kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt

Data: 2011-12-24 07:00:10
Autor: Michał
kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
za zostawienie auta włączonego (na ulicy, fakt trochę po skosie), i podjechanie drugim, 400 metrów (zimno było a kurtkę zostawiłem)
bez żadnych papierów. Wziąłem cherry cole (mam zapas w aucie) ze schowka i poszedłem sobie.

i jeszcze mnie potrzymali na mrozie 40 minut z czego koło 25 minut
nie mogłem mieć rąk w kieszeni bo co zobaczyli to mówili żebym wyciągał
a zimno było...

idę jeść.. witaminę C w mandarynkach szczęśliwy dziś jestem ale jak by trochę mniej...

pozdrawiam.

Data: 2011-12-24 07:23:47
Autor: Michał
[...]

KURDE !!!!!!!!!!!!!
4 punk w życiu pierwszy chyba od 4 lat (wtedy był 1 pkt za jazdę po paskach),
i 7 lat temu było 2pkt.

NIE MOGĘ !!!!!

i jeszcze mam dowód zabrany do jednego auta za brak przeglądu kiedy ja to wszystko odbiorę???, kiedy zajdę wogólę do kórego on urzędu poszedł za 8 mieś ? ???? i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

JA WZOROWY KIEROWCA, nigdy w nic nie wjechałem zawsze ludzi wpuszczam !
pieszych na pasach puszczam (za bardzo nachalnie może bo raz przezemnie
stłuczka była ~5 aut za mną - pieszy na pasy chciał wejść) i mnie 1pkt KARAĆ!

NO NIE MOGĘ !!!!! źle się z tym czuję, podatków tyle napłaciłem.......
a mnie 40 min na mrozie przy tych autach trzymają...... i jeszcze co włożę ręce do kieszeni to mi nie wolno :( i punkta dostałem :(
smutno mi :(

Idę jeść ta witaminę C, a ja nie MOGĘ BYĆ TERAZ CHORY, projekty do rozpoczęcia, skończenia, zarządzania, mam !!!

dalej mam dobre zdanie o Policji, ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli
z krótkim rękawem)...

Data: 2011-12-24 07:41:12
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

dalej mam dobre zdanie o Policji, ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli

patriota na czas pokoju się znalazł.. siedzę w polsce i płace podatki tu nie wyjechał do San Franciso tam organizować i robić rzeczy....

no co ja mogę zrobić lepiej ?

....40min na mrozie, 3 dni będę przeziębiony... w święta :(

Data: 2011-12-24 09:19:42
Autor: gzk
kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
A to niesłusznie Ci ten mandat dali?

Data: 2011-12-24 08:40:29
Autor: Michał
gzk <gzk@gzk.pl> napisał(a):
A to niesłusznie Ci ten mandat dali?

niestety... słusznie :(

Data: 2011-12-25 01:09:38
Autor: gadacz
W dniu 2011-12-24 09:40,  Michał pisze:
gzk<gzk@gzk.pl>  napisał(a):

A to niesłusznie Ci ten mandat dali?

niestety... słusznie :(

a skąd aż ponad 1k złociszy?
zapewne tak taryfikator "mówi"?

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-27 02:34:28
Autor: Michał
gadacz <gadacz_usenet@o2.pl> napisał(a):

> niestety... słusznie :(

a skąd aż ponad 1k złociszy?
zapewne tak taryfikator "mówi"?

pozdrawiam
gadacz

za zostawienie auta 700pln włączonego otwartego na drodze + 300 pln za oddalenie się (i 1 pkt) + 150pln za brak dokumentów (wszystkich) jak podjechałem drugim 400 metrów.

Data: 2011-12-24 09:53:04
Autor: neoniusz
W dniu 24.12.2011 08:23,  Michał pisze:
i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

No to jeszcze tylko 2x1980zl. Przygotuj sie.

Data: 2011-12-24 10:10:22
Autor: Cavallino
Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

i jeszcze mam dowód zabrany do jednego auta za brak przeglądu kiedy ja to
wszystko odbiorę???, kiedy zajdę wogólę do kórego on urzędu poszedł za 8
mieś ? ???? i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

Kiepski trolling i nudny.
Nie ma na świecie takich debili.
A w ogóle to się powtarzasz.
PLONK

Data: 2011-12-24 14:32:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 24 Dec 2011,  Michał wrote:

ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli
z krótkim rękawem)...

