kurs rebreatherowy

Data: 2010-06-16 04:11:24
Autor: Piotr Kowalski
kurs rebreatherowy
Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

Data: 2010-06-16 14:33:21
Autor: Jacek Trembowelski
kurs rebreatherowy

Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

http://www.ccr.com.pl/

http://www.forum-nuras.info/firma,bazy_i_szkoly,3,1,centrum_nurkowe_heliox_tomasz_ma,118.html

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

Data: 2010-06-16 12:41:18
Autor:
kurs rebreatherowy
Jacek Trembowelski <jtrembowelski@gmail.com> napisał(a):
http://www.ccr.com.pl/

Ten namiar polecam.
Tym bardziej po przejrzeniu galerii, tym  bardziej jak się wie Who is Who.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 14:00:04
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jacek Trembowelski <jtrembowelski@gmail.com> napisał(a): > http://www.ccr.com.pl/

Ten namiar polecam.
Tym bardziej po przejrzeniu galerii, tym  bardziej jak się wie Who is Who.

U kogo kończyłeś kurs rebreatherowy? Możesz opisać przebieg, jaka maszyna i poziom certyfikacji?

Data: 2010-06-16 08:11:15
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
On 16 Cze, 16:00, " jacekplacek" <jacekiala.WYT...@gazeta.pl> wrote:
  <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisa (a):

> Jacek Trembowelski <jtrembowel...@gmail.com> napisa (a):

> Ten namiar polecam.
> Tym bardziej po przejrzeniu galerii, tym  bardziej jak si wie Who is Who.

U kogo ko czy e kurs rebreatherowy? Mo esz opisa przebieg, jaka maszyna i
poziom certyfikacji?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Witam,
Zapraszam na kursy rebreatherowe w Diving Extreme.
Kurs nurkowy prowadzę w TDI i mogę w chwili obecnej zaproponować kursy
na czterech poziomach nurkowych:
-air diluent 30m
-air diluent 45m
-trimix diluent 60m
-trimix diluent 100m
dla użytkowników Inspiration Classic, Inspiration Vision, Evolution
oraz kursy instuktorskie na wyżej wymienione rebreathery po
udokumentowaniu 100 godzin doświadczenia z danym modelem rebreathera.
Dla osób zgłaszających sie indywidualnie proponuję kurs w cenie
3000PLN.
Dla zorganizowanych grup min. 4 osobowych do końca wakacji taki kurs
mogę przeprowadzić w cenie 2000PLN.
Zajęcia zaczynamy od basenu. Minimum 2 nurkowania w basenie oraz 6
nurkowań w wodach otwartych.
W chwili obecnej posiadam 6 rebreatherów Inspiration gotowych do
wypożyczenia.
Oferuję również kursy dla użytkowników Megalodon, niestety tylko w
cenie kursów indywidualnych, z uwagi na fakt, że posiadam tylko jeden
taki rebreather.
Mogę również zaoferować Wam kursy na rebreatherze rekreacyjnym
Posejdon MK6.
Informacja dla zbieraczy uprawnień:
W moim centrum nurkowym nie można zrobić w kursów rebreatherowych na
wszystkich poziomach w tydzień oraz kursów instruktorskich bez
wymaganego doświadczenia!

Pozdrawiam i zapraszam na kursy
Adam Wysoczanski
Instructor Trainer TDI/SDI

Centrum Nurkowe
DIVING EXTREME
ul. Suchy Las 23,
02-495 Warszawa,
tel. kom. +48 501 622 545
Fax.+48 22 6621469
e-mail:  info@divingextreme.pl,
 http://www.divingextreme.pl

Data: 2010-06-16 15:38:13
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
U kogo kończyłeś kurs rebreatherowy? Możesz opisać przebieg, jaka maszyna i poziom certyfikacji?

Powiedz który polski instruktor od obiegów zamkniętych zrobił nowego w ich
konstrukcji ?

Powiedz czy możesz napisać do Martina Parkera e-maila i otrzymać to o co
prosisz, otrzymując Sales Invoice na sumę 0,00.

To mój poziom kompetencji P-386700, ktoś w Polsce dorównuje ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 16:41:18
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > U kogo kończyłeś kurs rebreatherowy? Możesz opisać przebieg, jaka maszyna
> [...]

prosisz, otrzymując Sales Invoice na sumę 0,00.

To mój poziom kompetencji P-386700, ktoś w Polsce dorównuje ?

W którym miejscu moje pytanie cię przerosło? UMIESZ pływać na CCR, czy NIE UMIESZ? Jeżeli umiesz, to fajnie, opisz przebieg kursu: na jaki był poziom i na jaką maszynę?

Data: 2010-06-16 16:57:07
Autor:
> [...]
> prosisz, otrzymując Sales Invoice na sumę 0,00.
> W którym miejscu moje pytanie cię przerosło? UMIESZ pływać na CCR, czy NIE UMIESZ?

Od 1978r.

Podskakujesz a nie umiesz odpowiedzieć na pytania które stawiam, będziesz
odpowiadał będziesz traktowany poważnie.

Jeżeli umiesz, to fajnie, opisz przebieg kursu: na jaki był poziom i na jaką maszynę?

Chcesz mi loda zrobić ? Bez odpowiedzi nie doznasz pełni satysfakcji.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 17:06:30
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
> [...]

Chcesz mi loda zrobić ? Bez odpowiedzi nie doznasz pełni satysfakcji.

Dlaczego sie denerwujesz i przechodzisz na swoj rodzinny poziom? Uraziło cie pytanie, czy umiesz pływać na CCR? Nie tak dawno temu bałeś się skorzystać z bezpłatnej oferty CCR-owego wyjazdu na Hańczę, więc myślałem, że w reszcie nauczyłeś się na tym pływać i będzie można skorzystać z twojego doświadczenia - zarówno pod kątem doboru instruktora, jak i ocenie maszyny której używasz
(awaryjność, opory oddechowe - jakie, na jakiej głębokości i jakim gazie i takie tam pierdoły). Dlatego zapytałem, czy UMIESZ czy NIE UMIESZ. Bo jeżeli znasz to tylko z teorii, też jest to cenne, ale takie doświadczenie można brać pod uwagę w trochę innych kategoriach. Szkoda, że nie chcesz podzielić się swoimi obserwacjami(z autopsji) nt. metodyki szkolenia i skuteczności znanych ci instruktorów CCR.

Data: 2010-06-16 17:38:52
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nie tak dawno temu bałeś się skorzystać z bezpłatnej oferty CCR-owego wyjazdu na Hańczę,

Umiesz pokazać taki materiał ? czy jedziesz na konfabulacji czy idziesz w
oszczerstwa ?
Pokażesz taki materiał będziemy mieli podstawę do przyjaznej rozmowy, zwykle
nie umiesz udokumentować swoich tez.

Jest malutka trudność, nie ma takiego materiału, są obelgi ze strony
adwersarza i kłamstwa kto kogo uczył. Również publiczne oszczerstwa o plagiat
że ten SCR http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
jest zerżnięty z tego
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=44
fig 3.
Niestety to zupełnie inna rodzina to dr inż robotyk powinien wiedzieć.
Był instruktorem od SCR CMF i CCR (potem wyszły kolejne jaja 40h na hansecie).

To bierz się do szukania zaproszenia, będziesz szukał długo i nie znajdziesz,
wyjdziesz na człowieka który plecie co się jemu wydaje.

nt. metodyki szkolenia i skuteczności znanych ci instruktorów CCR.

Kilku instruktorów znam, jednego prof, również kilku konstruktorów.
Szkoleniem się nie zajmuję, mówiłem to wiele razy.

Napewno nie polecę MM jako instruktora szkolącego, również trudno polecić
gościa który pisze takie kocopały.
Recenzja pisaniny

"Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble, przestraszyłem
się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN nurkowanie"
NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71. Patrzę na
rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o kierunek
przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy pochłaniacza źle
pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych uruchomieniach.
Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8. Wynika z
tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość słabo
pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To co
przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne.
"Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to skończyło
wiadomo.
Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli oddechowej
powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie dostawał
się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący drogi
oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan wapnia
nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest fizjologiczną
substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu mas
tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo nadtlenek wodoru
(woda utleniona),
Ale nie powstaje kwas węglowy.

Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada elementy
prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów, wolałbym
żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2."

Wiem że to za trudny tekst dla Ciebie "jacekplacek", ale polecisz instruktora
który pisze takie bujdy chemiczne, robi stopień instruktorski na sprzęt który
widział u kolegi, ma stopień na sprzęt który kupuje i zakłada na na plecy
kilka miesięcy później ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 19:51:15
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Nie tak dawno temu bałeś się skorzystać z > bezpłatnej oferty CCR-owego wyjazdu na Hańczę, Umiesz pokazać taki materiał ? czy jedziesz na konfabulacji czy idziesz w
> [...]

który
widział u kolegi, ma stopień na sprzęt który kupuje i zakłada na na plecy

Ależ tępy pajac z ciebie. Przekopiuj ten tekst jeszcze z 500 razy i tak nie zaciemnisz prostej rzeczy: NIE UMIESZ PŁYWAĆ NA CCR. To kogo znasz, kogo nie, nie ma na to najmniejszego wpływu. Zrób jeszcze kilkadziesiąt opisów nie na temat, zmyśl kolejne historyjki, odwróć kota w kolejną stronę - brak ci odwagi przyznać: nie, nie umiem na tym pływać. Wpierdzielasz się w kolejny wątek, nie mając najmniejszych podstaw do wyrażania jakichkolwiek opinii. To samo było nie dawno w wątku o filtrach - najpierw opowiadasz, jakie to filtry masz/robisz, obiecujesz gruszki na wierzbie a okazuje się że nie masz nic - ani pod kopułką, ani tym bardziej filtra czy nawet publicznie obiecanego ogranicznika przepływu. Szczytem komedii było zdjęcie przetoczki, że niby tam ten ogranicznik jest - łżesz w żywe oczy. Albo kolejne kłamstwa i niedouczenie - straszysz grzejącymi się zaworami. Czy kolejne kłamstwa z wizurami na Zatoce - tuż przed długim weekendem, nie nurkujesz, nie pytasz, ale rzadką sraczką WSZYSTKICH przewoźników oblewasz. Ma sens czy nie, ważne dopierdolić. Owsik w dupie ma więcej godności, żałosny kmiocie.

Data: 2010-06-17 05:20:35
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ależ tępy pajac z ciebie. Przekopiuj ten tekst jeszcze z 500 razy i tak nie zaciemnisz prostej rzeczy: NIE UMIESZ PŁYWAĆ NA CCR.

Od 1978r jeszcze czegoś nie rozumiesz.
zmyśl kolejne historyjki, odwróć kota w kolejną stronę - brak ci odwagi przyznać: nie, nie umiem na tym pływać.

To Twoja domena, mam materiał dokumentujący Ty nie masz dlatego używasz
określeń twojego postępowania zmyślenie.
Przypuszczałem że jesteś tylko głupi niestety jesteś oszczercą.

Wpierdzielasz się w kolejny wątek, nie mając najmniejszych podstaw do wyrażania jakichkolwiek opinii.

Znowu "jacekplacek" nic nie zrozumiał jesteś też głupi.

[...]

Przedszkolak się w potrteczki na złość zsika.
Mam filtry własnej konstrukcji ograniczniki przepływu mogę wykonać zdjęć tych
które mają koledzy niestety nie mam co nie znaczy że ich nie posiadają.

Szczytem komedii było zdjęcie przetoczki, że niby tam ten ogranicznik jest - łżesz w żywe oczy.

Znowu szanowny głupek nie rozumie prostej sprawy, kapilara która tam jest
zastosowana ogranicza przepływ.

Albo kolejne kłamstwa i niedouczenie - straszysz grzejącymi się zaworami.

Zajrzałeś do zalecanego kawałka literatury ?
NIE bo to ZA TRUDNE dupa by bolała od czytania.

Cyt str 279 "W praktyce utrzymywanie temperatury na niskim poziomie jest
trudne. Spowodowane jest to szybką, dużą lokalną kompresją. Kompresja ta
podobna jest do tej jaka występuje w silnikach wysokoprężnych. Na przykład
kolektor gazowy pracujący przy ciśnieniu 20 MPa może być zaopatrzony w gaz o
temperaturze przekraczającej 850st C. Temperatura ta znacznie przekracza próg
samozapłonu dla smarów stosowanych w oddechowych aparatach powietrznych"

Głupek jesteś i oszczerca. Pokazywałem materiał który powinieneś znać żeby się
móc wypowiedzieć. Wolałeś zostać w ciemnocie.
Podaj nazwiska instruktorów którzy tak pięknie ciebie wyszkolili, może tylko
plastik sprzedali.
[...]

Były też opinie hydrologów, nie oceniaj wszystkich według własnego postępowania.

To umiesz odpowiedzieć na pytania które stawiam, czy nie dajesz sobie z tym rady ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 06:20:22
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Ależ tępy pajac z ciebie. Przekopiuj ten tekst jeszcze z 500 razy i tak
nie
> zaciemnisz prostej rzeczy: NIE UMIESZ PŁYWAĆ NA CCR.

Od 1978r jeszcze czegoś nie rozumiesz.  > zmyśl kolejne historyjki, odwróć kota w kolejną stronę - brak ci > odwagi przyznać: nie, nie umiem na tym pływać. To Twoja domena, mam materiał dokumentujący Ty nie masz dlatego używasz
> [...]

móc wypowiedzieć. Wolałeś zostać w ciemnocie.
Podaj nazwiska instruktorów którzy tak pięknie ciebie wyszkolili, może tylko
plastik sprzedali. > Czy kolejne kłamstwa z > wizurami na Zatoce - tuż przed długim weekendem, nie nurkujesz, nie

.

To umiesz odpowiedzieć na pytania które stawiam, czy nie dajesz sobie z tym
rad
y ?

Ale po co się tłumaczysz? Czy swoim zasmarkanym, przegrzanym kurczakowym umysłem nie ogarniasz, że tego nieszczęsnego zaworu wystarczy dotknąć? Że wystarczyło zejść pod wodę, żeby wiedzieć jaka jest wizura a swoim tępym, zarozumiałym postem odebrałeś chleb nie tylko szyprom, ale i sklepikarzom, najmującym kwatery i wszystkim związanym z tym biznesem? Czy może za trudno ci zrozumieć, że ogranicznik miał być a nie ma? To są fakty, nie wymysły. Tak samo jak to, że zmyślałeś awarię auta i malowanie podłogi, byle nie jechać nad Hańczę, pokazać, że umiesz nurkować na CCR.

Data: 2010-06-17 12:46:27
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ale po co się tłumaczysz?

Gdybyś był kulturalnym człowiekiem to poprzestał byś na tym pytaniu.

[...]

Tak zachowuje się prostak.
Zawór jest ogrzewany od butli, ale też gwałtowne spiętrzenia gazu płynącego w
magistrali dają duże wzrosty temperatury. Polecałem żebyś sprawdził jak
wygląda test dopuszczający AO do pracy w tlenie.
Nie chcesz twoja sprawa, trwaj w głąbalstwie.
To o magistralach pisali oficerowie z AMW, jeżeli oni też są dla Ciebie
idiotami, to jestem w doborowym towarzystwie.

że ogranicznik miał być a nie ma? To są fakty, nie wymysły. Tak samo jak to, że zmyślałeś awarię auta i malowanie podłogi, byle nie jechać nad Hańczę, pokazać, że umiesz nurkować na CCR.

Zapytaj "BitPump" o podłogę, możesz też Leszka Wywiałka jeszcze Dominik
Graczyk mnie odwiedził w tym czasie.
Zaświadczenie lekarskie wysłałem komu trzeba, bo w jednym momencie wymaga
potem czyni z tego zarzut.

Co "jacekplacek" gdzie ten bezpłatny transport, coś się pojebało w tym małym
łebku, czy na łebki się z przysłowiowym pozamieniałeś ?

Podaj nazwiska instruktorów którzy takiego jełopa przepuścili, będzie to
doskonałą reklamą dla nich.

Mam ze 2 zgłoszenia w SCR SMS a Ty ?
Mam zgłoszony wniosek wynalazczy w przemyśle (dotyczy pochłaniaczy
specjalnych) a TY ?
Może któryś z instruktorów od obiegów zamkniętych ma ?
Dlatego "jacekplacek" ciebie na tym polu po prostu nie ma, dlatego możesz się
naprężać wytężać a nadal nie istniejesz, w tym światku.
Jak już mówiłem piszę e-maila do firmy APD i dostaję co potrzebuję, pokaż taki
przykład ze swej strony.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 18:48:01
Autor: Alf/red/
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-17 14:46, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Mam ze 2 zgłoszenia w SCR SMS a Ty ?
Mam zgłoszony wniosek wynalazczy w przemyśle (dotyczy pochłaniaczy
specjalnych) a TY ?
Może któryś z instruktorów od obiegów zamkniętych ma ?

A czy Kubica umie przynajmniej wyregulować gaźnik?

--
Alf/red/

Data: 2010-06-17 17:40:00
Autor:
kurs rebreatherowy
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisał(a):
A czy Kubica umie przynajmniej wyregulować gaźnik?

Kubica to fenomen. Jak ścigał się w kartach to zamieniono w jego karcie gaz z
hamulcem. Nadał wygrywał.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 00:04:43
Autor: Alf/red/
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-17 19:40, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
A czy Kubica umie przynajmniej wyregulować gaźnik?

Kubica to fenomen.  Jak ścigał się w kartach

Jak zwykle odpowiedź nie na zadane pytanie, tylko gdzieś obok.

--
Alf/red/

Data: 2010-06-18 05:13:38
Autor:
kurs rebreatherowy
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisał(a):

> Kubica to fenomen.  Jak ścigał się w kartach

Jak zwykle odpowiedź nie na zadane pytanie, tylko gdzieś obok.

Zadajesz takie pytanie na które odpowiedź jest prosta to otrzymujesz odpowiedź
nad którą musisz się zastanowić, mogę też pytaniem odpowiedzieć.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 14:21:30
Autor: maran
kurs rebreatherowy
On 16 Cze, 17:38, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Powiedz który polski instruktor od obiegów zamkniętych zrobił nowego w ich
konstrukcji ?

To mój poziom kompetencji P-386700, ktoś w Polsce dorównuje ?

Rysiu po cholerę ty się w ogóle zaniżasz do naszego poziomu zwykłych
śmiertelników.
Wszyscy wiemy że jesteś debeściak i masz P-cośtam + P-drugiecośtam

Czas wskoczyć na wyższy poziom i się zacząć porównywać do R. Kłosa a
nie jakiś tam IT.

Hmmm.... a R. Kłos ma jakieś P-coś czy nie, bo jak
nie...................to sam wiesz.

Data: 2010-06-18 05:09:50
Autor:
kurs rebreatherowy
maran <slawek@real.int.pl> napisał(a):  Odpowiedź wysłałem na Twojego e-maila.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 19:42:33
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy

Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

Zapraszam.

Radoslaw Zajkowski
Instruktor CCR IANTD Inspiration/Evolution
kursnurkowy@kursnurkowy.pl

Data: 2010-06-16 17:51:18
Autor:
kurs rebreatherowy
kursnurkowy.pl <nurkowacz@gazeta.pl> napisał(a):
Zapraszam.

Radoslaw Zajkowski
Instruktor CCR IANTD Inspiration/Evolution
kursnurkowy@kursnurkowy.pl

Jak działa i na jak długo wystarczy pochłaniacz CO2 już umiesz policzyć ?
Jeszcze niedawno posługiwałeś się bajkami z obśmiewanego artykułu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 23:29:05
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-16 19:51, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Robisz chłopie badania co roku???
Chcesz przyjść na kurs to daj znać. Zweryfikujesz moją wiedzę.

Co do bajek... to mnie oświeć, bo nie wiem do czego pijesz. Pewnie znowu cos pokręciłeś.
Przy okazji... Zawsze sam do siebie piszesz i odpowiadasz na swoje pytania???

Data: 2010-06-17 05:38:10
Autor:
> [...]

Przy okazji... Zawsze sam do siebie piszesz i odpowiadasz na swoje pytania???

Szanowny Radosław Zajkowski czy to tradycja instruktorów IANTD próbowanie
szkalowania na początek dyskusji ?

"w przyblizeniu: 1kg absorbentu = jedna godzina pływania. koszt kilograma
około 25zl http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/4e24608064ee76d6/d9ddd47a41f136c4#d9ddd47a41f136c4

w przyblizeniu: 1kg absorbentu = jedna godzina pływania. koszt kilograma
około 25zl

Przybliżenie niestety nie precyzyjne, co jest zrozumiałe, z powodu że
odebrałeś kurs u "tfurcy" tekstu kabaretowego w Magazynie Nurkowanie o
pochłaniaczach CO2. Recenzję znajdziesz na FN. Ceny wapna w TP mogły spaść bo
nie zaopatrują się u pośrednika (Omida)."

Zapomniałeś, to się zdarza.
Próba poniżania to niestety Twoja tradycja, też metoda dyskusji środowiska
"IANTD Żabierek" Elektrozaworu przez litość nie wspomnę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 16:12:49
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-17 07:38, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Przeczytaj swoje posty i zobacz kto, kogo probuje poniżać...
Przybliżenia z natury najczęściej nie są dokładne, a w tym wypadku wystarczajace.
Co do szkolenia u Tomka i odebrania kursu... Bez komentarza...
Jak dasz mi namiar na polskiego instruktora, który szkoli na takim poziomie lub lepszym ccr-y inspiration/evolution i HH to daj znać a chętnie się czegos nauczę.

Mam nadzieję, iż chetni na kursy CCR beda z wielkim rozsadkiem podchodzić do wyboru szkoleniowca, gdyż nurkowania na obiegu otwartym nijak da sie porównać do OC. Cena za kurs to nie wszystko. Oszczedzanie na cenie kursu powoduje poźniejsze oszczedności na absorbencie i sensorach.

Po za tym...przestań życ listą dyskusyjną i zacznij nurkować...

pozdrawiam
Radek Zajkowski
Instruktor OC/CCR IANTD
Instruktor PADI

Data: 2010-06-17 14:51:02
Autor:
kurs rebreatherowy

Przeczytaj swoje posty i zobacz kto, kogo probuje poniżać...

To podsumowałem To co byłeś łaskaw napisać, zupełnie nie poniżające, jaja
waćpan sobie robisz.

Przybliżenia z natury najczęściej nie są dokładne, a w tym wypadku wystarczajace.

Jest lepsze niż to co zastosował MM, lecz nie jest dobre dla instruktora.

Jak dasz mi namiar na polskiego instruktora, który szkoli na takim poziomie lub lepszym ccr-y inspiration/evolution i HH to daj znać a chętnie się czegos nauczę.

Podał namiar Trembowelski, potwierdziłem słuszność takiego wyboru.

 Centrum Nurkowe "Go Deep"

42-200 Częstochowa
ul. Dąbrowskiego 41a
tel./fax +48 (34) 365 65 09
od pn-pt w godz. 9.00 - 17.00

email:   centrum.nurkowe@ccr.com.pl
czestochowskie-centrum-nurkowe
 Robert Jabłoński
tel. +48 601 456 919
email:   r.jablonski@ccr.com.pl
GG:  4850326    robertccn

Oszczedzanie na cenie kursu powoduje poźniejsze oszczedności na absorbencie i sensorach.

Do kogo to adresujesz ?
Do kogoś kto był wstanie zmienić dostawcę wapna sodowanego w TP ?

Po za tym...przestań życ listą dyskusyjną i zacznij nurkować...

Zapraszałeś na kurs do siebie, masz coś nowego do powiedzenia na tym polu,
jakiś dr, może jakieś zgłoszenia nowych konstrukcji, jeśli nie to znaj miarę.

http://www.subbaltica.pl/rebreathers/forum/download.php?id=2&sid=c154f92369dd9ea73aa79832d6807335
Solenoid to ten czarny prostopadłościan z dziurką w środku, w niej znajduje
się zawór. Są też widoczne inne elementy np CMF restryktor, jak byś to nazwał ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 19:37:33
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
kursnurkowy.pl <nurkowacz@gazeta.pl> napisał(a): > >> Robisz chłopie badania co roku???

> [...]

Zapraszałeś na kurs do siebie, masz coś nowego do powiedzenia na tym polu,
jakiś dr, może jakieś zgłoszenia nowych konstrukcji, jeśli nie to znaj

Ale z ciebie tępy pojeb. A Robert niby ma doktorat czy patent w CCRach? Znaj miarę pajacu.

Ps. Przepraszam Robert, ale ten kretyn przebija sam siebe.

Data: 2010-06-17 20:44:58
Autor:
[...]

"jacekplacek" że jesteś prymityw to wiadomo.

Moja wypowiedź jest skierowana do Radosława Zajkowskiego, brzmi tak:
Zapraszałeś na kurs do siebie, masz coś nowego do powiedzenia na tym polu,
jakiś dr, może jakieś zgłoszenia nowych konstrukcji, jeśli nie to znaj miarę.

Łączysz różne wypowiedzi mieszasz celowo fakty, jesteś zakochany w ... ?
Dlatego zrobisz wszystko żeby się podlizać.
Tylko u tego IT możesz zrobić stopień instruktorski.

Zapraszam wszystkich na szkolenia w IANTD, dają stopień DM osobom nie zrównoważonym psychicznie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 23:07:56
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-17 22:44, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Dlatego zrobisz wszystko żeby się podlizać.
Tylko u tego IT możesz zrobić stopień instruktorski.

Mam stopnie instruktorskie w dwóch organizacjach, więc nie tylko u tego IT :-).

Z tym podlizywaniem sie to mi pojechałeś...:-) Nie wiem co napisać...

Data: 2010-06-18 04:40:42
Autor:
> [...]

Z tym podlizywaniem sie to mi pojechałeś...:-) Nie wiem co napisać...

To tekst kierowany do "jacekplacek" on celowo mieszał wypowiedzi. To że ze stopniem instruktorskim z PADI wszedłeś w IANTD wiem.
Jeżeli czujesz się urażony to nie była odpowiedź dla ciebie, dlatego Ciebie
nie dotyczy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 04:50:57
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
kursnurkowy.pl <nurkowacz@gazeta.pl> napisał(a): > W dniu 2010-06-17 22:44, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

> [...]
Jeżeli czujesz się urażony to nie była odpowiedź dla ciebie, dlatego Ciebie

Z czego masz rysiu doktorat? ... no dobra, nie masz doktoratu. To w jakiej dziedzinie jesteś inżynierem? Acha, i tu byli za głupi, ok. A może technikum jakie skonczyłeś? Nie? Nie chciałeś się uczyć u głupków? Masz, rację. Szkoda czasu. No to może był ktoś godny, by cie nauczać na instruktora nurkowania? Nie? Też same głupy?

Data: 2010-06-18 05:26:24
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
No to może był ktoś godny, by cie nauczać na instruktora nurkowania? Nie? Też same głupy?

Nie chcę być instruktorem. pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 05:58:00
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > No to może był ktoś godny, by cie nauczać na instruktora nurkowania? > Nie? Też same głupy?

Nie chcę być instruktorem.
O ile pamiętam w KDP CMAS, żeby zostać instruktorem wymagane było wykształcenie wyższe. Na pewno wymagane jest średnie, więc nie jest to tak, że nie "nie chcesz" a raczej "nie możesz"?
Ale z innej beczki. Tajemnicą poliszynela jest, że p. Strugalski Tomasz jest w trakcie robienia doktoratu z nurkowania. Rozumiem, że po Jego wpisaniu się w stan nauki polskiej i włożeniu istotnego wkładu naukowego, będzie jedynym godnym polecenia polskim instruktorem nurkowania.

Data: 2010-06-18 06:52:53
Autor:
[...]

Kiedyś miałem okazję porozmawiać z T.Strugalskim To że nie wieszam w sieci
informacji jak M61 przerobić na SCR CMF to pośrednio jego zasługa. Zebranie
informacji o wypadkach jest chwalebnym działaniem.
Szkolenie na CCR ludzi którzy ledwo umieją pływać nie jest takim zajęciem.

Pytałeś dlaczego polecam Jabłońskiego jako instruktora od szkolenia na CCR.
Decydują o tym cechy psychologiczne. Nie kłamie o swoim wyszkoleniu, Tomasz
Żabierek to czyni (m CCR instruktor, 40h na handsecie). Nie posuwa się do
oszczerstw, Ty to robisz i IT u którego możesz zostać instruktorem to czyni.
R.Jabłoński nie robi lewizny podatkowej prowadzi działalność gospodarczą.
Płaci Podatki Państwu.
Zapytaj o HH ?
"jacekplacek" doskonale jako oszczercza menda pasujesz do "IT IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 07:17:35
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > O ile pamiętam w KDP CMAS, żeby zostać instruktorem wymagane było > wykształcenie wyższe. Na pewno wymagane jest średnie, więc nie jest to
> [...]

Płaci Podatki Państwu.
Zapytaj o HH ?
"jacekplacek" doskonale jako oszczercza menda pasujesz do "IT IANTD

A gdzie ja cie, głąbie jeden, pytałem dlaczego polecasz Roberta? Bardziej mogłoby mnie zainteresować, dlaczego nie wspominasz o swoim koledze Jacku - też instruktor rebreatherowy. Ale wali mnie to. Natomiast bardzo interesuje mnie twoj poziom wyszkolenia na CCR, bo KDP CMAS CCR NIE UZNAJE. Więc w które federacji jesteś certyfikowanym nurkiem CCR, na jaki poziom i na które maszyny? Sądzę, że nie masz takiej certyfikacji i jestem pewien, że nie umiesz na tym nurkować a jedyne co osiągnąłeś, to jakieś 6m na tleniaku. Nie sądzę też, że poza grupą kolesiów z epoki dinozaurów, odbyłeś jakiekolwiek szkolenie nurkowe i masz pojęcie o obecnych metodach. Dlatego jakakolwiek twoja opinia o dowolnym instruktorze zasługuje jedynie, zeby cie w dupe kopnąc, bo wynika wyłacznie z widzimisie uposledzonego genetycznie osła.

Data: 2010-06-18 12:37:46
Autor:
Apel do IANTD czy głupek
> [...]

Ps. Przepraszam Robert, ale ten kretyn przebija sam siebe.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107817&MID=%3Chvdtht%2478e%241%40inews.gazeta.pl%3E

"

W tematyce obiegów zamkniętych
Ciebie niema: zero, nic, nikt, czyli cały "jacekplacek".
Będziesz miał coś zgłoszone co jest nowością w stanie techniki to będziemy
mieli pole do rozmowy. Zapomniałeś jak kłamałeś o podwożeniu nad Hańczę ?
Słowa przepraszam nie możesz z siebie wykrztusić ?

Bardziej mogłoby mnie zainteresować, dlaczego nie wspominasz o swoim koledze Jacku - też instruktor rebreatherowy.

Pytanie dotyczyło CCR nie ogarniasz, tej różnicy ?

Ale wali mnie to.

Kto ciebie znowu i z której strony ?

[...]

Zadawałem Tobie dużo pytań, odpowiesz będziemy mieli pole do rozmowy.

Który z instruktorów Polskich wymyślił i zgłosił coś nowego ?
Czyżby tekst z Kapitana Bomby miał zastosowanie ? "Tępe chuje".

To zupełnie inna działalność niż szkolenie się, czy kursantów.
Tego co umiem nie uczą na żadnych kursach, zajęło to wiele lat.

Dlatego jakakolwiek twoja opinia o dowolnym instruktorze zasługuje jedynie, zeby cie w dupe kopnąc, bo wynika wyłacznie z widzimisie uposledzonego genetycznie osła.

Wiem że jako wyznawca wierzysz bezkrytycznie w to co mówi twoje guru, wiem że
nie możesz się pogodzić z faktem że guru kłamie.
Ale guru niestety kłamie, nie płaci podatków za HH, również topi w łyżce wody
przyjaciół.
Będziesz rozumiał co się dzieje w obiegach zamkniętych będziesz stroną do
dyskusji. Teraz Ciebie "jacekplacek" nie ma na tym polu, dlatego Twój tekst to
wkurwienie do białości ogłupionego wyznawcy, który przeczuwa że to prawda.

To że bluzgasz to Twoja i Twojego środowiska bezsilność.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 21:47:52
Autor: Loti
kurs rebreatherowy
On 2010-06-18 09:17:35 +0200, " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Ciach

. Dlatego jakakolwiek
twoja opinia o dowolnym instruktorze zasługuje jedynie, zeby cie w dupe
kopnąc, bo wynika wyłacznie z widzimisie uposledzonego genetycznie osła.

Jacek, nie ubliżaj osłom, to przemiłe zwierzaki.
I długowiecznie, niemal jak dinozaury nurkowania

Lot

Data: 2010-06-21 06:20:20
Autor:
kurs rebreatherowy
On 2010-06-18 09:17:35 +0200, " jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl>
said:

> [...]

Jacek, nie ubliżaj osłom, to przemiłe zwierzaki.
I długowiecznie, niemal jak dinozaury nurkowania

Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak przeprosić osły, bo faktycznie, może mi salami kością stanąć. Poniewaz jednak nazywanie rysia, rysiem jakos mi do rysia nie pasuje, pozwolisz, ze nie ustanę w poszukiwaniach odpowiedniego przydomku dla jego pozycji i stanu umysłu. Czy "dupek żołędny" nie będzie zbyt delikatne, mało męskie dla tej postaci?

Data: 2010-06-21 07:16:54
Autor:
kurs rebreatherowy
[...]

Wspaniałym produktem IANTD jesteś, bark argumentów to bluzgi czy próby poniżania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 08:35:43
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Poniewaz jednak nazywanie rysia, rysiem jakos mi do > rysia nie pasuje, pozwolisz, ze nie ustanę w poszukiwaniach odpowiedniego > przydomku dla jego pozycji i stanu umysłu. Czy "dupek żołędny" nie będzie > zbyt delikatne, mało męskie dla tej postaci?

Wspaniałym produktem IANTD jesteś, bark argumentów to bluzgi czy próby
poniżani
a.

Matole niedomyty. Jedyny argument jaki ty posiadasz, to jakieś pseudowynalazki, których nikt na oczy nie widział a już w wodzie to na pewno nie były. Gdyby mózg działał podobnie jak trzustka(niewielki kawałek spełnia funkcję całości) dawno zauważyłbyś, że to forum nurków a nie wynalazców-
amatorów. Zauważyłbyś też, że prócz ciebie wszyscy mają jakikolwiek zawód i (podłe bo podłe) wykształcenie a nurkowaniem zajmujemy się w dużej części amatorsko. Może prócz numerów patentów, podasz ile godzin ktokolwiek przepływał na twoich "wynalazkach" i ile sztuk jest osiągalnych na rynku. Nawet, jeżeli to tylko ilości kolekcjonerskie.

Data: 2010-06-21 09:42:20
Autor:
Słowa dotrzymasz ?
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Poniewaz jednak nazywanie rysia, rysiem jakos mi do > > rysia nie pasuje, pozwolisz, ze nie ustanę w poszukiwaniach odpowiedniego > > przydomku dla jego pozycji i stanu umysłu. Czy "dupek żołędny" nie będzie > > zbyt delikatne, mało męskie dla tej postaci?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107926&MID=%3Chvnbu3%24s5%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 19:23:11
Autor: Loti
kurs rebreatherowy
Jacek, zgłoszenie nie musi być równoznaczne z uzyskaniem patentu.
Mało tego dla świętego spokoju od różnego autoramentu oszołomów przyjmowane są zgłoszenia patentowe dotyczące wynalezienia koła, lub podobnych wynalazków.
Dla świętego spokoju...

Lot

Data: 2010-06-21 18:13:40
Autor:
kurs rebreatherowy
Loti <loti> napisał(a):
zgłoszenie nie musi być równoznaczne z uzyskaniem patentu.

Pełna zgoda.

Mało tego dla świętego spokoju od różnego autoramentu oszołomów przyjmowane są zgłoszenia patentowe dotyczące wynalezienia koła, lub podobnych wynalazków.
Dla świętego spokoju...

Tu akurat nie masz racji, co to jest komisja kwalifikacyjna ?
Nr na wzór dostaje się natychmiast, na patent po komisji, trwa to kilkanaście
dni i jest już na tym etapie sprawdzana nowość w porównaniu do znanego stanu
techniki.

Patent na koło ośmieszył ekspertów w Australijskim Urzędzie Patentowym znanego
stanu techniki się nie patentuje !!!

Lot

Masz jakieś zgłoszenie, czy tak sobie popierdalasz co się tobie wydaje.
Możesz zgłosić wzór użytkowy strój oborowego, masz w tym kompetencje.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-06-22 06:07:01
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
Loti <loti> napisał(a):
[...]

E? To on nie ma patentu? Myślałem, że ma... Czyli w zasadzie może go wcale nie dostać? To czym się toto chwali?

Data: 2010-06-22 08:28:10
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
E? To on nie ma patentu? Myślałem, że ma... Czyli w zasadzie może go wcale nie dostać? To czym się toto chwali?

Tym że jest kreatywny i nowatorski.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 08:34:40
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > E? To on nie ma patentu? Myślałem, że ma... Czyli w zasadzie może go wcale
ni
e > dostać? To czym się toto chwali?

Tym że jest kreatywny i nowatorski.

Na razie patentowany to ty jesteś osioł, nic więcej... Ooops, znów to salami. Chyba przejdę na roślinki.

Data: 2010-06-22 08:54:09
Autor:
> [...]
> Tym że jest kreatywny i nowatorski.
> Na razie patentowany to ty jesteś osioł, nic więcej... Ooops, znów to salami. Chyba przejdę na roślinki.

To teraz widzisz kim są nasi wspaniali instruktorzy szkolący na obiegach
zamkniętych, nawet tego nie potrafią zrobić zwykłego nowatorskiego zgłoszenia
w sprzęcie, na którym szkolą i podobno znają i rozumieją.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 09:06:32
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > Tym że jest kreatywny i nowatorski.
> [...]

zgłoszenia
w sprzęcie, na którym szkolą i podobno znają i rozumieją.

I NIKT od instruktorów tego nie oczekuje. Instruktor ma mieć narzędzia do nauczenia bezpiecznego nurkowania czy bezpiecznej obsługi konkretnej maszyny. Dlatego producenci wymyślanie pozostawiają konstruktorom(to tacy łebscy goście po studiach i z praktyką - amatorów się nie zatrudnia) a szkolenie instruktorom(to tacy łebscy goście, co nie tylko że sami umieją nurkować, ale mają chęć i umiejętności przekazania tego innym). Jesteś zbyt tępy, żeby to zrozumieć? Chyba tak, bo z uporem maniaka lansujesz swoje chore wyobrażenie świata. Tymczasem ani nie masz patentu, ani nie masz ŻADNEGO certfikatu na obsługę jakiegokolwiek rebreathera, ani nawet nie umiesz prawidłowo zaplanować prostego nurkowania na poziomie trochę ponad AOWD... Przykre.

Data: 2010-06-22 11:54:24
Autor:
> [...]
> I NIKT od instruktorów tego nie oczekuje. Instruktor ma mieć narzędzia do nauczenia bezpiecznego nurkowania czy bezpiecznej obsługi konkretnej maszyny.

To po cholerę wychylają się omawiając bez zrozumienia inne konstrukcje. Znowu używasz argumentu który bije w Ciebie. Przypomnieć tego co dla osiągnięcia chwilowej przewagi kłamał publicznie?

a szkolenie instruktorom(to tacy łebscy goście, co nie tylko że sami umieją nurkować, ale mają chęć i umiejętności przekazania tego innym).

Znamy przykład łebskiego kolesia zobaczył sprzęt u kolegi pojechał do centrali
kwity instruktorskie dostał. Sprzęt kupił i założył po raz pierwszy na plecy
kilka miesięcy później. No bystry był czas wyprzedził.

[...]

To że droczę się z Tobą nie oznacza że nie umiem tego podać, pięknie się
denerwujesz, ale nie rób tego, żyłka pierdządza tobie pęknie będzie to z
przykrością dla osób blisko ciebie przebywających.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 12:15:09
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > To teraz widzisz kim są nasi wspaniali instruktorzy szkolący na obiegach
> [...]

denerwujesz, ale nie rób tego, żyłka pierdządza tobie pęknie będzie to z
przykrością dla osób blisko ciebie przebywających.

Ty się nie droczysz, tylko grasz na czas. Jak nie umiesz nurkowania zaplanować, nie ma sensu robić dalszych ruchów i dobrze o tym wiesz. Co do instruktorów i twoich insynuacji, to oczekujesz że będą mieli doktoraty a sam nie masz nawet zawodówki, mają mieć patenty, których ty nie posiadasz, mają umieć nurkować, ale sam tego nie potrafisz, mają znać maszyny na które nie posiadasz certyfikatów. No, ale ty jesteś debeściak a reszta głupki.

Data: 2010-06-22 12:24:59
Autor:
[...]

Podałem w drugiej odpowiedzi znowu nie to co chcesz ale masz konkretnego
instruktora czy szukasz na siłę sposobu wymiksowania się

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 15:56:08
Autor:
Dałeś dupy
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Rysiu, serce ty moje. Nie wiedziałem na początku, że nie posiadasz żadnych uprawnień CCR. Pouczasz, besztasz tu instruktorów, kreujesz się na wielkiego znawcę i guru - trochę mnie to zmyliło.

Znawca tak, guru używam jako pejoratywne określenie.
Gdyby znalezienie nowych rozwiązań konstrukcyjnych było proste to każdy
instruktor by coś miał była by to najbardziej kreatywna grupa zawodowa jak
jest wiadomo. Ledwie kilka osób w Polsce, żadnego instruktora od obiegów
zamkniętych nie ma w UP nic.
To teraz zasuń pean wiernopoddańczy właź w dupę bez wazeliny.

Teraz posłużę się cytatem A.Wysoczańskiego.
Odważysz się zapytać o nazwiska tych osób NIE, ja mogę to zrobić. Wcale się nie dziwię że nie mogą nic nowego wymyślić i zgłosić, mają "tęgie"
podstawy.

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/3df04f5e298b569e/ab4ed1176cfcc8bd?q=Adam+Wysocza%C5%84ski&lnk=ol&

"Kilka lat temu byłem świadkiem kursu rebreatherowego Drager Dolphin w
Jaworznie-kilku Panów instruktorów w sobotę uzyskało uprawnienia nurka
rebreatherowego a w niedzielę zostali instruktorami rebreatherowymi. Niestety,
w takim wydaniu nurkowania rebreatherowe sa niebezpieczne. Kto był na tym
kursie? Uczestnicy wraz prowadzącym pamiętają."

Napisałem, że w takim razie będę musiał poszukać instruktora, który podejmie się takiej akcji, ale nie zamierzam robić nic, jeżeli nie masz podstaw.

Szukaj jeszcze jakiś metod ucieczki od zobowiązania. Podałem Tobie czym się posłużę i że jest to konserwatywny profil, nie
zrozumiałeś robisz przykrość PP.

Dałeś dupy "jacekplacek", co było do przewidzenia, po ograniczeniu obszaru
negocjacji.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107915&MID=%3Chvmvcv%24ee4%241%40inews.gazeta.pl%3E

"Mam dla ciebie dobrą wiadomość. Ponieważ zignorowałeś kolejne zaproszenie na nurkowania CCR, postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych."

I tak zobowiązanie "jacekplacek" poszło się w polu ganiać.
Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny).

Tylko w w takim poziomie komunikacji istniejesz, gratuluję tym którym w dupę
się wciskasz, są wybredni inaczej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-23 06:03:05
Autor: jacekplacek
Dałeś dupy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Napisałem, że w takim razie będę musiał poszukać instruktora, który
> [...]

Szukaj jeszcze jakiś metod ucieczki od zobowiązania. Podałem Tobie czym się posłużę i że jest to konserwatywny profil, nie

Podałeś kilka wartości z dopuszczeniem dennego PPO2 1,6 włącznie(o ile wiem, wartość niedopuszczalna w założeniach dla nurkowań z CCR, ale mogę się oczywiście mylić, bo ja się na CCR nie znam) oraz jaki diluent. Nie podałeś planu nurkowania: czasów, głębokości, głębokości przystanków, czasu na nich, bailautu(rodzaj i ilość gazu, rozpisanie planu awaryjnego), toksyczności(obu). Jeżeli plan nurkowania tego nie wymaga, proszę to jasno napisać wraz z uzasadnieniem.

[...]

Zwrot "postaram się" nie jest tożsame z "na pewno zrobię". Starań dołożyłem, mimo, że okazało się że nie masz uprawnień na CCR(i jak się okazuje na SCR też nie). Miałem nadzieję, że pokażesz, że umiesz takie nurkowanie zaplanować, ale też nie - reagujesz wyłącznie agresją i głupawymi wtrąceniami jakichś rozmów sprzed lat, często z osobami których nawet na oczy nie widziałem. Kilkukrotnie, przez różne osoby byłeś zapraszany na nurkowanie w tym na CCR. Zawsze wymyśliłeś jakikolwiek pretekst, żeby się nie odbyło. Nawet w tym wątku w zamian za zaproszenie cię przez Adama Wysoczańskiego, posypałeś jakiś bełkot bzdur. Ja dalej jestem skłonny dać ogłoszenie i zapłacić ci za nurkowanie na CCR: 30m/40min denne/zanurzenie, wynurzenie w toni z zachowaniem procedur. Jednak musisz okazać dobrą wolę i zobowiązać się do zwrotu kosztów w razie gdy z twojej winy się nie odbędzie: rozboli cię np. główka, rozszczepi się włos w nosie, czy bardziej banalnych - nie umiesz tego poskładać, włączyć, skalibrować, trzeba przerwać nurkowanie bo grozi że sobie krzywdę zrobisz, nie byłeś w stanie zrealizować planu(najpierw musisz go sam zrobić - pełny i prawidłowy. Bez tego nie wchodzimy do wody)... Dla osoby umiejącej te warunki nie są najmniejszym kłopotem.

Data: 2010-06-23 08:01:18
Autor:
Czekam na konkrety.
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Podałeś kilka wartości z dopuszczeniem dennego PPO2 1,6 włącznie(o ile wiem, wartość niedopuszczalna w założeniach dla nurkowań z CCR, ale mogę się oczywiście mylić, bo ja się na CCR nie znam) oraz jaki diluent.

To wiadomo że nie orientujesz się, to co do Ciebie mówię jest nie zrozumiałe
bo o temacie którego nie rozumiesz nie znasz.

[...]

No widzisz że nie orientujesz się w obiegach zamkniętych, które utrzymują
stałe ppO2, chyba że posługujemy się nimi poza podstawowym trybem pracy.
Nawet nie wiesz ile wyniesie ppO2 przy szybkim zanurzeniu jak rozpoczniemy z
ppO2 1 at.

Zwrot "postaram się" nie jest tożsame z "na pewno zrobię". Starań dołożyłem, mimo, że okazało się że nie masz uprawnień na CCR(i jak się okazuje na SCR też nie).

To dłuż starań, jeszcze nie znasz modelu CCR na którym ma się odbyć
sprawdzenie powierzchniowe i nurkowanie. Dostaniesz tyle samo czasu na
przygotowanie się co dostawałem od Twojego "guru".

Miałem nadzieję, że pokażesz, że umiesz takie nurkowanie zaplanować, ale też nie - reagujesz wyłącznie agresją i głupawymi wtrąceniami jakichś rozmów sprzed lat, często z osobami których nawet na oczy nie widziałem.

"jacekplacek" bądź poważny.

[...]

To pokaż zaproszenie A.Wysoczańskiego postów jest kilka, nie pokażesz znowu
konfabulujesz lub ordynarnie kłamiesz, dobrą tradycją jest dokumentowanie
takich stwierdzeń, nie robisz tego chronicznie.
Zaświadczenia lekarskie mogę pokazać, wyszedłeś znowu na oszczercę nie znasz
pełni sprawy, dlatego posługujesz się pozorami selektywnie jednostronnymi.

[...]

Stawiasz dodatkowe warunki, nie znasz tematu, przedstaw instruktora z nim
ustalę zakres. Rozmowa z Tobą jest nie produktywna.
Nie po to zamroziłem warunki początkowe, żebyś dopisywał sobie kolejne wymogi.
Szukaj dalszego usprawiedliwienia że uciekasz od własnego zobowiązania.

Masz kilka dni, poczekam bez komentowania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-23 08:11:52
Autor: jacekplacek
Czekam na konkrety.
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Podałeś kilka wartości z dopuszczeniem dennego PPO2 1,6 włącznie(o ile
> [...]

Szukaj dalszego usprawiedliwienia że uciekasz od własnego zobowiązania.

Masz kilka dni, poczekam bez komentowania.

Nie zaryzykuję, że jak zwykle wymyślisz jakieś zwolnienie, brak auta, dwie dziurki w nosie i nie poniesiesz konsekwencji. To tyle w temacie.
http://tinyurl.com/2wnhvet

Data: 2010-06-23 10:50:56
Autor:
Przepraszam zapraszał.do czubków
> [...]
> pełni sprawy, dlatego posługujesz się pozorami selektywnie jednostronnymi.

W zaistniałej sytuacji oficjalnie przepraszam "jacekplacek" było zaproszenie
A.Wysoczańskiego, również był świr pałac.
Dlatego trudno traktować poważnie taką kompilację. Nie zmienia to faktu pomyliłem się i przepraszam "jacekplacek" zapraszał do
czubków również. Dostaniesz plan dekompresji ucieczkowej.
Nurkujemy na 30m czas 40 min,
szlag trafia wszystko, uciekamy na powierzchnię Mieliśmy ppO2 1,4 to ppN2 2,6 at.
podzielmy to przez 0,8 wychodzi 3,25 ata cisnienia powietrza.
to znajdujemy w tabelach powietrznych głębokość 22,5m i 40 min.
Dekompresja awaryjna wyniesie dojście 3 min, 3min na 6m i 10min na 3m czynnik
oddechowy ten sam co w poprzednio podawanym przykładzie. J.Krzyżak "Medycyna
Nurkowa"  str 577.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-23 12:14:41
Autor: jacekplacek
Przepraszam zapraszał.do czubków
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >  Nawet w tym > > > wątku w zamian za zaproszenie cię przez Adama Wysoczańskiego,
posypałeś
> [...]

Dlatego trudno traktować poważnie taką kompilację. Nie zmienia to faktu pomyliłem się i przepraszam "jacekplacek" zapraszał do

Przeprosiny przyjęte. Że oprócz wody, zapraszał cie gdzieś jeszcze, to ja nie wnikam w wasze układy towarzyskie.

[...]

Plan odnosi się do Białego, więc te 30m to w bardziej konserwatywną stronę. Bailout? Chyba się gubię, bo wspominałeś o dekompresji tlenowej na 12m, ale innych gazów nie pamiętam. Możesz podlinkować: "ten sam co w poprzednio podawanym przykładzie"? Plan dalej nie kompletny.

Data: 2010-06-23 13:16:40
Autor:
dekompresja tęgo akcelerowana.
> [...]
> Plan odnosi się do Białego, więc te 30m to w bardziej konserwatywną stronę. Bailout? Chyba się gubię, bo wspominałeś o dekompresji tlenowej na 12m, ale innych gazów nie pamiętam. Możesz podlinkować: "ten sam co w poprzednio podawanym przykładzie"? Plan dalej nie kompletny.

To dotyczy Białego i stosowania nitroksu zamiast powietrza, też powietrznych
tabel do określenia nitroksowej dekompresji, z tlenem na przystankach 12, 9,
6, 3 m. Bo takie były metody również stosowane. Jakiś czas temu użyłem określenia wycieczka w nurkowaniach tlenowych, wiesz
jaka to głębokość i ile czasu ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 04:45:43
Autor:
> [...]

Z tym podlizywaniem sie to mi pojechałeś...:-) Nie wiem co napisać...

A co niby miałbyś napisać? Facet dając dupy, całe życie próbował się ślizgać. Nie zna innych opcji. Inna sprawa, że daleko na tym nie zajechał, bo to i ze studiów go wylali i w nurkowaniu nic nie osiągnął.

Data: 2010-06-18 05:18:41
Autor:
kurs rebreatherowy
  <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
A co niby miałbyś napisać? Facet dając dupy, całe życie próbował się ślizgać.

"jacekplacek" znowu oceniasz świat ze swojej perspektywy.

i w nurkowaniu nic nie osiągnął.

Wpisałem się w rozwój stanu techniki, a Ty ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 21:01:21
Autor: jacek "Fother" Klajn
kurs rebreatherowy
Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

No widzę , że watek rozwija sie standardowo, trzy posty merytoryczne 36
połajanek i pyskówek. Wracając, do instruktorów CCR, myśle ze dla Ciebie najbardziej wiarygodne będa
strony producentów, którzy podaja instruktorów z danego kraju w tym wypadku z
Polski którzy maja w ich imieniu prawo do szkolenia

w przypadku Inspiration jest to 6 instruktorów, poniżej link do strony producenta
http://www.apdiving.com/php/instructresults.php?browsecountry=Poland&browsesort=NAME&countrysearch=Search

w przypadku Megalodona jest top jeden polski instruktor, poniżej link do strony
http://www.customrebreathers.com/Instructor.html

Po przestudiowaniu, przekonasz się, kto jest a kogo tam niema Pozdrawiam

J"F"K

Data: 2010-06-18 19:27:57
Autor:
kurs rebreatherowy
jacek Fother Klajn <jacekWYTNIJTO@fother.pl> napisał(a):
Po przestudiowaniu, przekonasz się, kto jest a kogo tam niema

To skieruję pytanie do Ciebie, kto szkolący na obiegach zamkniętych zgłosił
coś nowego w ich konstrukcji ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 21:46:04
Autor: Alf/red/
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-18 21:27, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
kto szkolący na obiegach zamkniętych zgłosił coś nowego w ich konstrukcji ?

Smok zgłosił! Tylko że poza zgłoszeniem niczego nie osiągnął, dlatego potrafi mówić tylko o tym, ewentualnie o haczeniu nożem do dna rzeki.
Widzę, że mimo tryskającego przekonania "jestem najmądrzejszy" nie kumasz co się mówi.

--
Alf/red/

Data: 2010-06-19 05:28:48
Autor:
kurs rebreatherowy
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisał(a):
Widzę, że mimo tryskającego przekonania "jestem najmądrzejszy" nie kumasz co się mówi.

Wiele razy to mówiłem ale powtórzę, nie jestem najmądrzejszy.
Zrozumiałeś ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 22:59:46
Autor: Demolant
kurs rebreatherowy
> [...]

http://www.customrebreathers.com/Instructor.html

Po przestudiowaniu, przekonasz się, kto jest a kogo tam niema Pozdrawiam

Witaj Jacku,
Napisz proszę coś o tym:

Witajcie
Szukam dalej.
Robert Fother Klajn na swojej stronie napisał:
W grudniu 2007 roku rozpocząłem kurs rebreatherowy, który mam nadzieje
zakończyć w styczniu 2008 roku.
http://www.fother.pl/nowosci.php

Na stronie Go Deep: 29.01 &#8211;05.02.2008, kurs CCR Explorer Trimix Diver
&#8211; 100m,
Egipt dla kogo? Dla doświadczonego nurka Jacka Klajna
http://www.ccr.com.pl/200802kursTrimixEgipt.html

Może byś napisał o swoim nurkowaniu wypadkowym w Dahab, kto nauczył Ciebie
używać gazów dennych stegach? Wujku dobra rada CCR
Miłego czytania

Data: 2010-06-19 05:45:02
Autor:
kurs rebreatherowy
Demolant  <demolant@onet.pl> napisał(a): Powstaje pewna niezręczna sytuacja dla Ciebie.
Nawet własnego słowa nie umiesz wymyślić.

Przedstaw się proszę: nr zgłoszeń, czas nurkowania, własne konstrukcje.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-19 12:43:57
Autor:
[...]

Zaglądam do tekstu i szukam jak to robi się dekompresję na gazach dennych, i
nie znajduję. Dodam że CCR działa też na czystym inercie.
 "Na 3 lutego zaplanowaliśmy jedno nurkowanie trimixowe na głębokość 75 m z
czasem dennym 15 min używając TMX 13/40. Następnego dnia zaplanowaliśmy i
wykonaliśmy na głębokość 100 m z czasem dennym 10 min. Przy użyciu diluentu
TMX 10/60. Wszyscy używaliśmy rebreatherów Buddy Inspiration z klasyczną
elektroniką. Każdy z nas posiadał 2 gazy bailout-owe."

Demolant  <demolant@onet.pl> napisał(a): Wiesz na forum DiW (to wbijam w wyszukiwarkę i łączy bez pudła) pojawił się
byt piszący pod innym nickiem czy to też TY ?
Styl podobny podsrywanie konkurencji i brak odwagi przypierniczenia pod
własnym nazwiskiem. Tamten osobnik jest łatwo identyfikowalny, postępujesz tak
samo.

http://www.forum.divetrek.com.pl/viewtopic.php?t=1896&start=45

"akusnierek" Płeć:Kobieta
PostWysłany: 28-11-2009, 02:08

Klein napisał/a:
rebreather się pilotuje - ewentualnie pilotuje się maszynę - to pewnie
dlatego, że jak na tym nurkujesz cały czas patrzysz na handsety i niewiele co
poza tym widzisz

"jak nie wiesz jak nurkowac na CCR to rzeczywiscie patrzysz non-stop na
handsety - ale jak wiesz jak dziala maszyna, to nie patrzysz na nie caly czas.."

Klein napisał/a:
... najbardziej rozwaliła mnie pozycja w CV jednego ze znanych nurków
"penetracja ściany w okolicy the bells w Dahab" Ja chyba jednak wolę
nurkowanie. Smile

"pamietam ten dzien jak dzis, jak przygotowywales sie do tego nurkowania.."

{Powyższy post został napisany przez osobe podszywającą się pod Agatę}
{wyjaśnienie dopisane przez kjar}

"akusnierek" Płeć:Kobieta

Dołączyła: 27 Kwi 2006
Posty: 12

PostWysłany: 29-11-2009, 01:07
witam wszystkich forumowiczow,
chcialabym wszystkich przeprosic za posty, ktore zostaly wyslane wczoraj po
godzinie 1szej w nocy z mojego loginu - nie zostaly napisane przeze mnie.
rozmawialam juz z osoba, ktora je wyslala i ze swojej strony moge Wam obiecac,
ze to sie juz wiecej nie powtorzy.

zwrocilam sie do admina z prosba o skasowanie ww. postow, by nie stanowily
zapalnika do wycieczek osobistych, ale niestety nie za bardzo jest to mozliwe,
gdyz duzo osob na nie odpowiedzialo.

pozostaje mi jeszcze raz Was przeprosic,
Agata Kusnierek

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-25 10:53:20
Autor: demolant
kurs rebreatherowy
On 18 Cze, 22:59, "Demolant " <demol...@onet.pl> wrote:

Mo e by napisa o swoim nurkowaniu wypadkowym w Dahab, kto nauczy Ciebie
u ywa gaz w dennych stegach? Wujku dobra rada CCR
Mi ego czytania

Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Chcesz posługiwać się innym przykryciem to zrozumiałe dla nikogo.
Byt wirtualny.
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=QgcC5xAAAAAeXBO2T7A_HF28irzgHg_i
Powstałeś tylko dla tego wpisu.

Skutek Twojego działania jest taki że JFK boi się że rozmowę tel
nagrywam, czyste szaleństwo, nie nagrywam żadnych rozmów.
Oficjalne podziękowanie dla JFK za kontakt z Martinem Parkerem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-19 19:25:33
Autor: Jacek"Fother"Klajn
kurs rebreatherowy
Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

A i jeszcze jedna rada bo teraz doczytałem, warto spytać instruktora czy nurkuje
na Vision i ile zrobił na nim godzin. :)
Pozdrawiam

J"F"K

www.fother.pl --

Data: 2010-06-20 18:11:49
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-19 19:25, JacekFotherKlajn pisze:
A i jeszcze jedna rada bo teraz doczytałem, warto spytać instruktora czy nurkuje
na Vision i ile zrobił na nim godzin.:)
Pozdrawiam

J"F"K
  albo tez czy nurkuje na evolution, czy nurkował z zamknieciem pokrywy na sruby czy na zapinki, czy miał 4 celę itp? Elektroniki w rebach zmieniająs się bardzo często więc jak potrzebuje Pan tysiąca nurkowań na kazdą zmianę to gratuluję. Po za tym nurkuje równiez z jeszcze bardziej skomplikowaną elektroniką niż BI Vision i chyba daję radę. Ledwo to ledwo ale co tam. ;-)
Lista instruktorów na APDiving niedlugo sie zweryfikuje. Z racji tego, iż wie Pan że jest to formalność... tego typu teksty są poniżej krytyki. AP DIVING certyfikatów nie wydaje tak przy okazji, a IANTD owszem.
Niech się Pan przyzwyczai, że konkurencja to normalna sprawa.
Czas zweryfikuje poziom szkoleń CCR. MOze będzie mial Pan okazję je po mnie poprawiać...
Pozdrawiam
Radosław Zajkowski
Instruktor OC/CCR IANTD
Instruktor PADI

Data: 2010-06-20 10:42:09
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
J"F"K ma racje na Vision moze nurkowac tylko osoba przeszkolona na
Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving. Szkoda ze instruktor
rebreatherowy o tym nie ma
pojecia!
Pozdrawiam.
Adam Wysoczanski

kursnurkowy.pl napisał(a):
W dniu 2010-06-19 19:25, JacekFotherKlajn pisze:
> A i jeszcze jedna rada bo teraz doczyta�em, warto spyta� instruktora czy nurkuje
> na Vision i ile zrobiďż˝ na nim godzin.:)
> Pozdrawiam
>
> J"F"K
  albo tez czy nurkuje na evolution, czy nurkowaďż˝ z zamknieciem pokrywy
na sruby czy na zapinki, czy miaďż˝ 4 celďż˝ itp? Elektroniki w rebach
zmieniaj�s si� bardzo cz�sto wi�c jak potrzebuje Pan tysi�ca nurkowa� na
kazd� zmian� to gratuluj�. Po za tym nurkuje r�wniez z jeszcze bardziej
skomplikowanďż˝ elektronikďż˝ niďż˝ BI Vision i chyba dajďż˝ radďż˝. Ledwo to
ledwo ale co tam. ;-)
Lista instruktor�w na APDiving niedlugo sie zweryfikuje. Z racji tego,
i� wie Pan �e jest to formalno��... tego typu teksty s� poni�ej krytyki.
AP DIVING certyfikat�w nie wydaje tak przy okazji, a IANTD owszem..
Niech si� Pan przyzwyczai, �e konkurencja to normalna sprawa.
Czas zweryfikuje poziom szkole� CCR. MOze b�dzie mial Pan okazj� je po
mnie poprawiaďż˝...
Pozdrawiam
Rados�aw Zajkowski
Instruktor OC/CCR IANTD
Instruktor PADI

Data: 2010-06-20 18:40:41
Autor:
kurs rebreatherowy
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisał(a):
Witam,
Zapraszam na kursy rebreatherowe w Diving Extreme.

Oferuj=EA r=F3wnie=BF kursy dla u=BFytkownik=F3w Megalodon, niestety tylko =
cenie kurs=F3w indywidualnych, z uwagi na fakt, =BFe posiadam tylko jeden
taki rebreather.

[...]

Widzę niespójność, zgłaszasz możliwość szkolenia dla Megalodona, na liście
producenta Ciebie niema.

Na pewno sposób komunikacji na Vision jest inny niż na innych konstrukcjach,
dostęp do nastawów również. Czy zmieniło się działanie pochłaniacza CO2, może
weszły nowe reguły dotyczące toksyczności tlenowej ?

Czy wyszkolisz mnie ma konstrukcję SCR z chemicznie zgromadzonym tlenem, o
stabilnym ppO2 nie zależnie od głębokości i wentylacji ? Autorem zgłoszenia P-386700 jestem ja, nie ma w tej konstrukcji diluentu jest
czysty inert.
Zakres pracy to 11000m npm do 100m pod wodą, bez zmiany czegokolwiek w
konstrukcji. Oczywiście jak na SCR SMS przystało można robić dekompresję tlenową.
Będzie to podobna szopka jak szkolenie na Megalodona bez akceptacji producenta.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-20 12:00:39
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
O czym ty piszesz? Jaki SCR, ja szkole na rebreatherach, ktore
wymienilem. Kiedys pisales do mnie proponujac mi szkolenie twierdzac
ze kilku znanych nurkow to cienkie bolki. Moze udostepnic tego maila
forum? W Tworkach jest duzo Napoleonow! Jestem teraz w Kretowinach nad
Narie przyjedziedz pokaz ze nurkujesz. Pozdrawiam Adam

  napisał(a):
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisaďż˝(a):

> [...]

> Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
> nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving. Szkoda ze instruktor

Widz� niesp�jno��, zg�aszasz mo�liwo�� szkolenia dla Megalodona, na li�cie
producenta Ciebie niema.

Na pewno spos�b komunikacji na Vision jest inny ni� na innych konstrukcjach,
dost�p do nastaw�w r�wnie�. Czy zmieni�o si� dzia�anie poch�aniacza CO2, mo�e
wesz�y nowe regu�y dotycz�ce toksyczno�ci tlenowej ?

Czy wyszkolisz mnie ma konstrukcjďż˝ SCR z chemicznie zgromadzonym tlenem, o
stabilnym ppO2 nie zale�nie od g��boko�ci i wentylacji ?

Autorem zg�oszenia P-386700 jestem ja, nie ma w tej konstrukcji diluentu jest
czysty inert.
Zakres pracy to 11000m npm do 100m pod wodďż˝, bez zmiany czegokolwiek w
konstrukcji. Oczywi�cie jak na SCR SMS przysta�o mo�na robi� dekompresj� tlenow�.
B�dzie to podobna szopka jak szkolenie na Megalodona bez akceptacji producenta.

pozdrawiam rc

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Data: 2010-06-21 04:53:26
Autor:
[...]

To dotyczyło zgłoszenia P-377789, do skrótu możesz dotrzeć na stronie UP.
Nie stawiam żadnych ograniczeń co do ujawniania korespondencji.
Okaże się że już wtedy znałem wymienione osoby co Dla Ciebie było nie pojęte,
nie możliwe. Jest to udokumentowane też zdjęciowo z konferencji w 2005, 2008,
2010. Na konferencjach 2005 i 2008 miałem nowe zgłoszenia konstrukcji.
Wpisz nazwiska Tych osób w wyszukiwarkę UP, w tym miejscu ich nie ma !!!
Ciebie na polu konstrukcji sprzętu Również Nie Ma.
Ogłaszałeś że jesteś the beściak, a tu wychodzi że tylko użytkownik.

W Tworkach jest duzo Napoleonow! Jestem teraz w Kretowinach nad
Narie przyjedziedz pokaz ze nurkujesz. Pozdrawiam Adam

Ogłaszasz że szkolisz na konstrukcje Megalodon, na liście producenta Ciebie niema.
Rzeczywiście jest tu rozdwojenie jaźni.

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/3df04f5e298b569e/ab4ed1176cfcc8bd?q=Adam+Wysocza%C5%84ski&lnk=ol&

"W chwili obecnej jestem najbardziej doswiadczonym nurkiem i instruktorem
rebreatherowym"

Przedstaw jakąś nową konstrukcję sprzętową zgłoszoną, inaczej Ciebie NIE MA.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 06:04:15
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisał(a): > O czym ty piszesz? Jaki SCR, ja szkole na rebreatherach, ktore
> [...]
Ciebie na polu konstrukcji sprzętu Również Nie Ma.
Ogłaszałeś że jesteś the beściak, a tu wychodzi że tylko użytkownik.

Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny). Nie wiem czy zauważyłeś, ale Fother powiesił link do listy instruktorów upoważnionych przez PRODUCENTA. Producent, to taki gość, który wdraża projekty i dzięki temu konstruktor ma co żreć, bo mu za tą konstrukcję płaci. A płaci, jak konstrukcja nadaje się do jakiegokolwiek użytku czyli wdrożenia. Natomiast nie wymaga, żeby konstruktor był zarazem instruktorem(aczkolwiek zapewne nie ma nic przeciwko, żeby to urządzenie umiał obsłużyć i sprawdzić jego walory praktyczne). Dzięki takim jak Adam "tylko użytkownikom" urządzenie jest popularyzowane, dzięki czemu wzrasta sprzedaż, zwiazane z nią zyski i dzięki temu wszyscy są szczęśliwsi. Teraz pytanie z grupy praktycznych: ile maszyn opartych o twoj projekt zostało wdrożonych do użytku, ile mają przepływanych godzin i ilu masz wyszkolonych instruktorów, żeby przyszli użytkownicy mogli na tym bezpiecznie pływać?

Data: 2010-06-21 07:13:46
Autor:
[...]

"Tylko użytkownik" nie był wstanie poszerzyć znanego stanu techniki. Tylko i
aż tyle.

[...]

Wiesz co to jest patent ? jak poznasz jakie funkcje pełni, będziesz znał
również odpowiedź na tak postawione wąsko pytanie.

Mam dla ciebie dobrą wiadomość. Ponieważ zignorowałeś kolejne zaproszenie na nurkowania CCR,

Możesz pokazać taki materiał czy znowu konfabulujesz ?

postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Wapno sodowane przywiozę.
Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny).

"jacekplacek" znowu wizytówka całkowitej bezsilności, którą oczywiście
wykorzystam jako reklama IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 07:59:03
Autor:
Zamrożenie waruków
> [...]
> postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie > mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Żeby nie było jak z T.Żabierkiem, który wymyślał coraz to nowe warunki, które
dodatkowo mam spełnić. Jednocześnie ograniczając to co było w wyzwaniu z jego
strony.

Sprzęt sprawny dostarczasz, przywożę wapno sodowane jakie proponujesz
Ukraińskie 2,8-5,5 mm, czy Molecular 1-2,5 lub 2,5-5 mm.

Bardzo fajna sytuacja, stawiasz jakiegoś szkolącego w bardzo nie zręcznej
sytuacji, dodatkowo postaram się żeby również prawnie była niewygodna. Nie zgadzam się na jakiekolwiek dalsze zaostrzanie wymogów w stosunku do mnie.
Nurkowałem na obiegach zamkniętych już w końcu lat 70.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 08:16:19
Autor: jacekplacek
Zamrożenie waruków
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie
> [...]

mnie.
Nurkowałem na obiegach zamkniętych już w końcu lat 70.

Oczywiście. Ze względów bezpieczeństwa potrzebuję znać typ maszyny, na którą jesteś certyfikowany.

Data: 2010-06-21 09:38:11
Autor:
"jacekplacek" ucieka od propozycji
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > > > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie > > > mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.
> [...]

Oczywiście. Ze względów bezpieczeństwa potrzebuję znać typ maszyny, na którą jesteś certyfikowany.

Już spierdalasz, już warunki stawiasz ?
Żabierek też popełnił błąd, potem uciekał jak mógł. Tobie nie daję takiej możliwości.
Zaproponowałeś, słowa dotrzymuj.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 10:44:21
Autor: jacekplacek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > > postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > > > > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie > będzie > > > > mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.
> [...]

Już spierdalasz, już warunki stawiasz ?
Żabierek też popełnił błąd, potem uciekał jak mógł. Tobie nie daję takiej możliwości.

Rozumiem, że nie jesteś certyfikowanym nurkiem CCR. To zmienia postać rzeczy o tyle, że będę musiał poszukać instruktora, który weźmie za ciebie odpowiedzialność. Nie ma sprawy, dam takie ogłoszenie. Jak chętny się znajdzie, koszty biorę na siebie.

Data: 2010-06-21 10:49:30
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
o tyle, że będę musiał poszukać instruktora, który weźmie za ciebie odpowiedzialność. Nie ma sprawy, dam takie ogłoszenie. Jak chętny się znajdzie, koszty biorę na siebie.

Acha: zaproponuj profil nurkowania, który zamierzasz zrealizować: głębokość, czas denny, wynurzenie, PPO2(stałe czy zmienne). Ze swojej strony proponuję, żeby wszystko odbyło się w toni, do głębokości 30m.

Data: 2010-06-21 14:01:05
Autor:
  <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Acha: zaproponuj profil nurkowania, który zamierzasz zrealizować: głębokość, czas denny, wynurzenie, PPO2(stałe czy zmienne).

Zaczynasz mówić rozsądniej. Start z ppO2 1at, nie przekroczenie 1,6 w żadnym
momencie, bez jakiegokolwiek płukania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 14:34:06
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Acha: zaproponuj profil nurkowania, który zamierzasz zrealizować:
głębokość,
> czas denny, wynurzenie, PPO2(stałe czy zmienne). Zaczynasz mówić rozsądniej. Start z ppO2 1at, nie przekroczenie 1,6 w żadnym
momencie, bez jakiegokolwiek płukania.

Przedstaw konkretny plan, natychmiast daję ogłoszenie, że szukam instruktora dla ciebie. Rozumiem, że jak sobie nie dasz rady, koszty są po twojej stronie. Instruktor będzie wyłącznie nadzorował, zero pomocy przy skręcaniu, procedurach. W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do osoby neutralnej - mogę dać np. Jackowi z CS czy Duchowi - jest mi obojętne.

Data: 2010-06-21 17:13:19
Autor:
Negocjacje
[...]

Możesz skrystalizować poglądy, raz bierzesz koszta na siebie, za chwilę
wnosisz o jakieś koszta, niebawem będzie jak u Żabierka zastaw za sprzęt, choć
w wyzwaniu 1 nie było o tym mowy, tylko w następnych wersjach uruchamiał
kolejne dupochrony. Pojawiło się to, jak zrozumiał jaką głupotę palnął.
Tobie obiecałem brak marginesu negocjacyjnego.
Wymogi bezpieczeństwa będę ustalał z osobą prowadzącą.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107926&MID=%3Chvnbu3%24s5%241%40inews.gazeta.pl%3E

Też zastanawiam się który instruktor odważy się czegoś nauczyć od patenciarza.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 06:03:05
Autor: jacekplacek
Negocjacje
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie > oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do
> [...]

