Jesli jestes z okolic Wawy, to moge Ci to nawet zrobic. Placisz za prad i dorzucasz browara ;)

Mogłe¶ i w moim w±tku o ¶wiatłach podzielić się wiedz± zamiast życzyć mi
zabrania dowodu ;) Sprawdzę w piekarniku lampę od Fiata 125, jak się  da
rozkleić to wy¶lę same szkła do szlifowania.
BTW - ja też jestem z okolic Warszawy :)

Data: 2011-10-24 13:11:17
Autor: James
kur*waaa
"Wojtek Sobociński " wrote...
James wrote:
"Songoku" wrote...
> [...]

rozkleić to wy¶lę same szkła do szlifowania.
BTW - ja też jestem z okolic Warszawy :)

Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.
Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji abys zrozumial swoj blad.
Jesli potrzebujesz pomocy z lampa, to takze oferuje swoja pomoc. Mozemy sie kiedys spotkac i wyjasnie, opowiem, pokaze jak zrobilem swojego bi-xenona. Teraz pracuje nad bi-LED i takze moge sie podzielic wiedza. To nie tajemnica ;)

James

Data: 2011-10-24 11:21:19
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-24, James <no@ddress.for.spam> wrote:

[...]

A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i bo te linki z archiwum juz
nie dzialaja a chetnie bym zobaczyl i moze w zimie sam cos pogrzebal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-24 18:01:02
Autor: marider
kur*waaa
On 2011-10-24, James<no@ddress.for.spam>  wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED

Oooo, W De_eLu? Pokaz jakies foty ;)

A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i

F3 :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-26 14:42:40
Autor: James
kur*waaa
"marider" wrote...
On 2011-10-24, James  wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED
Oooo, W De_eLu? Pokaz jakies foty ;)

Tak, projekt jest przeznaczony do DeLo, ale jeszcze nie ma co pokazywac. Dopiero trwaja prace bardzo wstepne... obliczanie katow, odbic, jasnosci, sterowania tym wszystkim. Jak zrobie Bi-LED to na pewno sie pochwale ;)

A wez Ty pokaz zdjecia tego co zrobiles z F4i
F3 :)

Dokladnie, to bylo F3. Do F4i planuje Twin Bi-LED (ale to fajnie brzmi ;) )

Fotka przodu, oczywiscie srodek byl polerowany na gladko
http://dmc.internetdsl.pl/honda/1.jpg

Tu widac z bliska
http://dmc.internetdsl.pl/honda/2.jpg

Wlaczony ring, podswietlenie LED 1W
http://dmc.internetdsl.pl/honda/3.jpg

Swiatla mijania (niestety kiepski aparat i troche nieostro jest)
http://dmc.internetdsl.pl/honda/4.jpg

Swiatla drogowe
http://dmc.internetdsl.pl/honda/5.jpg

Dodam dla zainteresowanych, ze rzad diod u gory nad obrotomierzem to woltomierz. Czerwone po lewej to brak ladowania, zielone to normalny zakres ladowania z alternatora, czerwone z prawej zapalily mi sie raz, kiedy padl regulator i zaczelo isc wysokie napiecie. Woltomierz uratowal mnie przed wiekszymi zniszczeniami i staniem gdzies w polu.

Pozdrawiam
James

Data: 2011-10-26 15:41:13
Autor: marider
kur*waaa
"marider" wrote...
On 2011-10-24, James wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED
[...]

Spox :)

Pzdr
PS: http://moto.pl/MotoPL/1,112646,10530497,DeLorean_Time_Machine_idzie_pod_mlotek.html (nawet tytul pasuje hehe)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-26 15:58:35
Autor: Marcin N
kur*waaa
On 2011-10-24, James wrote:
Teraz pracuje nad bi-LED
[...]

