kur*waaa

Data: 2011-10-23 19:43:50
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Jakiś pechowy dzień dzisiaj!!!
Kręciłem dziś przy moto próbując ustawić światła, żeby mi nie świeciły po drzewach i... choera jasna pękło mi zwierciadełko od długich(nie pytajcie jak, powalone jest ustawianie!) Myślicie, że da się kupić samo zwierciadło? Coś mi się wydaje, że chyba cała lampa jest poklejona i nie da rady jej rozebrać...

WRRR!!!

To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

Na fiszkach lampa jest jako calosc wiec lipa z kupnem samego odblysnika.

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2011-kawasaki-zx1000kbf-ninja-zx-10r-abs/o/m127372#sch705467

Wiec albo zamiennik albo szukaj kogos kto moze to zrobic. W sensie
skleic i odtworzyc powierzchnie odblysnika - nie wiem czy w ogole cos
takiego robia ale popytaj sie.

Chociazby tu (znalezione ostatnio):
http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-23 22:11:27
Autor: Songoku
kur*waaa
W dniu 2011-10-23 21:43, AZ pisze:
On 2011-10-23, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

[...]

No, ale co za debil to wymyslił tak, że pękło.IMO powinno co najwyżej już się nie dać przestawić poza pewne granice. Dobrze, że już zimno i dobrze, że długie :/

Na fiszkach lampa jest jako calosc wiec lipa z kupnem samego odblysnika.

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2011-kawasaki-zx1000kbf-ninja-zx-10r-abs/o/m127372#sch705467

Tak też to już widziałem... :/

[...]

Zamiennika nie chce wsadzać. Dzięki za namiar. Zadzwonie jutro i popytam :)

Dzięki!

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-23 20:13:34
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

[...]

Zamiennik w sensie odblysnik z rozbitka, bo nikt raczej napewno tego nie
produkuje. No chyba, ze nagle wzrosnie na to zapotrzebowanie to
chinczycy sie uaktywnia ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-23 22:38:40
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Zadzwonie jutro i popytam :)

Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 19:53:58
Autor: Songoku
kur*waaa
On 2011-10-23, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

Zadzwonie jutro i popytam :)

Daj znac co tam Ci powiedzieli, bom sam ciekaw.

Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:

1. Natrysk aluminium 50 PLN
2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN

W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

Poszukam jeszcze na jebaju ewentualnie na zx10r.net to może znajdę rozwaloną lampe. Jeśli nie to skorzystam z usług.

Serdeczne dzięki za namiar :)

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-26 21:47:20
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-26, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

Dzwoniłem i wysłałem zdjęcia i oto co się dowiedziałem:

1. Natrysk aluminium 50 PLN
2. Rozklejenie i sklejenie lampy 20 PLN
3. Naprawa odbłyśnika 50-60 PLN

W sumie 120 - 130 PLN + koszty wysyłki.

W sumie to nie tak drogo.

Była kwestia z czego jest zrobiony jest odbłyśnik. U mnie nie jest to zwykły plastyk tylko jakaś taka masa gipsopodobna. Jeśli to byłby zwykły czarny plastyk to by nie dało rady naprawić.

To nie rozumiem. Nie pokreciles? Tzn. jakby byl to jakis plastyk to by
dalo rade a tego co masz nie da? A skad wiesz co masz u siebie? Pewnie
po rozebraniu z tylu odblysnika powinna byc nazwa tworzywa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-27 06:56:51
Autor: Songoku
kur*waaa
W dniu 2011-10-26 23:47, AZ pisze:
On 2011-10-26, Songoku<"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>  wrote:

[...]

W porĂłwnaniu do ok 1500 za lampe to jak za darmo ;)

[...]

Nie nie pokręciłem, przeczytaj uwaznie :)

czarny plastyk = Ĺşle
gipsopodobna = ok (taki mam)

Nie rozbierałem tego jeszcze. wysałem gościowi zdjęcia z przodku, w miejscu złamania widac materiał.

--
_______
Songoku

Data: 2011-10-23 22:41:14
Autor: Wojtek Sobociński
kur*waaa
Songoku wrote:

> To jest Kawasaki i delikatnosc jest tu bardzo wskazana.

No, ale co za debil to wymyslił tak, że pękło.IMO powinno co najwyżej już się nie dać przestawić poza pewne granice. Dobrze, że już zimno i dobrze, że długie :/

Może wła¶nie dlatego pękło, że zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowałe¶? Mnie kiedy¶ na mrozie pękł na 3 czę¶ci klucz imbusowy nr 8
:D

Data: 2011-10-23 23:26:02
Autor: doomin13
kur*waaa
Pewnie byl jakiejs wspanialej chinskiej produkcji :)

pozdr
doomin13
smc660
vtr1000

Użytkownik "Wojtek Sobociński "  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j81u60$fn9$1@inews.gazeta.pl...

Data: 2011-10-24 09:33:08
Autor: huck
kur*waaa

Użytkownik "Wojtek Sobociński " <sobocinski@NOSPAM.vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j81u60$fn9$1inews.gazeta.pl...
/.../
Może wła¶nie dlatego pękło, że zimno? W ocieplanym pomieszczeniu
regulowałe¶? Mnie kiedy¶ na mrozie pękł na 3 czę¶ci klucz imbusowy nr 8
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
pozdroo
huck
pozyczona xv1100

Data: 2011-10-24 09:38:58
Autor: Roman Niewiarowski
kur*waaa
W dniu 2011-10-24 09:33, huck pisze:

o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

pozdr
newrom
--
RD07 nie peka!

Data: 2011-10-24 09:58:15
Autor: AZ
kur*waaa
On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P

Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-24 12:04:50
Autor: Jasio
kur*waaa
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisala rzekomo
On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
o ja pie...niezle u was musi byc zimno :P
Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.
Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

Jakby mial Suzuke, to wtedy pekniecie byloby spowodowane korozja.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-10-24 12:20:30
Autor: Wojtek Sobociński
kur*waaa

On 2011-10-24, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

> Chlopaki gadaja o kawasakach, to pewnie klucz tez byl z KicHI.

Wojtek ma jamahi, pewnie ampulem 8 przykrecal srupki od zbiorniczka
plynu hamulcowego.

Hehehe... Było minus 2 a ja próbowałem odkręcić zacisk hamulca w ojca
omedze...

kur*waaa