kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca

Data: 2011-07-26 11:58:33
Autor: Divemania.pl
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca
Witam,

Wszystkich Was pragnących poszerzyć swoje umiejętności oraz zdobyć uprawnienia do nurkowania na głębokość 40m zapraszam na kurs specjalizacji Deep Diver, którzy będziemy realizować w najbliższy weekend w jeziorze Hańcza.

Cena: 500 PLN

Zainteresowanych proszę o kontakt: przemek@divemania.pl lub 691444481

Pozdrawiam,

Przemysław Kacprzak
Centrum Nurkowe Divemania.pl
ul. Morcinka 5 lok 25
01-496 Warszawa
www.divemania.pl
mail: przemek@divemania.pl
Mob. +48 691444481

Punkt ładowania butli w Warszawie:
EAN32 w cenie powietrza
Ładowanie EAN32 i AIR w max. 5 min.
AIR, Nx, TMX
EAN > 40% ładowany przez filtr tlenowy
Ładowanie butli bez wyciągania z samochodu

Data: 2011-07-26 07:36:20
Autor: Pszemol
"Divemania.pl" <pkacp.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0ma59$4nv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy oprócz ceny napiszesz wszystkim jak będzie zabezpieczony
akwen na okoliczność głębokiego nurkowania?

Data: 2011-07-26 13:20:25
Autor: jacelplacek

 Bardzo rozsądne pytanie. Wymogi niezbędne są tu: http://tinyurl.com/3clsp57 --

Data: 2011-07-26 10:37:23
Autor: Pszemol
" jacelplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0meup$jg3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

akwen na okoliczność głębokiego nurkowania?

Bardzo rozsądne pytanie. Wymogi niezbędne są tu:

Jakie są wymogi prawne wszyscy chyba wiemy...

Ja zadałem inne pytanie - nie pytam o wymogi prawne!
Pytałem o konkretne plany w kwestii zabezpieczenia terenu na czas
tego kursu przez tego konkretnego organizatora który się ogłosił.
Innymi słowy, w jaki konkretny sposób zaspokoi on te wymogi
prawne, a być może zrobi coś więcej w sprawie bezpieczeństwa
niż to, czego wymaga od niego obowiązujące prawo...

Nie wiem czemu tak zbulwersowało Zbója moje pytanie... :-)
Dlaczego wszyscy nagle zabierają głos zamiast poczekać
grzecznie i taktownie na odpowiedź ogłoszeniodawcy...

Data: 2011-07-26 17:51:46
Autor: Zboj
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca

Nie wiem czemu tak zbulwersowało Zbója moje pytanie... :-)
Dlaczego wszyscy nagle zabierają głos zamiast poczekać
grzecznie i taktownie na odpowiedź ogłoszeniodawcy...

Tzn. co? Wszyscy mają zastygnąć w ciszy i oczekiwaniu, aż wybrzmi pytanie Waszej PszeWysokości?
Nie płacz - też odpisuj. Tak bardzo merytorycznie, jak oczekujesz teog od innych. Wszak pełno Cię wszędzie, więc i wiedzy musisz mieć mnóstwo. Dziel się nią tak szeroko, jak swoimi pytaniami i opowieściami o planach gdzie to będzies zi skąd właśnie wracasz. Nie wstydź się.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-26 11:03:07
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0mnri$605$1news2.ipartners.pl...
Tzn. co? Wszyscy mają zastygnąć w ciszy i oczekiwaniu, aż wybrzmi pytanie Waszej PszeWysokości?

Ależ nie! Zastanawia mnie tylko dlaczego KRYTYKUJESZ moje pytanie.
Czy Ciebie nie interesują aspekty bezpieczeństwa na jeziorze Hańcza?
Bardzo chcesz przeczytać kolejny wątek o tym jak nastepny nurek tam
zakończył życie? Czy naprawdę wierzysz w to, że nurkowanie zaplanowane
na 40 metry rzeczywiście odbędzie sie na głębokości 40 metrów? Itp, itd...
Dlaczego nie pozwolisz organizatorowi opisać zabezpieczeń tylko
przeszkadzasz w dyskusji atakując pytającego i dewaluując wartość pytania?

[...]

Zbój, może spotkamy się gdzieś na piwie i sobie pogadamy o tym co Cię gryzie?
Gdzie Ci pasuje się spotkać? Lubisz Heinekena czy coś bardziej polskiego?

Data: 2011-07-28 14:43:49
Autor: Zboj
[...]

Ależ nie, nie i jeszcze raz nie! ;-) Ja Cię pytam, nie krytykuję. A Ty nie chcesz odpowiedzieć chowając się za fochem, że niby jesteś krytykowany.
Czy "interesują mnie aspekty bezpieczeństwa na jeziorze Hańcza?". Szczerze? Mało. Tak samo mało, jak te same aspekty nurkowań w każdym innym polskim, czy światowym akwenie. Interesują mnie wtedy, gdy nurkuję tam ja, ktoś znajomy, albo gdy staram się doradzić/odpowiedzieć komuś, kto o radę pyta. Wtedy zastanawiam się, czy wiem jak i z kim zanurkować jest fajnie i bezpiecznie. Jak nie wiem - zazwyczaj się nie wypowiadam. Stąd piszę w ostatnich wątkach np. o Hańczy, Thistlegormie, Meksyku, czy GranCanarii, a nie piszę o akwenach, których nie znam.
I co do 40 m - tak, w Hańczy zaplanowane 40 m można osiągnąć bez problemu i dużego zaplecza, z brzegu. Gdy ktoś zasugeruje na 40m np. Powidzkie, albo Piłakno - odpowiem, że prawdopodobnie skończy się gdzieś pomiędzy 30, a 40m, ale raczej nie na 40m sharp. I znowu - napiszę tak, bo znam wszystkie 3 w/w akweny od strony realnych nurkowań i wiem, że teoretyczne możliwości, a praktyka, odległość i zaplecze, to zupełnie różne kwestie. W Hańczy problemów jest kilka, ale nie możliwość osiągnięcia 40 m.
By pytać i móc ocenić odpowiedź - wymagany jest mimo wszystko jakiś poziom wiedzy pytającego. W tym momncie próbuje sprawdzić, czy i jaką dysponujesz. Bez tego Twoje pytania nie mają merytorycznego sensu.

[...]

Gryzie mnie udział trollowania ignorantów w ogólnej ilości postów, gdyż mam świadomość, że początkujący nurkowie szukając wiedzy, mogę uznać trolla, po politurce jego wypowiedzi, za potencjalne źródło wiedzy. A wtedy o głupi wypadek nie trudno. Nie sądzę, byś od piwa nabrał treści pod politurką, a ja bym ukoił moje obawy co do Twojej merytoryczności.