  Przyznam, że tu mam wątpliwości, jak to powinno wyglądać.
"Przymrażanie" popełniającego wykroczenie wydaje się mało
uzasadnione :]
  A na resztę najwyraźniej grabiłeś dłuższy czas - dwa auta
bez ubezpieczenia i "nie zauważyłeś"?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-12-26 11:03:14
Autor: Grejon
kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt

A na resztę najwyraźniej grabiłeś dłuższy czas - dwa auta
bez ubezpieczenia i "nie zauważyłeś"?

Zauważył. Nawet się chwalił że bez OC jeździ.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-27 01:25:33
Autor: Michał
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):

> A na resztę najwyraźniej grabiłeś dłuższy czas - dwa auta
> bez ubezpieczenia i "nie zauważyłeś"?

Zauważył. Nawet się chwalił że bez OC jeździ.

Poglądy polityczne zostawmy na boku, one tu nie mają znaczenia

Poza tym panowie policjanci pewnie je po części popierają bo się
muszą papierkologią zajmować zamiast rzeczami z sensem.

a brak OC na 100% ZWIĘKSZA bezpieczeństwo!

On zapewnia na 100% mniej pracy w sądach, ale bezpieczeństwo zmniejsza.

Postulat co do zniesienia OC:

Zostawić UFG, znieść OC do czasu rozstrzygnięcia sądowego, grosze
wypłacać z UFG, potem całość po rozprawie.
Jak by się okazało "że to zupełnie nie tak było" (błąd policjantów przy ocenie na szybko) to grosze wypłacone z UFG polecą z podatków
ale policja się rzadko myli w takich rzeczach wiec straty minimalne.

Moje estymacje:

Ilość stłuczek maleje o... 20% od kopa, ilość ubezpieczonych o 30%

Data: 2011-12-26 11:28:17
Autor: Bydlę
On 2011-12-24 13:32:43 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

On Sat, 24 Dec 2011,  Michał wrote:

ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli
z krótkim rękawem)...

  Przyznam, że tu mam wątpliwości, jak to powinno wyglądać.

Normalnie - gdyby opowiadanie było prawdziwe, to nie byłoby marznięcia.

--
Bydlę

Data: 2011-12-27 01:15:21
Autor: Michał
On 2011-12-24 13:32:43 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl>
said:

Normalnie - gdyby opowiadanie było prawdziwe, to nie byłoby marznięcia.

 ale ono jest prawdziwe.

Data: 2011-12-27 12:49:20
Autor: Bydlę

On 2011-12-24 13:32:43 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl>
said:

[...]

Tak, oczywiście.

--
Bydlę

Data: 2011-12-27 01:14:47
Autor: Michał
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
> [...]

  Przyznam, że tu mam wątpliwości, jak to powinno wyglądać.
"Przymrażanie" popełniającego wykroczenie wydaje się mało

Na szczęście zdrowy jestem, widać człowiekowi się nic od tego nie dzieje :) (a Babcia mówiła żebym czapkę nosił ;) )

Tak się zastanowiłem że te ręce w kieszeni to chyba bezpieczeństwo
policjantów że niby mogę coś tam mieć, to tak chyba bezpieczniej
dla nich i zimniej dla mnie.

a cała sytuacja dziwnie wyglądała, bo akurat sfranem podjechałem (400m)
a one identyko - różnica z zewnątrz to na jednym z boku "2.5" a na
drugim "alizee" - i oczywiście jak zwykle 0 dokumentów w bazach auta
nie na mnie a kto ja to też nie wiadomo na 100%, nawet kluczyk od drugiego safrana to był zapasowy,bez pilota, sam IR.

wiec się pojawiłem bez kurtki (koło 0 stopni), bez komórki z zapasowym
kluczykiem od drugiego auta, i chce wsiadać do tego zostawionego zapalonego
z tekstem "to ja odjadę".

Data: 2011-12-24 23:54:12
Autor: jerzu
kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
On Sat, 24 Dec 2011 07:23:47 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

Jeszcze raz: gratulacje.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt