kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?

Data: 2010-11-24 11:03:45
Autor: Myjk
kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?
2010-11-24 11:26:53 BartekK

Może ktoś coś słyszał/wie

google? ;) Szukaj pod hasłem Akademia Bezpiecznej Jazdy. Przedzwoń i
dowiedz się co tam oferują. Jeśli mają tor "wodny", to wystarczy
żeby sprawdzić zachowanie auta i odruchy. Więcej po takiej "szkole"
nie ma się co spodziewać. Tak, zaliczyłem, przypomnieli parę
istotnych spraw, o których się zapomina przy codziennej, normalnej
jeździe. Poza tym niewiele tam się można nauczyć w te 5-6h.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 12:23:41
Autor: BartekK
kurs/coś podnoszące umiejętności - ś=?UTF-8?B?bMSFc2svb3BvbHNraWUvZG9sbm/Fm2zEhX
W dniu 2010-11-24 12:03, Myjk pisze:
[...]

Akademia Bezpiecznej Jazdy w Opolu to po prostu mała szkółka "nauki jazdy do egzaminu", nie mają niczego.
We Wrocławiu znalazłem ABJ Kuchara, ale to firma wielka i nastawiona na imprezy dla dużych firm/korporacji, a na www brak informacji o cenach, terminach, warunkach ile musi byc osób by kurs odbyć itp.
.... i takich ofert jest ze 3strony z google, dlatego pytałem tutaj, o osoby które na którymś kursie były i przedstawią konkrety.

Tylko 5-6h (gdzie pewnie pierwsze 0.5h to powitanie, 2h teorii+ cattering, 0.5h na przejscie na plac, i z pozostalych 2h na placu siedzimy za kierownicą przez 0.5h maks) to faktycznie mało, dlatego pytam o kursy weekendowe, ale jestem otwarty na wszelkie propozycje ;)

Data: 2010-11-24 11:49:49
Autor: Myjk
Å›=?UTF-8?B?bMSFc2svb3BvbHNraWUvZG9sbm/NraWU/
2010-11-24 12:23:41 BartekK

Tylko 5-6h [...] to faktycznie mało, dlatego
pytam o kursy weekendowe,

No właśnie o takim weekendowym mówię, bo w takim uczestniczyłem.
Te 5-6h to realna jazda, wliczając prostowanie kości. Kosztowało
to AFAIK (żona fundowała w ramach prezentu urodzinowego) 450zł ich samochodem. Swoim można było jeździć, o 100 zł taniej.
Jeździłem w www.abj.waw.pl

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 12:54:12
Autor: BartekK
kurs/coś podnoszące umiejętności - =?UTF-8?B?IMWbPT9VVEYtOD9CP2JNU0ZjMnN2YjNCdmJIT=?UTF-8?B?TnJhV1Uv
W dniu 2010-11-24 12:49, Myjk pisze:
[...]

Cena nie przeraża. Tyle to ja wydam na paliwo by dojechać do Warszawy...

Data: 2010-11-24 12:28:50
Autor: Myjk
kurs/coś podnoszące umiejętności -=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP0lNV2JQVDlWVkVZdE9EOUNQMkpOVTBaak1uTjJZak?]ZG1KSVQnJhV1V2Wkc5c2JtL0ZtMucEZhRmc9Pz09P1VURi04P0I/VG5KaFYxVXYUHowPT89
2010-11-24 12:54:12 BartekK

Cena nie przeraża. Tyle to ja wydam na paliwo by dojechać do
Warszawy...

Teraz jest, z tego co widzę drożej. Ale wtedy oficjalnie też było
do zapłaty więcej. ;) Drugi Michał (a faktycznie, teraz mnie
oświeciło, to były imieminy!), co wtedy jeździł równolegle,
zapłacił jeszcze mniej. Jego żona się bardziej widać postarała --
w sumie to nie wiem czy się z tego cieszyć czy żałować. ;)

--
Pozdor Myjk

kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?