Choć to dla Ciebie trudne, to ja na prawdę sądzę, że by o czymś rozmawiać, trzeba mieć wiedzę. Stąd jak już napisałem - nie dyskutuję w wątku o woltyżerce. Czemu Ty upierasz się pisać tutaj? W 100 ostatnich Twoich postów na sekcie, nie pojawiła się ani jedna informacja praktyczna. Same pytania, fochy i obijanie piłeczki. Ja dla odmiany w jakichś kilkunastu postach, jakie w tym czasie wysłałem, pisałem o GranCanarii, Thistlegormie, opisałem przykład UPC na podłódzkim basenie i wskazałem m.in. potencjalny problem z zabiezpieczeniem, w tym organizacją ewakuacji w tym wątku.

Nie sądzę, byś nawet w wypadku tej wyliczanki zrozumiał różnicę, między Twoim pustym trollowaniem, a dyskusją z elementami merytoryki.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-30 07:41:24
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0rli6$2lad$1news2.ipartners.pl...
[...]

Nie chowam się za fochem - nie mam fochów.
Pytałem organizatora, odpowiedział ale nie widziałem odpowiedzi.
Natomiast widziałem sforę psów które zaczęły na mnie ujadać...
Dlaczego? Nie wiem. Chciałem usłyszeć od organizatora o zabezpieczeniu.

Moja wiedza nie ma tu nic do rzeczy. Nie organizuję kursów deep diving.
Po co więc pytać o moją wiedzę? Gdzie tu sens i logika pytających?

Czy "interesują mnie aspekty bezpieczeństwa na jeziorze Hańcza?". Szczerze? Mało. Tak samo mało, jak te same aspekty nurkowań w każdym innym polskim, czy światowym akwenie.

A szkoda, bo jesteś częścią społeczności nurkowej. Powinno Ci zależeć
jak Twoim kolegom organizatorzy imprez zapewniają bezpieczeństwo.
Nie wiem skąd u Ciebie taka znieczulica... ale prowadzi to do tolerancji
dziadostwa i braku zabezpieczeń jeśli nikt nie pyta, nikt się "nie wtrąca"
i nikt do "tablicy" nie wyciąga organizatorów.

Interesują mnie wtedy, gdy nurkuję tam ja, ktoś znajomy,
albo gdy staram się doradzić/odpowiedzieć komuś, kto o radę pyta. Wtedy zastanawiam się, czy wiem jak i z kim zanurkować jest fajnie i bezpiecznie.

To dosyć aspołeczna i samolubna, egocentryczna postawa :-)

Jak nie wiem - zazwyczaj się nie wypowiadam. Stąd piszę w ostatnich wątkach np. o Hańczy, Thistlegormie, Meksyku, czy
GranCanarii, a nie piszę o akwenach, których nie znam.

Super, i te wypowiedzi są cenne i do nich zachęcam.

[...]

Nikt nie wątpił w osiągnięcie głębokości 40m - pytałem czy skończy się
na pewno na 40m czy ktoś będzie chciał sobie pobić rekord komputera
i zejdzie na powietrzu np. na 50 czy na 60 metrow...

By pytać i móc ocenić odpowiedź - wymagany jest mimo wszystko jakiś poziom wiedzy pytającego. W tym momncie próbuje sprawdzić, czy i jaką dysponujesz. Bez tego Twoje pytania nie mają merytorycznego sensu.

Ale po co to sprawdzasz? Zastanawiałeś się może dlaczego bardziej Cię
zainteresowało sprawdzenie MNIE niż sprawdzenie organizatora kursu?
Chciałeś się ze mną posprzeczać? popśtykać? To Cię bardziej interesuje? :-)

[...]

No ale to co napisałeś teraz jest bezsensu..
Jeśli troszczysz się o grupowiczów to powinno Ci zależeć aby odpytywać
przy tablicy każdego organizatora ogłaszającego się tu z kursem właśnie
dla tych, co chcą się uczyć. Skoro masz takie moralizatorskie i profesorskie
ciągoty to jak najbardziej powinieneś organizatorów ciągnąć do tablicy...
Tymczasem Ty napadłeś na mnie, gdy zapytałem o to jak organizator
zapewni bezpieczeństwo na kursie - i wyglądało to, szczerze mówiąc,
jakby Ci przeszkadzało że się o to organizatora zapytałem - tak jakbyś
chciał organizatora uchronić od niewygodnego tłumaczenia się bo sobie
podświadomie pomyślałeś że z bezpieczeństwem może być u nich źle...

[...]

Przeczytaj sobie to co napisałeś jeszcze raz i zastanów się o co Ty mnie
krytykujesz... Krytykujesz mnie że nie mając wiedzy nie pouczam nikogo,
że nie dziele się z nikim swoją brakującą wiedzą tylko że zadaję pytania! :-)
Od kiedy to zadawanie pytań na grupie dyskusyjnej pełnej fachowców
z doświadczeniem jest czymś złym? Przemyślałeś sobie dobrze te zarzuty?
Jesteś śmieszny... Zadawanie pytań nazywasz trollowaniem???

Data: 2011-07-30 13:04:03
Autor:
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):
[...]

Nie szuka się wiedzy na forum tym czy innym, zdarzają się ważne wskazówki. czytelne tylko dla osób o odpowiednio wysokiej wiedzy.

Co powiesz na sytuację w której instruktor sprzedaje kit, plecie bzdury a grono jego wielbicieli zakrzyczy każdego (prawie każdego).
Mogę wiele takich przykładów wskazać. Z ostatnich to NOF i totalny brak podstaw fizycznych do założeń metody. Środowisko instruktorów nabrało wody w usta (poza jednym). Rok temu jak pokazywałem w tym samym NOF dekompresję morderczą też "dzielni" instruktorzy siedzieli cicho.
Zdaję sobie sprawę z wzajemnych powiązań grupy interesów, "co z tego że wiem jak na lewo zrobiłeś stopień" jak "ty wiesz o moich przekrętach".

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/3df04f5e
298b569e/ab4ed1176cfcc8bd?q=Adam+Wysocza%C5%84ski&lnk=ol& "Kilka lat temu byłem świadkiem kursu rebreatherowego Drager Dolphin w Jaworznie-kilku Panów instruktorów w sobotę uzyskało uprawnienia nurka rebreatherowego a w niedzielę zostali instruktorami rebreatherowymi." Cytat z wypowiedzi Adama Wysoczańskiego.

Tu masz przykład instruktora TDI/SDI na tle którego "Przemol" to krynica kultury.