Zapominasz - i inni teĹĽ - o jednym powaĹĽnym problemie.
Chodzi o prawo. Gdy takim motocyklem z przerobionymi światłami będziesz uczestniczył w jakiejkolwiek kolizji (ot, choćby wyjedzie ktoś z podporządkowanej), to mogą uznać Was za współwinnych. Nie macie homologacji na światła - więc jeśli sprawca powie, że z tego powodu Was nie widział - to sąd to zapewne uwzględni.

Data: 2011-10-26 14:01:11
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-26, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

A wiesz, ze to samo sie tyczy angielskiej lampy? A od uznawania winy sa
sady ktore opieraja sie na opiniach ekspertow wiec wcale nie jest to
takie stawianie sie na spalonej pozycji.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 16:18:46
Autor: marider
kur*waaa
W dniu 2011-10-26 16:01, AZ pisze:
A od uznawania winy sa sady ktore opieraja sie na opiniach ekspertow

"ekspertow" chciales powiedziec :) To przewaznie stare dziadki (czasem ma taki mgr inz, czy nawet dr zazwyczaj z innej dzialki niz motoryzacja) pojecia bladego nie maja o wspolczesnych motocyklach (wiedza sie konczy na WSCe sprzed 20-30 lat) , nowoczesnych autach ani o technice. Wystarczy popatrzec na takiego "znawce" czy "bieglego sadowego" jak przychodzi na ogledziny i majaczy "Panie, a gdzie tu jest gaznik" ... :)

Sady? Kolejne ... na stolkach ktore zielonego pojecia o niczym nie maja poza tym co ktos palcem pokaze i wyjasni (jesli potrafi).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-27 10:22:28
Autor: Jasio
kur*waaa
marider <2marider@gazeta.pl> napisała rzekomo

Sady? Kolejne ... na stolkach ktore zielonego pojecia o niczym nie maja poza tym co ktos palcem pokaze i wyjasni (jesli potrafi).
Pzdr

W USA nie do pomyslenia.
W USA sedzia zna sie na wszystkim, jest chodzaca encyklopedia i nigdy omylkowo nie skazal na kare smierci.

A nie, zaraz, w USA jednak sad tez jest tylko od oceniania dowodow i ekspertyz przedstawionych przez strony i bieglych. I jednak tam tez zdarzaja sie pomylki sadowe, wlacznie z wykonanymi karami ostatecznymi.

Data: 2011-10-28 01:48:11
Autor: marider
kur*waaa
W dniu 2011-10-27 10:22, Jasio pisze:
[...]

A co wy tak z tym USA Towarzyszu? Byliscie chociaz, widzieliscie na wlasne oczy? Ja porownanie mam tam i tu w Polszy i z doswiadczenia pisze.

Szkoda gadac.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-10-24 14:10:14
Autor: Wojtek Sobociński
kur*waaa
James wrote:

"Wojtek Sobociński " wrote...

> [...]
> BTW - ja też jestem z okolic Warszawy :)

Sorki, nie wiedzialem, ze potrzebujesz pomocy z rozebraniem lampy.

Teraz, kiedy napisałe¶ co i jak to powinno mi się udać, spróbuję.

Naprawde nie mowilem tego z zadna zlosliwoscia. Chodzilo mi o to, ze jezeli jestes zadowolony z takich efektow, to potrzebna jest interwencja policji abys zrozumial swoj blad.

Tak jak pisałem, to nie jest wersja ostateczna. W zimie będziemy z
kumplem pracowali nad tym, tak że interwencja policji nie jest konieczna
;)

[...]

Szczerze mówię: bardzo chętnie :) A ja będę mógł opowiedzieć o
ograniczeniach wynikaj±cych z konstrukcji, może co¶ doradzisz. Powiedz tylko, kiedy, jak i gdzie? :)

Pozdro

Data: 2011-10-26 14:46:16
Autor: James
kur*waaa
"Wojtek Sobociński " wrote...
James wrote:
[...]

Mieszkam w Nieporecie i tutaj tez pracuje. Ostatnio dosc rzadko wypuszczam sie poza moja wies... tu jest fajnie i mam wszystko co mi potrzebne ;)
W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos poradzic.

