kuromyslo w BGZ

Data: 2010-02-17 10:56:31
Autor: MarekZ
kuromyslo w BGZ
Przypadkowo otworzyłem dzi¶ stronę z godzinami sesji Elixir

http://www.money.pl/banki/elixir/

i zobaczcie jakie kuromysło jest w przypadku BGŻ. To chyba nie może być do końca prawd±, bo jest napisane, że je¶li składamy zlecenie po godzinie 12 rano i chcemy aby przelew został wykonany Elixirem jeszcze tego samego dnia (II lub III sesj±), płacimy za to 5 zł.

Data: 2010-02-17 11:13:41
Autor: wiatrak
kuromyslo w BGZ

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlgebk$q5p$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Pomysł rzeczywi¶cie poroniony, ale...
W lukasie to w ogóle możesz pomarzyć o wykonaniu przelewu zleconego po 11-tej.

wiatrak

Data: 2010-02-17 11:25:58
Autor: bzdreg
kuromyslo w BGZ
wiatrak pisze:
[...]

A 1. przychodz±cy w ING o 8:00  - czyż to nie cudowne?
(Podczas, gdy 1. wychodz±cy w BP o 9:00)
Maj± jasnowidzów na etatach, czy-co... ?

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-02-17 10:38:01
Autor: jureq
kuromyslo w BGZ
Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:25:58 +0100, bzdreg napisał(a):

A 1. przychodzÄ…cy w ING o 8:00  - czyĹĽ to nie cudowne? (Podczas, gdy 1.
wychodzÄ…cy w BP o 9:00) MajÄ… jasnowidzĂłw na etatach, czy-co... ?

Nie. Po prostu:

1 przychodzÄ…ca w ING = 3 w eliksirze z poprzedniego dnia 2 przychodzÄ…ca w ING = 1 w eliksirze 3 przychodzÄ…ca w ING = 2 w eliksirze

Data: 2010-02-17 11:32:56
Autor: Robert Kois
kuromyslo w BGZ
Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:25:58 +0100, bzdreg napisał(a):

A 1. przychodz±cy w ING o 8:00  - czyż to nie cudowne?
(Podczas, gdy 1. wychodz±cy w BP o 9:00)
Maj± jasnowidzów na etatach, czy-co... ?

Księguj± ostatni± sesję z dnia poprzedniego.

--
Kojer

Data: 2010-02-17 15:09:48
Autor: jureq
kuromyslo w BGZ
Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:56:31 +0100, MarekZ napisał(a):

Przypadkowo otworzyłem dziś stronę z godzinami sesji Elixir

http://www.money.pl/banki/elixir/

i zobaczcie jakie kuromysło jest w przypadku BGŻ. To chyba nie może być
do końca prawdą, bo jest napisane, że jeśli składamy zlecenie po
godzinie 12 rano i chcemy aby przelew został wykonany Elixirem jeszcze
tego samego dnia (II lub III sesją), płacimy za to 5 zł.

Nie napisali tylko, że dotyczy to wyłącznie rachunków biznesowych a nie zwykłych ROR.

Data: 2010-02-17 22:20:21
Autor: Grzexs
kuromyslo w BGZ (nieco OT)
i zobaczcie jakie kuromysło jest w przypadku BGŻ.

BTW – co to jest „kuromysło”?

--
Grzexs

Data: 2010-02-17 22:25:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
kuromyslo w BGZ (nieco OT)
> i zobaczcie jakie kuromyslo jest w przypadku BGĹ».

BTW a co to jest kuromyslo?

domy¶lam sie że jest to my¶lenie przy uzyciu inteligencji
podobnej do uzytkowanej przez ptaka domowego zwanego kur±

czyli "kombinowanie ptasim móżdżkiem", robienie głupstw itp.

--

kuromyslo w BGZ