"
jacekplacek
Wyświetl profil   Więcej opcji 28 Lip 2010, 12:34
  <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie ilorazy ciśnień mają sens, bo ilości inertu rozpuszczone są proporcjonalne do ciśnień.

czarnecki, jesteś idiotą, jesteś kompletnym imbecylem. Miałem się tu nie odzywać, ale już nie wytrzymałem. Po cholerę zabierasz tu głos nie znając tak podstawowych rzeczy, jak "od czego zależy ilość rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to są kompletne podstawy.
Wiesz zbyt długo uciekasz od odpowiedzi, żebym czekał dalej.

A kogo to głupku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Bełkotaj dalej sam ze sobą na forum in_fora a tu się nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest właściwe dla ciebie miejsce.
Tak nie odpowiedzialnie wpisałeś zalecenie wyjścia z 1,6 ata w 0,4 ata że kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania źródeł.

Gdzie głąbie wyczytałeś takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie ogólnie dostępnych i ogólnie przyjętych modeli pokazane zakończenie dekompresji. Nie ma żadnych "zaleceń". Nigdzie nie widzę, żeby ktoś komuś cokolwiek "zalecał". Chcesz, to sobie nurkuj na wróżbach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkować a nie tylko świecić zasranymi majtami. A przede wszystkim, skończ idioto zasrywać forum nurkowe swoimi psychozami na punkcie kilku ludzi, którzy jak większość mają cię za niezrównoważone gówno.
Masz zalecenie od którejkolwiek organizacji? nie MASZ. To spierdalaj z takim zaleceniem, do kubu morderców Marka Macnera.

Ktoś zamordował Marka Mecnera? Pierwsze słyszę. Naucz się pisać głąbie.
Pytałem o tabele dekompresyjne i rekompresyjne, czyli coś sprawdzonego i zalecanego także do terapii.

Pokaż mi tabele dekompresyjne i rekompresyjne dla RD Andrew Georgitsisa - nurkuje się na tym z powodzeniem. A metoda Pawła jest z tym zbieżna, często bardziej konserwatywna. Załaduj dowolny profil z NOF do dowolnego dekoplanera a potem pyskuj.
NIE masz nic, nawet sprawdzenia na własnej skórze. To kurewstwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne !

Jeszcze raz: gdzie ty psychopato widzisz zalecenia? I jakie nie sprawdzenie? Nurkowań w oparciu o NOF wykonano już kilka tysięcy w tym długie i głębokie. Najtrudniejsze z nich, najbardziej wymagające i zarazem obarczone największym ryzykiem wykonał sam autor - Paweł Poręba. Wiele nurkowań powtórzeniowych, wielokrotnie bezpośrednio po nich celowy duży wysiłek fizyczny. I co? I Nic, kompletnie nic, nawet śladu DCS 876 kategorii. To po prostu działa.
Problem ilorazu ciśnień dotyczy dekompresji tlenowej jaką zaleciłeś, też podawałem przykład dekompresji tlenowej. Więc stosujesz łajdactwo
dyskusyjne i
odpowiadasz na nie zadane pytanie. Stosujesz często taką taktykę, to klasyka "IANTD Żabierek" Nie posiadasz takiego zalecenia z ilorazem ciśnień 4, to osobiste
wydurnienie.
Nie miał takiego zalecenia Michał Brajta nurkując w Himalajach. Również była stosowana dekompresja tlenowa. Było to pod nadzorem DAN Polska i
specjalistów
z Gdyni.

Było to pod nadzorem? Jakim nadzorem? Na miejscu był lekarz, komora, badania dopplerem? Co ty bredzisz gościu. Opracowano sposób wyjścia, zapytano jak poszło.
Znasz ich, dlaczego boisz się weryfikacji tego zalecenia ? Podawałem osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, też się boisz sprawdzić.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie takie testy.
Zwykle oskarżasz o to że jestem na usługach PADI czy konkretnych osób. To kłamstwo. Natomiast rozmawiając w Jastarni podałeś że podobno stosuję
taktykę
przypierniczania się o wszystko. Nie stosuję takiej taktyki.

Nie? ty masz nas(czytelników) za takich samych idiotów jak ty?
Poza tym nie możesz takiego stwierdzenia udowodnić. Również nie mogę udowodnić że "jacekplacek" jest przez Ciebie nasłanym sługusem, dlatego nie występuję z oskarżeniem bez pokrycia ("jacekplacek"
jest
psychicznie chory i słabo rozumie cokolwiek).

Czego nie rozumiem? Że jesteś idiotą? Że na niczym się nie znasz? Że piszesz, że ktoś robi pasywację a jej nie robi, że ukradł dla ciebie płyn do pasywacji, który płynem do pasywacji nie jest? Czy może nie wiem, że kłamałeś o warunkach pod wodą na zatoce, nie nurkując tam, czy też o topiącym się szczeliwie, które jest nie topliwe? A może nie wiem o oszczerstwach z zamknięciem przez sanepid jeziora w czasach gdy "wrogiem" był kto inny? Czy też nie wiem o twojej psychozie na punkcie IANTD i związanych z nią ludzi? Idź się leczyć i w Tworkach sobie modeluj teorie spiskowe.
Dlatego przeliczać to sobie mogę, jeże w lesie kabackim.

No to sobie idź do tego lasu kabackiego i tam zostań. Nie widzisz, że również tutaj wszyscy mają cię dość? Spadaj kretynie, trzep sobie fujarę na szarkowym polu a nam daj spokój. --
"

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-26 20:26:49
Autor: jacekplacek
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Bardzo rozsądne pytanie. Wymogi niezbędne są tu:
> http://tinyurl.com/3clsp57

Jakie są wymogi prawne wszyscy chyba wiemy...

Skąd ta pewność? Jesteś jedyny, który czyta listę? To, że Ty wiesz, ma oznaczać, że wszyscy? Kilka osób znało odpowiedź na Twoje pytanie. I co? Czy to oznaczało, że Ty też wiesz? To o co się tu wykłócasz, skoro pytasz o wiedzę oczywistą i fakty wszystkim znane?

[...]

Przemek Ci odpowiedział. Nawaliłeś kilka postów, już po Jego uprzejmej odpowiedzi. Ale jak ten cham: ani dziękuję, ani pocałuj mnie w dupę. Niegrzecznie, Pszemolku.

Nie wiem czemu tak zbulwersowało Zbója moje pytanie... :-)
Dlaczego wszyscy nagle zabierają głos zamiast poczekać
grzecznie i taktownie na odpowiedź ogłoszeniodawcy...
A co Ciebie zbulwersowało w mojej odpowiedzi? Ale skoro taki obcykany jesteś, podaj jakie akty prawne regulują nurkowanie w Polsce i co z nich wynika.