James

Data: 2011-10-27 18:03:57
Autor: Wojtek
kur*waaa
James wrote:

"Wojtek Sobociński " wrote...

> [...]
W tej chwili nie wiele mam do pokazania, ale mozna pogadac, poogladac i cos poradzic.

W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl
Nie za bardzo mam ochotę pchać się tak daleko z moimi niedokończonymi
¶wiatłami więc pewnie skończy się tak, że jak będę zmieniał głowicę to
rozbiorę cały przód i przywiozę czaszę, subramę i lampy samochodem - to
wystarczy żeby zobaczyć co i jak... Daj znać, kiedy by Ci pasowało.

Pozdrawiam

Data: 2011-10-27 16:14:16
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-27, Wojtek <sobocinski@vp.pl> wrote:

W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl

Polecam jechac tak: http://tinyurl.com/6xt62os :-)

http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 tu masz odcinek od Marek, prawie
do rondek ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-28 17:22:03
Autor: Wojtek
kur*waaa

On 2011-10-27, Wojtek <sobocinski@vp.pl> wrote:

> W sumie z okolic do okolic W-wy może być całkiem niezła przejażdżka ;)
> http://maps.google.pl/maps?gcx=w&q=niepor%C4%99t&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&sa=N&tab=wl
> Polecam jechac tak: http://tinyurl.com/6xt62os :-)

Thx :)

http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 tu masz odcinek od Marek, prawie
do rondek ;-)

Fajna trasa, ruch mały... tylko kamera trochę trzęsie ;)

Data: 2011-10-28 01:44:23
Autor: James
kur*waaa
"Wojtek" wrote...
James wrote:
[...]

Jak wspomnialem wczesniej, ostatnio zazwyczaj siedze w swojej wsi, czyli inaczej mowiac praktycznie zawsze jest ok. Najlepiej w jakis weekend. Wtedy jest cisza i spokoj, mozna pogadac i pokombinowac.

James

Data: 2011-10-28 17:22:46
Autor: Wojtek
kur*waaa
James wrote:

"Wojtek" wrote...

> [...]
Jak wspomnialem wczesniej, ostatnio zazwyczaj siedze w swojej wsi, czyli inaczej mowiac praktycznie zawsze jest ok. Najlepiej w jakis weekend. Wtedy jest cisza i spokoj, mozna pogadac i pokombinowac.

To może sobota 5.11?

Data: 2012-01-08 13:22:31
Autor: James
kur*waaa
"Wojtek" wrote...
Jak wspomnialem wczesniej, ostatnio zazwyczaj siedze w swojej wsi,
Najlepiej w jakis weekend.
To może sobota 5.11?

Witam

Jak widac minelo "troszke" czasu od mojego ostatniego posta. Padl mi HDD, potem problem z netem, pozniej serwer ICM przestal pokazywac nowe posty (wylaczyli?), no i tak dopiero udalo mi sie wrocic tutaj dopiero teraz... ech.
Wojtek, sprawa jeszcze aktualna? Jezeli tak, to zapraszam, pogadamy o lampach ;)

--
pozdro
James

Data: 2011-10-24 00:33:03
Autor: PawelK vel Pablo
kur*waaa
Dnia 296 roku bieżącego, James zeznał(a) jak następuje:

"Songoku" wrote...

> [...]
zwierciadla. Napylona warstwa aluminium dosc latwo sie wyciera.
Ewentualne pobrudzenia kleju na zewnatrz klosza latwo zmywa sie

Ja bynm tylko wniósł jedną uwagę, przećwicz rozklejanie lampy na tej
połamanej którą kupisz, to będzie Ci szło łatwiej z tą dobrą. I jak
rozkleisz tą kupną to umyj dokładnie i wydłub ten czarny klej a
następnie dołóż go do składanej lampy tej dobrej. Wtedy zapewnisz jej
szczelność, bez dokładania kleju potrafi być nieszczelna po takiej
operacji.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl