kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?

Data: 2010-11-24 12:31:12
Autor: Gabriel 'wilk'
kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?
Użytkownik BartekK napisał:
Chciałbym sobie (i żonie) zafundować jakiś kurs, szkolenie, weekendową szkołę jazdy ekstremalnej czy coś w tym stylu...
Niestety mamy mało czasu, więc jakoś jak najbliżej Opola, najchętniej weekend.

Może ktoś coś słyszał/wie, gdzie w mojej okolicy się odbywają takie szkółki niedzielne, a najlepiej uczestniczył i może polecić (jako fachową i konkretną obsługę, a nie tylko rady "dostosuj prędkość do warunków, jedz wolno i daleko od innych uczestników ruchu, to nie będzie poślizgu ani konieczności hamowania awaryjnego")
http://www.sjs.pl/ lub
http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/szkoly-doskonalenia-jazdy/szkola-jazdy-subaru/
http://www.szkola-auto.pl tu co prawda bardzie eco-jazda :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 03:36:57
Autor: Mateusz
kurs/co¶ podnosz±ce umiejętno¶ci - ¶l±sk/o polskie/dolno¶l±skie?
też szukałem, ale ceny s± powalaj±ce zazwyczaj. Może PMS poprowadzi
jakie¶ kursy w otoczce zlotu ;)

Data: 2010-11-24 12:53:58
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik Mateusz napisał:

też szukałem, ale ceny s± powalaj±ce zazwyczaj. Może PMS poprowadzi
jakie¶ kursy w otoczce zlotu ;)
Kiedys byl "cwaniak race" + róznego rodziaju slizgawki zimowe, ktore roznie sie konczyly dla samochodow :-)
Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-11-24 14:09:51
Autor: czak norris
W dniu 2010-11-24 12:53, Gabriel 'wilk' pisze:

Kiedys byl "cwaniak race" + róznego rodziaju slizgawki zimowe, ktore
roznie sie konczyly dla samochodow :-)

ale w cwaniak race chodziło zupełnie o co¶ innego, teraz przy tej ilo¶ci "społeczników" przeprowadzenie tego w pierwotnej formule byłoby mało realne.

BTW o ipszu i peesie to chyba nawet w gazecie było ;) Pewnie jerzu będzie lepiej pamiętał...

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2010-11-24 14:16:33
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik czak norris napisał:

[...]

http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org/
podrawiam

Data: 2010-11-24 12:46:33
Autor: BartekK
W dniu 2010-11-24 12:31, Gabriel 'wilk' pisze:
Użytkownik BartekK napisał:
Chciałbym sobie (i żonie) zafundować jakiś kurs, szkolenie, weekendową
szkołę jazdy ekstremalnej czy coś w tym stylu...
http://www.sjs.pl/ lub
Niestety:
       Terminy szkolenia:
           o 2010-12-17, Kielce brak wolnych miejsc
           o 2011-01-11, Kielce brak wolnych miejsc
           o 2011-01-13, Kielce brak wolnych miejsc
Poza tym Kielce to trochÄ™ juĹĽ daleko.

http://www.szkola-auto.pl tu co prawda bardzie eco-jazda :-)
Ja nie wiem, co kieruje firmami do tworzenia takich stron. Przejrzałem ją co prawda na szybko, ale oprócz migających filmików, "dodaj do facebook" i bełkotu to tam nic nie można znaleźć, wręcz z zawartości strony nie można nawet się domyśleć 'co ta firma chce sprzedać', już nie mówiąc o tym "gdzie i za ile". Nawet nie wiem czy to się u nich kupuje, czy wygrywa w jakimś konkursie? W zasadzie jedyne co zostaje to klikać w "kontakt" i ręcznie-telefonicznie sprawdzać.

Data: 2010-11-24 12:57:39
Autor: Gabriel 'wilk'
[...]

A Autodrom w Bednarach k/ Poznania?

                Oskar Wilde

kurs/coś podnoszące umiejętności - śląsk/opolskie/dolnośląskie?