Data: 2011-07-26 16:24:07
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0n7u9$66l$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Czy to oznaczało, że Ty też wiesz? To o co się tu wykłócasz, skoro pytasz
o wiedzę oczywistą i fakty wszystkim znane?

Nie pytam o wiedzę oczywistą i fakty wszystkim znane.
Nie pytałem o przepisy ani wymagania prawne.

Pytałem o to, jak Divemania.pl zorganizuje akwen i jego
okolice pod względem bezpieczeństwa nurkowego
w ten konkretny weekend gdy będzie prowadzony kurs.

Jeśli to jest dla Ciebie oczywiste - to napisz...

[...]

Przemek Ci odpowiedział.

Gdzie? Nie widzę.

Nawaliłeś kilka postów, już po Jego uprzejmej
odpowiedzi. Ale jak ten cham: ani dziękuję, ani pocałuj mnie w dupę.
Niegrzecznie, Pszemolku.

Bo nie widzę jego odpowiedzi. Wpadło Ci to do głowy?

[...]

Dlaczego sądzisz że ja mam Ci coś podawać tutaj??

Data: 2011-07-26 15:08:31
Autor:

Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > "Divemania.pl" <pkacp.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message > news:j0ma59$4nv$1inews.gazeta.pl...

> akwen na okoliczność głębokiego nurkowania?

Planowanie oraz zabezpieczanie nurkowania to wiedzy, którą uczysz się właśnie na tym kursie więc nie ma chęci opisywanie tego na forum. Niemniej jednak, dla potwierdzenie ew. uczestnikom kursu wysokiego poziomu bezpieczeństwa i zabezpieczenie wymienię główne aspekty zabezpieczenie takiego nurkowanie podczas naszych kursów Deep:

- max ilość kursantów na 1 instruktora pod wodą: 2
- na powierzchni podczas nurkowania czeka 1 osoba w pełnym sprzęcie, asekuracyjna
- na głębokości 5m podwieszona jest butla 12l wraz z automatem z 3 II stopniami z EAN40
- na powierzchni jest skręcony, pełny zestaw tlenowy oraz AED
- na powierzchni podczas nurkowania czeka min 1, a najczęściej 2 osoby posiadające kurs Rescue
- przed nurkowaniem wszystkie osoby biorą udział w dokładnym omówieniu drogi ewakuacyjnej

Warte dodania jest to, że dzięki działalności takich organizacji jak SWA możemy podczas takich nurkowań korzystać z AED - co znacznie zwiększa szanse powodzenia ew. akcji ratowniczej.

Data: 2011-07-26 14:54:40
Autor: Zboj
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca

Czy oprócz ceny napiszesz wszystkim jak będzie zabezpieczony
akwen na okoliczność głębokiego nurkowania?

Zanim kogoś przepytasz - opisz dla odmiany jak byś zabezpieczył akwen lub jak powinien być zabezpieczony, gdybyś miał kiedyś skorzystać z ich oferty. Na pewno, nie będzie to szybko. Ten kurs jest daleki od Twoich możliwości. Ale skoro poruszasz kwestię zabezpieczeń na publicznej grupie, to przynajmniej teoretycznie powinieneś móc go opisać. Z uwzlędnieniem oczywiście lokalizacji. Nurkowałeś kiedyś w Hańczy?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-26 08:15:01
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0mdff$qm$1news2.ipartners.pl...
[...]

Ktoś Cię wyznaczył na ich adwokata? Pytania nie kierowałem do Ciebie.

[...]

Dlaczego zależy Ci tak bardzo na obniżaniu bezpieczeństwa głębokich nurkowań?
Masz w tym jakiś osobisty interes?

Data: 2011-07-26 16:12:18
Autor: Zboj
[...]

A skąd ten pomysł?
Tzn. jak Ty pytasz kogoś, to dociekliwość? Jak pytam Ciebie - to adwokat diabła, spisek lub chęć obniżenia nurkowań?

Spróbuję wyjaśnić. Nie pytam o zasady bezpieczeństwa w woltyżerce, bo się na tym nie znam. Nie pytam też o procedury bezpieczeństwa w pertochemii, mimo że jestem kierowcą, bo to też nie moja działka i co najwyżej mogę posłuchać, ale nie odważyłb ym się oceniać, szczególnie publicznie. Potrafię stwierdzić - nie znam się.

Ty zaś w każdym wątku wzywasz do tablicy oraz oczekujesz informacji od każdego, na każdy temat i w zakresie każdego kierunku świata. A kompletnie nie posiadasz wiedzy i doświadczenia, by weryfikować rozmówców. Co więcej - jak w tym wątku nie interesuje Cię nawet ten konkretny kurs. Gdyby tak było - spytałbyś zapewne bezpośrednio instruktora. Ty jednak po prostu przyklejasz się do każdego wątku ze swoją "dociekliwością" trzylatka, który w każdej sytuacji pyta, a po co, a dlaczego... itd.

Ważne jest to, że zadajesz pytanie w sposób, który sugeruje Twoją wiedzę i możliwość poprawnej weryfikacji tego, co zostanie napisane. By to zrobić, trzeba znać specyfikę akwenu, a dokładnie odległości i kiepskie drogi. Byłem, nurkowałem, zazwyczaj solo i niżej, niż uprawnia do tego omawiany kurs. Mam jakieś pojęcie o miejscu i wymaganiach. Dlatego niezależnie od Twojej dociekliwości, interesuje mnie czego oczekujesz od bezpiecznego nurkowania w Hańczy.

Wysil się, jeśli potrafisz.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-26 10:33:53
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0mi12$30v$1news2.ipartners.pl...
[...]

No bo co Ty masz do tego że ja ich o coś pytam?
Po co się wtrącasz między mnie a nich?

[...]

Sugerujesz, że moje pytanie było niewłaściwie zadane?
Na niewłaściwej grupie? W niewłaściwym wątku?

[...]

I Tobie to przeszkadza? Nie umiesz sobie z tym radzić?
Podpowiem Ci - wsadź mnie do KF i będziesz miał spokój.
Bo na razie przeszkadzasz w rozmowie zainteresowanym.

[...]

Ja nie mam w planach rozmawiać na temat tego czego JA oczekuje.
Ja zadałem konkretne pytanie (nie muszę go chyba powtarzać?)
i zadałem to pytanie ogłoszeniodawcy, nie Tobie - nie wiem po co
się w ogóle odzywasz. Jeśli jednak chcesz wziąć udział merytorycznie
w dyskusji i dodatkowo (jak sam piszesz) znasz ten akwen i teren
według niego to może Ty grzecznie i cicho poczekaj na odpowiedź
organizatora na temat tego jak on zabezpieczy teren i ewentualnie
skomentuj tą wypowiedź zamiast krytykować mnie że zadałem pytanie.

Data: 2011-07-26 17:49:26
Autor: Zboj
[...]

Czemu cicho? Czekając na swoją odpowiedź - wklep dwie odpowiedzi dla mnie.

Pytania:

1. Czemu Ty możesz pytać, a nie można pytać Ciebie?
2. Jakie zabezpieczenie byś zaproponował dla tego nurkowania.

Nie krytykuję, dociekam Twojej wiedzy. Nie wolno mi?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-26 11:07:33
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0mnn6$5vg$1news2.ipartners.pl...
[...]

Musisz chyba widzieć jakie konsekwencje ma twoja działalność.
Czy w atmosferze jaką w tym wątku wytworzyłeś organizator
zechce jeszcze zabrać głos? Dodać coś do zadymy jaką zrobiłeś?
Nie sądzę. A więc spieprzyłeś wątek który mogliśmy poświęcić
omawianiu bezpieczeństwa nurkowania na jeziorze Hańczy.

Dlaczego to zrobiłeś? Zrobiłeś to świadomie? Celowo? Zależy
Ci aby takie dyskusje przenieść do podziemia, poza oko oceny
społeczeństwa nurkowego? O tym świadczyć może Twoja uwaga
że w takich sprawach pytasz po cichu organizatora zamiast
"wyciągać go do tablicy". Ja widzisz - ja uważam że organizator
POWINIEN BYĆ WYCIĄGNIĘTY DO TABLICY i oświadczyć publicznie
jakie planuje zabezpieczenia i potem z realizacji tych planów być
rozliczonym. Uważasz że to zła strategia? Wytłumacz dlaczego...

Data: 2011-07-26 20:34:43
Autor: jacekplacek
> [...]

Czy w atmosferze jaką w tym wątku wytworzyłeś organizator
zechce jeszcze zabrać głos? Dodać coś do zadymy jaką zrobiłeś?

Pszemol, głąbie: organizator już dawno zabrał głos i wyczerpująco odpowiedział na Twoje pytanie. Czytać nie umiesz, czy obsługa kompa Cię przerasta?

Nie sądzę. A więc spieprzyłeś wątek który mogliśmy poświęcić
omawianiu bezpieczeństwa nurkowania na jeziorze Hańczy.

TY chcesz cokolwiek omawiać? Nawet nie wiesz, co tu zostało napisane. Co za baran :(

Data: 2011-07-26 16:16:04
Autor: Pszemol
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
Pszemol, głąbie:

I dlaczego ciągle taki rynsztokowy poziom na tej grupie?

organizator już dawno zabrał głos i wyczerpująco
odpowiedział na Twoje pytanie. Czytać nie umiesz,
czy obsługa kompa Cię przerasta?

Najwyraźniej obsługa komputera mnie przerasta, bo
nie widzę odpowiedzi na moje pytanie od divemania.pl
wysłanej wcześniej niż mój post na który odpisujesz.

Mało tego - jedyny post jaki widzę który pojawił się
po moim pytaniu NIE ZAWIERA ANI SŁOWA NA TEMAT
o który pytałem a ma jedynie jakieś dywagacje na temat
finansowy, że 4x500zł już daje szansę na zadbanie o
bezpieczeństwo, ale nie o to pytałem.

Więc można zapytać Ciebie, retorycznie, czy czytać nie umiesz?

Data: 2011-07-26 16:58:18
Autor: Pszemol
[...]

Widzisz, głąbie - dzięki że mi powiedziałeś że odpisał bo nie widziałem.
Dopiero po Twoim chamskim spostrzeżeniu wyszukałem tego wątku
na googlach i znalazłem jego wypowiedź:

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/msg/748d06252b7c7d3f?hl=en&dmode=source

No cóż - przepraszam za nieporozumienie - nie widziałem tego artykułu.
Dziękuję Przemkowi za odpowiedź - nie wiem czemu się nie ukazała
w moim czytniku - czy wysłałeś ją inaczej niż ogłoszenie? Z innego serwera?

Zabezpieczenie akwenu w mojej ocenie brzmi bardzo sensownie...
Ale jak wiadomo - ja się nie znam :-)

Data: 2011-07-26 20:51:16
Autor: Włodek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0m760.78o.0@poczta.onet.pl...
[...]

CIACH

A więc spieprzyłeś wątek który mogliśmy poświęcić
omawianiu bezpieczeństwa nurkowania na jeziorze Hańczy.

Ty pszemol a ty w ogóle znasz się na czymkolwiek aby choć trochę dyskutować na temat?
Jakie masz wykształcenie nurkowe i jakie doświadczenie abyś mógł zabrać głos w dyskusji?
Kabaret godny pszemola
Spadaj trolu

Data: 2011-07-26 14:12:20
Autor: Pszemol
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0n2am$gas$1news.onet.pl...
[...]

Jak masz jakieś pytania DO MNIE to czemu nie piszesz do mnie
na e-mail tylko trollujesz trollu na grupę nurkową?

Powiedz mi, ty niezwykle inteligentny Włodziu, czy pytanie jakie
zadałem było trollowaniem? Było coś niewłaściwego w moim pytaniu?
Czy po prostu przypierniczyliście się do mnie bez powodu? :-)

Data: 2011-07-26 21:26:13
Autor: Włodek
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca
Cmok cmok pszemolku mnie wiesz gdzie :-). Wykaż się "inteligęcją" i domyśl miejsca.
Najpierw spróbuj odpowiedzieć na szereg zadanych przezemnie pytań.
Nie potrafisz biedaku!
Wiemy o tym :-)

Data: 2011-07-26 15:07:07
Autor: Pszemol
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0n4c7$pi7$1news.onet.pl...
Cmok cmok pszemolku mnie wiesz gdzie :-).
Wykaż się "inteligęcją" i domyśl miejsca.

Widzę, że poziom kultury masz bardzo wysoki...

Najpierw spróbuj odpowiedzieć na szereg zadanych przezemnie pytań.
Nie potrafisz biedaku!
Wiemy o tym :-)

Dlaczego ja mam odpowiadać Tobie na jakieś pytania?
Czy ja mam wobec Ciebie jakiś obowiązek?
Oferuję Ci coś do kupienia? Jakieś usługi?
Skąd u Ciebie pomysł że w ogóle chcę z Tobą gadać?

Data: 2011-07-27 00:10:44
Autor: Włodek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0mlbh.5q0.1@poczta.onet.pl...
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0n4c7$pi7$1news.onet.pl...
Cmok cmok pszemolku mnie wiesz gdzie :-).
Wykaż się "inteligęcją" i domyśl miejsca.

Widzę, że poziom kultury masz bardzo wysoki...

A i owszem mam. Do zastosowania wyłącznie wobec osób na odpowiednim poziomie. Cieszę się że zauważasz do której grupy należysz.

Najpierw spróbuj odpowiedzieć na szereg zadanych przezemnie pytań.
Nie potrafisz biedaku!
Wiemy o tym :-)

Dlaczego ja mam odpowiadać Tobie na jakieś pytania?

Nienormalny jesteś czy jak?
Bo baranie zadajesz na grupie dyskusyjnej swoje pytania:-)
Bo pszemolku mnie pytasz o coś.
Czy to nie są wystarczające powody?

Czy ja mam wobec Ciebie jakiś obowiązek?
Oferuję Ci coś do kupienia? Jakieś usługi?

Broń mnie panie przed takimi klientami!

Skąd u Ciebie pomysł że w ogóle chcę z Tobą gadać?
Głupiś czy o drogę pytasz? Chcesz gadać! a nawet się prosisz żeby Cię olewać. Już Ci tą Twoją przykrą przypadłość wytknięto!

Data: 2011-07-26 17:34:37
Autor: Pszemol
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0ne6c$6b2$1news.onet.pl...
[...]

To ciekawe, że każdy cham jak się mu zwróci uwagę na chamstwo
to się tak samo tłumaczy... Tymczasem człowiek kulturalny do
kultury zmuszać się nie musi.

[...]

Nie są!
Nie widzę związku pomiędzy Twoimi pytaniami do mnie
a moimi pytaniami do Przemka z Divemania.pl. Ty widzisz?
Pracujesz dla Divemania.pl? Jesteś ich adwokatem może?

Data: 2011-07-28 14:06:39
Autor: Zboj
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca

Dlaczego to zrobiłeś? Zrobiłeś to świadomie? Celowo? Zależy
Ci aby takie dyskusje przenieść do podziemia, poza oko oceny
społeczeństwa nurkowego?

Jesteś społęczeństwem nurkowym... No proszę. Historycznie takie jednostki proklamujące się rzecznikami ludu spełniały się najlepiej w roli komisarzy "ludowych" itp. Mam złe skojarzenia.

Ale ad rem.

Do dyskusji o bezpieczeństwie potrzeba wiedzy. Chcesz dyskutować? Wolno Ci, a mi powiedzieć "sprawdzam" Twoją wiedzę. W trosce o merytoryczność dyskusji.

I Komisarzu Przemol - odstosunkuj się od dywagacji dot. moich motywacji. Są moje, nie Twoje. Ja je rozumiem, Ty mglistego zarysu nie widzisz nawet wtedy, gdy piszę Ci o nich wprost. Umómy się więc - ja piszę o swojej wiedzy, Ty swojej. I zostawmy już poza nami dwoma ocenę - kto jaką ma motywację, cele i wiedzę.

Jak widzisz - staram się odpowiadać na Twoje wątpliwości. Na moje pytania jednak nie próbujesz nadal odpowiadać. Spróbuję inaczej - czemu dyskusji o bezpieczeństwie nurkowań na Hańczy (czemu Cię to obchodzi akurat tam? to też ciekawe pytanie, bo mam nadzieję nie tylko to reakcja na modny temat) nie może mieć jako punktu wyjścia Twojego dobrego planu zabezpieczenia? Podziel się fachową wiedzą w intencji bezpieczeństwa społeczeństwa nurkowego. Niech ludzie wiedzą, czego oczekiwać od takich nurkowań czytając m.in. Twoje fachowe porady. No już, nie daj się prosić. Rzuć garścią złotej wiedzy na sekcie. Proooszę... oczywiście jako członek społeczeństwa, o którego bezpieczeństwo zabiegasz.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Ps. Jeśli wzywanie organizatora do tablicy ma na celu tylko jeżdżenie po nim, to psu na budę takie dbanie o bezpieczeństwo.

Data: 2011-07-26 20:47:35
Autor: Włodek

Użytkownik "Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0mi12$30v$1@news2.ipartners.pl...

[...]

-- -- -
Zboj (Piotr Marciniak)
  zboj \at/ mnc.pl

Piotrze przecież to kretyn. Nie spodziewaj się czegokolwiek po wykładowcy kafelek w kiblach AGH.
Pozdrawiam Włodek

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam Włodek

Data: 2011-07-26 14:13:18
Autor: Pszemol
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0n23p$fe8$1news.onet.pl...
Piotrze przecież to kretyn.
Nie spodziewaj się czegokolwiek po wykładowcy kafelek w kiblach AGH.

Czyżby kompleksy niedowartościowania na punkcie wykształcenia?
Tobie brakuje inteligencji aby nauczyć się po tylu latach obecności
w usenecie poprawnego cytowania i wycinania niepotrzebnych cytatów.

Data: 2011-07-26 20:30:34
Autor: jacekplacek
> [...]

Tobie brakuje inteligencji aby nauczyć się po tylu latach obecności
w usenecie poprawnego cytowania i wycinania niepotrzebnych cytatów.
A czego Tobie brakuje, żeby tych idiotyzmów nie pisać? I dlaczego akurat dla Ciebie mielibyśmy być mili? Opisz to: co w Twojej osobie ma skłaniać, by być dla Ciebie miłym?

Data: 2011-07-26 16:16:36
Autor: Pszemol
> [...]

dla Ciebie mielibyśmy być mili? Opisz to: co w Twojej osobie ma skłaniać,

Człowieka kulturalnego od chama poznaje się po tym, że
człowiek kulturalny nie potrzebuje żadnego powodu ani
żadnego bata aby być dla drugiego człowieka miłym...
Tylko cham musi się zmuszać do kultury bo mu ta kultura
wadzi i przeszkadza - robi to tylko pod wpływem bata.

Data: 2011-07-28 14:13:40
Autor: Zboj
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca

Piotrze przecież to kretyn. Nie spodziewaj się czegokolwiek po wykładowcy
kafelek w kiblach AGH.

Ja wiem, Ty wiesz. Ale czasem na grupie warto o tym przypomnieć. Bo prócz stałych uczestników grupy, czasem ludzie przelatują okazjonalnie.
Zaś w kontekście stałych bywalców - trolom trzeba czasem przypomnieć, że są trolami. Nawet, jak to oda na ich młyn. Jednak z narożnika swojej niewiedzy, trudniej jest im się puszyć. Gość nie podał w żadnym z ostatnich wątków, nawet jednej merytorycznej odpowiedzi. Tylko kąsał personalnie oburzając się, ze wolno mu pytać i "intereśie społeczności", ale sam się "przecież nie zna".

Ja to traktuję na luzie. Nie szukam u niego przecież wiedzy, bo nie pojawił się na sekcie wczoraj, by wiedzieć, że w tej pecynce tylko echo odpowiada.

Ukłony,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-26 13:23:47
Autor: jacekplacek
> [...]

Zanim kogoś przepytasz - opisz dla odmiany jak byś zabezpieczył akwen lub jak powinien być zabezpieczony, gdybyś miał kiedyś skorzystać z ich oferty. Na pewno, nie będzie to szybko. Ten kurs jest daleki od Twoich możliwości. Ale skoro poruszasz kwestię zabezpieczeń na publicznej grupie, to przynajmniej teoretycznie powinieneś móc go opisać. Z uwzlędnieniem oczywiście lokalizacji. Nurkowałeś kiedyś w Hańczy?

Gdyby nurkował, pewnie by wiedział. Ja też nie nurkowałem na Hańczy, więc gdyby mnie ten kurs interesował, też bym zapytał. To dość podstawowa wiedza i każde szkolenie(w tym teoretyczne) zaczyna się od omówienia drogi ewakuacyjnej. Skoro nie pozostawia tej sprawy przypadkowi, tylko dobrze o nim świadczy.

Data: 2011-07-26 17:35:07
Autor: Zboj
[...]

Mylisz się. On nie pyta, bo chce brać w nim udział. On zadaje dokładnie te same pytania w większości wątków na sekcie. Od dłuższego czasu zerkam tu w zasadzie tylko pasywnie. I są pewne stałe. Tak jak Twoje uprzejmości z RC, tak i jego notorycznie te same pytania. BTW - jak chcę coś wiedzieć wybierając się na kurs - pytam organizatora bezpośrednio. A nie wywołuję do tablicy na grupie. Jak interesuje mnie temat co do zasady - zerkam wpierw we włąsny podręcznik, archiwum grupy, czy szukam w sieci. O akcjach ratowniczych, w tym wypadkach śmiertelnych na Hańczy było nawet na sekcie sporo. Na tyle dużo, by pytanie akurat o Hańczę sprowokowało pytanie do pytającego. Bo albo nie ma kompletnie pojęcia o co pyta, albo się dokleja do wątku lub dochrzania do osoby.

Nie mam kompletnie żadnego pojęcia, kim jest oferent. Mnie osobiście niepokoi cena takiego szkolenia, bo to organizacyjnie i nurkowo trudny akwen z trudnym zapleczem. I przy tym budżecie przed dyskusją o ewakuacji jeśli już, można pytać o zawartość/przebieg kursu. Pszemolowi jednak kompletnie nie chodzi o merytoryczną dyskusję. Co stosunkowo łatwo zaobserwować w powtarzalnych pytaniach, które kopiuje z innych wypowiedzi.

Jeśli się mylę i pytanie ma charakter głęboko merytoryczny, Pszemol wklei tutaj przykłądowy opis takiego zabezpieczenia. Choćby po łebkach zrobiony, z uwzględnieniem specyfiki miejsca. To proste, bo z Hańczy jest po prostu daleko wszędzie, do zwykłego pogotowia, o komorach nie wspominając. A i drogi są kiepskie. By jednak dyskusja mogła być merytoryczna, choć troszkę merytoryczni muszą być dyskutanci. I nie chodzi tu o fachowców od ratownictwa.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-26 10:53:37
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0mmsb$5ek$1news2.ipartners.pl...
BTW - jak chcę coś wiedzieć wybierając się na kurs - pytam
organizatora bezpośrednio. A nie wywołuję do tablicy na grupie.

Dlaczego?
Co złego w tym, że organizator na grupie opisze to co planuje?
Dlaczego mam się z tym ukrywać i pytać się ukradkiem, poza grupą?
Czy to zabezpieczenie to coś wstydliwego? Kompromitującego może?

[...]

Widzisz - właśnie miałem to samo spostrzeżenie i zastanawiałem się
ile z tego budżetu przeznaczono na organizację kursu od strony
bezpieczeństwa. Zadałem pytanie i zamiast grzecznie i taktownie
wysłuchać co ma do powiedzenia oferent zaczęły ujadać sektowe wilki.
Ujadać na mnie. Dlaczego? Czy zadałem niewłaściwe pytanie?

Czy zależy Wam na kolejnym wątku pt/ "Wypadek na Hańczy" w ten weekend?

Pszemolowi jednak kompletnie nie chodzi o merytoryczną dyskusję.

Nie przypominam sobie abym Cię zatrudnił w roli adwokata więc
nie uzurpuj sobie prawa do wypowiadania się w moim imieniu.
Nie masz bladofiołkowego pojęcia o co mi chodzi więc się na ten
temat nie wypowiadaj.

Jeśli się mylę i pytanie ma charakter głęboko merytoryczny,
Pszemol wklei tutaj przykłądowy opis takiego zabezpieczenia.

Nie mam takiego zamiaru ani nie widzę takiej potrzeby.

Natomiast zastanawiam się głęboko nad pobudkami Twoimi...
W jakim celu atakujesz mnie za pytanie merytoryczne na właściwej
grupie dyskusyjnej? Jaki masz w tym cel?

[...]

I dlatego chcę usłyszeć OD ORGANIZATORA (nie od Ciebie) o tym
jak organizator zadbał o bezpieczeństwo kursantów na swoim
kursie. Czy Ty chcesz usłyszeć na ten temat cokolwiek ? Bo Twój
udział w tym wątku jest dla mnie bardzo dziwny... Jakie masz cele?

Data: 2011-07-26 20:33:57
Autor: Divemania.pl
[...]

Masz Zboj'u sporo racji. Niestety dzisiaj dużym problemem dla nas, Centrów Nurkowych, są pojedynczy instruktorzy robiący kursy hobbystycznie po niskich cenach - wszak nie mają stałych kosztów zbyt wiele. Na szczęście my mamy pewną przewagę - silę skali. Mam na myśli to, że na taki wyjazd jedzie z nami sporo ludzi, na różnym poziomie wyszkolenia i dla większości z nich udział w takim nurkowaniu np. jako nurek zabezpieczający to wręcz frajda więc robią to pro bono. Po za tym koszty zabezpieczenia miejsca nurkowego są prawie takie same jak nurkujesz z 1 czy z 4 kursantami (kwestia opłacenia odpowiedniej ilości instruktorów) a 4 x 500 PLN daje już kwotę, która pozwala właściwie zorganizować to nurkowanie oraz zarobić Centrum Nurkowemu jakąś kasę.

Tak z ciekawości - przekonałem Cię ? ;)))))))

Data: 2011-07-28 14:24:04
Autor: Zboj
kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca

Tak z ciekawości - przekonałem Cię ? ;)))))))

Prawie. ;-) Przekonałeś oczywiście w zakresie agregacji kosztów/skali. Oraz w wartości supportu przez niekursantów, którzy przy okazji szkoleń, robią zabezpieczenie, asysty, etc. To zresztą też fajny pomysł na nurkowanie. Zdarzyło mi się nie raz supportować czy to nurkowania, czy szkolenia - np. jako "topiąca" się ofiara.

Nie przekonałeś zaś w kwestii ew. ewakuacji, bo o tym nie pisałeś. Rozumiem jednak, że to element kursu i nie wymagam wykładu na sekcie. Nie wzywałem Cię do tablicy. Piszę do czego przekonałeś, bo spytałeś. ;-) Bez pełnej merytorcyznej odpowiedzi nie mogę napisać inaczej.

Pozdrawiam i życzę udanych oraz bezpiecznych nurkowań.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2011-07-30 07:27:12
Autor: Pszemol
"Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> wrote in message news:j0rkd5$2kmu$1news2.ipartners.pl...
Nie przekonałeś zaś w kwestii ew. ewakuacji, bo o tym nie pisałeś.

Na pewno karetka tam stać przy jeziorze nie będzie...

Rozumiem jednak, że to element kursu i nie wymagam wykładu
na sekcie. Nie wzywałem Cię do tablicy. Piszę do czego przekonałeś,
bo spytałeś. ;-)

Czy to tak źle wezwać oferenta usługi do tablicy? Jakiś grzech?

Data: 2011-07-26 21:05:07
Autor: Włodek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0lqpk.23k.0@poczta.onet.pl...
[...]

Tu masz adres, napisz zadzwoń a będziesz wiedział. Przemek to sympatyczny gość i nie odmówi Tobie informacji skoro kurs u niego Cię interesuje lub interesują Cię zasady bezpieczeństwa.

"Zainteresowanych proszę o kontakt: przemek@divemania.pl lub 691444481"
Ale trolu Tobie nie chodzi o bezpieczeństwo. Tobie nie chodzi o ten kurs. Ty sie chyba podniecasz tym że zobaczysz słowa w necie wystukane na własnej klawiaturze.
Pszemol Ty wiesz co?

Data: 2011-07-26 15:05:24
Autor: Pszemol
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0n34l$k3q$1news.onet.pl...
[...]

Owszem, widziałem kontakt...
Ale nie interesuje mnie wymiana informacji pod stołem.
Dlatego zapytałem publicznie, na grupie dyskusyjnej.

Masz w tym jakiś interes aby się ukrywać z takimi pytaniami?
Zależy Ci aby na Hańczy znowu był jakiś wypadek, Włodziu?

Ale trolu Tobie nie chodzi o bezpieczeństwo. Tobie nie chodzi o ten kurs. Ty sie chyba podniecasz tym że zobaczysz słowa w necie wystukane na własnej klawiaturze.
Pszemol Ty wiesz co?

Z całą pewnością Tobie nie chodzi o bezpieczeństwo skoro tak jak Zbój
próbujecie zepchnąć dyskusję o bezpieczeństwie do ciemnego podziemia...

Data: 2011-07-27 00:47:56
Autor: Włodek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0mlbh.5q0.0@poczta.onet.pl...
[...]

Dyskusja z Tobą o bezpieczeństwie to jak dyskusja niewidzącego z głuchym o kolorach świata.
Rozumiesz to ze mimo tego iż masz dostęp do klawiatury nie prezentujesz sobą żadnej wartości intelektualnej!

Twoja wartość polega wyłącznie na ilości bełkotu trolowskiego jaki wpuszczasz na kilka grup dyskusyjnych na których inni użytkownicy już puszczają na Twoje wypociny pawia.

Ty który merytoryczne dyskusje śmiesz porównywać do wyznawania jakiejś wiary chcesz merytorycznie dyskutować!
A o czym baranie z Tobą można dyskutować jak nie rozumiesz podstawowych zjawisk i praw związanych z nurkowaniem!
O czym Ci pisać gdy Ty nie chcesz tego zrozumieć ani poznać. Ba chwalisz się przed czytającymi ze To co kto inny pisze olewasz!!!
 Ty pytasz wyłącznie po to aby brandzlować się przed monitorem ile to literek w internecie puściłeś!

 O czym z Tobą można dyskutować, głąbie jeden, gdy dla Ciebie 2 m słupa wody nadciśnienia w okularkach nie stanowi żadnego problemu bo ktoś zszedł na 4 m. Owszem zszedł i wielu schodzi. Tylko są to zdrowi goście o normalnej wytrzymałości drobnych naczynek krwionośnych w oku.
 Dla Ciebie gościa który chwali się wyższym wykształceniem z AGH zrozumienie tego czym jest i jak się tworzyć może różnica ciśnień jest wiedzą z fizyki skrajnie trudną co aż nadto wielokrotnie udowodniłeś.

Chcesz o czymś dyskutować!. A czymże jest dyskusja jak nie wymianą myśli czy poglądów lub wiedzy. Tyle że aby te myśli wymieniać trzeba cokolwiek wiedzieć ponad to co ma się w wygniecionym stołku przy komputerze.

Masz coś merytorycznego do napisania na temat nurkowy np dotyczący bezpieczeństwa, to chętnie przeczytam. Wskaż choć jeden swój post który był by Twoim pozytywnym wkładem w tą grupę dyskusyjną?.
Tyle że Ty wolisz pytać ale zwykle odpowiedź przerasta Twoje zwoje mózgowe, wtedy nazywasz to wyznawaniem wiary!
Ty pytający innych na wolnej grupie dyskusyjnej zabraniasz pytać siebie! Nienormalny jesteś czy jak?
Masz nieźle nawalone w tym swoim chorym łbie. Nie ma co :-)
..
Ps Dla mnie ta pyskówka to rodzaj zabawy w gierki słowne. Innych użytkowników oczywiście przepraszam za sposób odzywania się do tego świra. Ale już kończę tą zabawę z trolem pszemolem. Pa pa pszemolku-głupolku

Data: 2011-07-26 22:54:21
Autor: Pszemol
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0ng8g$fg5$1news.onet.pl...
Ps Dla mnie ta pyskówka to rodzaj zabawy w gierki słowne.

Nie wolałbyś ponurkować? Albo spędzić czasu z wnukami?

kurs Deep Diver w Hańczy - 29-30 lipca