&pid=1107926&MID=%3Chvnbu3%24s5%241%40inews.gazeta.pl%3E

Też zastanawiam się który instruktor odważy się czegoś nauczyć od

Jaka znowu osoba prowadząca?! To TY masz to nurkowanie zaplanować i poprowadzić zgodnie z zasadami. Zaproponowałem 30m z zanurzeniem i wynurzeniem w toni, mogę dodać - czas denny rzędu 40min, żeby nie było że winda i kit i że nie umiesz(możemy zagrać w Piotrusia). A plan masz przedstawić, bo nie będę kombinował a potem się okaże, że nie umiesz nawet tego. Sama deklaracja, że PPO2<1,6 to nie jest plan.
Co do kosztów, to chyba nie liczyłeś, że czy umiesz czy nie, ja ci stawiam. Bez jaj. Chyba że boisz się zdeponować na chwilę kasę. Na chwilę, no bo nie ma opcji, że nie będziesz umiał np. prawidłowo zmontować rebreathera, co uniemożliwi ci wejście do wody i dyskwalifikację. Z resztą brak planu robi to już na wstępie.

Data: 2010-06-22 06:47:17
Autor:
Ucieka od własnego zobowiązania.
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie > > oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do osoby > > neutralnej - mogę dać np. Jackowi z CS czy Duchowi - jest mi obojętne.
> [...]

 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
A plan masz przedstawić, bo nie będę kombinował a potem się okaże, że nie umiesz nawet tego.

Znowu próbujesz się podbudować.

Sama deklaracja, że PPO2<1,6 to nie jest plan.

Gdybyś znał tą gałąź nurkowania, to wiedział być co się kryje w tych liczbach.
Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at. Sprawdź ile umie
zrealizować Żabierek.

że nie będziesz umiał np. prawidłowo zmontować rebreathera, co uniemożliwi ci wejście do wody i dyskwalifikację. Z resztą brak planu robi to już na wstępie.

Już teraz mogę podać typ CCR, ale poczekasz, dostaniesz tyle samo czasu ile
dostawałem od Żabierka.
Czy mam Tobie przypomnieć co wiesz o CCR, będzie bardzo bolało.
Poszukiwania instruktora możesz robić wśród listy instruktorów z APD (wnioski
wprost mogą być omylne), w końcu z każdym zamieniłem kilka słów.
Co do kosztów, to chyba nie liczyłeś, że czy umiesz czy nie, ja ci stawiam.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107931&MID=%3Chvnfq5%24fop%241%40inews.gazeta.pl%3E
Nie ma sprawy, dam takie ogłoszenie. Jak chętny się
znajdzie, koszty biorę na siebie.

To są skutki paplania bez zrozumienia. "Słowo się rzekło kobyłka u płotu".

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 08:28:49
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > >  jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie > > > oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do > osoby > > > neutralnej - mogę dać np. Jackowi z CS czy Duchowi - jest mi obojętne.
> [...]
> ma opcji, że nie będziesz umiał np. prawidłowo zmontować rebreathera, co > uniemożliwi ci wejście do wody i dyskwalifikację. Z resztą brak planu

 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > A plan masz > przedstawić, bo nie będę kombinował a potem się okaże, że nie umiesz
nawet
> [...]

Czy mam Tobie przypomnieć co wiesz o CCR, będzie bardzo bolało.
Poszukiwania instruktora możesz robić wśród listy instruktorów z APD
wprost mogą być omylne), w końcu z każdym zamieniłem kilka słów. > Co do kosztów, to chyba nie liczyłeś, że czy umiesz czy nie, ja ci
stawiam.
> [...]

To są skutki paplania bez zrozumienia. "Słowo się rzekło kobyłka u płotu".

Umiesz zaplanować to nurkowanie, czy nie umiesz. Ty mi się tu Żabierkiem nie zasłaniaj, tylko przedstaw plan jaki masz zamiar zrealizować. Jesteś niesłowny pajac, więc wolę uniknąć twoich głupawek. Nie umiesz zaplanować=nie umiesz nurkować. Nie zależnie od typu obiegu. --

Data: 2010-06-22 08:49:10
Autor:
[...]

Dostajesz odpowiedź dużo ciekawszą, lecz jest jak zwykle poza zakresem pojmowania.
Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at.
Jesteś niesłowny pajac, więc wolę uniknąć twoich głupawek. Nie umiesz zaplanować=nie umiesz nurkować. Nie zależnie od typu obiegu.

Znowu nerwy puszczają, "jacekplacek", jak grasz i nie masz kasy to nie możesz
sprawdzać.

Jeśli jesteś Ktoś, w środowisku obiegów zamkniętych to nie potrzebujesz
pieniędzy, po przyjacielsku uzyskasz pomoc. Lecz Ciebie nie ma: nikt, nic, "jacekplacek" to synonimy zera.
Chcesz angażować mnie w swoje fobie, chcesz innych angażować to musi być
Ciebie na to stać, albo merytorycznie albo finansowo.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 08:52:21
Autor: jacekplacek
Ucieka od własnego zobowiązania.
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Umiesz zaplanować to nurkowanie, czy nie umiesz. Ty mi się tu Żabierkiem
nie
> zasłaniaj, tylko przedstaw plan jaki masz zamiar zrealizować. Dostajesz odpowiedź dużo ciekawszą, lecz jest jak zwykle poza zakresem
pojmowan
ia.
Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at.

Ja nie chcę ciekawych odpowiedzi. Podasz plan nurkowania, czy nie umiesz tego zrobić? Na razie widzę, że nawet nie wiesz co na taki plan się składa.

Data: 2010-06-22 09:16:47
Autor:
Ucieka od własnego zobowiązania.
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at. Ja nie chcę ciekawych odpowiedzi. Podasz plan nurkowania, czy nie umiesz tego zrobić? Na razie widzę, że nawet nie wiesz co na taki plan się składa.

Jak podam, to przyznasz się że jesteś dupa i kmiot na polu obiegów zamkniętych ? Nurkowanie jest na nitroksie, ppO2 jest wyższe niż na powietrzu. To powietrzne
tabele są konserwatywne, dodam że mają dekompresję tlenową już od 12 m.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 09:29:22
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at. > > Ja nie chcę ciekawych odpowiedzi. Podasz plan nurkowania, czy nie umiesz
> [...]

powietrzne
tabele są konserwatywne, dodam że mają dekompresję tlenową już od 12 m.

Ja nigdzie nie twierdziłem, że znam się na CC, wręcz przeciwnie - staram się wyszukać ludzi, którzy mogą mi tę wiedzę przekazać. Więc stwierdzenie, że się na nich nie znam, jest tak samo nowatorskie, jak to że woda jest mokra.
Natomiast cały czas twierdzę, że TY nie potrafisz na obiegach zamkniętych nurkować. Że nie posiadasz certyfikatu na ŻADNĄ z maszyn dostępnych na rynku to już ustaliliśmy. Być może będziesz umiał którąś z nich uruchomić, ale dalej to nic nie daje, bo nie umiesz tego nurkowania zaplanować, więc ani o krok nie zbliżyłeś się do wejścia do wody. No to czekamy dalej - rysio umie czy nie umie nurkować.

Data: 2010-06-22 11:42:56
Autor:
[...]

Dlatego nie rozumiesz co się do Ciebie mówi.

Natomiast cały czas twierdzę, że TY nie potrafisz na obiegach zamkniętych nurkować.

Bo się na tym nie znasz, dlatego twierdzisz ?
Pokażesz kwitek od psychiatry że jesteś zdrów ?

[...]

Pojawia się u "jacekplacek" wątpliwość, oznacza to że czasem myśli.
Rozumiesz co napisałem ? jakie będzie typowo ppO2 jak zaczniemy na powierzchni
z ppO2 1 at i podczas zanurzania będzie dodawane powietrze ?
Dlaczego dekompresja powietrzna jest bardziej konserwatywna, dla takiego
nurkowania.
Wklepanie bezpiecznego profilu nie jest problemem.
Proponujesz 30 m 40 min to w książce J.Krzyżaka można znaleźć na stronie ...
Będę jeszcze bardziej wredny podam tobie z helioksowej tabeli.
Nurkowanie na 30m to ciśnienie całkowite wynosi 4ata, z tego ppO2 1,4at. To
ciśnienie helu wyniesie 90 ft.s.w, odczytujemy profil dla 40 min. Dojście do
pierwszego przystanku 3 min, dekompresja na nim 23 min. Podasz nam czym się oddycha i na jakiej głębokości ?

Odpowiedzi które rozumiesz łatwo nie dostaniesz, otrzymasz takie które
wymagają wysiłku intelektualnego (cholera znowu trudne słowo).
Masz określone zadanie znaleźć instruktora który się odważy, będziesz miał
konkret daj znać. Na problemy psychiczno-psychologiczne sekta nie jest
lekarstwem, poniał ?

pozdrawiam rc

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 12:08:40
Autor: jacekplacek
Ucieka od własnego zobowiązania.
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Ja nigdzie nie twierdziłem, że znam się na CC, wręcz przeciwnie - staram
się
> [...]

Masz określone zadanie znaleźć instruktora który się odważy, będziesz miał
konkret daj znać. Na problemy psychiczno-psychologiczne sekta nie jest

O przedstawienie planu poprosiłem jakąś dobę temu. Dla osobnika o przeciętnej inteligencji jest to dość czasu na dopytanie/doczytanie jak taki plan sporządzić. Tobie jest za mało. Napisz wprost ile potrzebujesz czasu na zaplanowanie nurkowania 40min/30m a nie zawracaj głowę banialukami.

Data: 2010-06-22 12:31:22
Autor:
Szuka pretekstu od wycofania.
> [...]

O przedstawienie planu poprosiłem jakąś dobę temu. Dla osobnika o przeciętnej inteligencji jest to dość czasu na dopytanie/doczytanie jak taki plan sporządzić. Tobie jest za mało. Napisz wprost ile potrzebujesz czasu na zaplanowanie nurkowania 40min/30m a nie zawracaj głowę banialukami.

"jacekplacek" jesteś prymitywnym osobnikiem, bluzgasz oszczerstwa zsuwasz,
traktuję ciebie tak jak na to zasługujesz.
Załatwiłeś coś, czy na siłę chcesz się wycofać pod byle pretekstem ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 12:53:41
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > > Natomiast cały czas twierdzę, że TY nie potrafisz na obiegach
> [...]

traktuję ciebie tak jak na to zasługujesz.
Załatwiłeś coś, czy na siłę chcesz się wycofać pod byle pretekstem ?

Rysiu, serce ty moje. Nie wiedziałem na początku, że nie posiadasz żadnych uprawnień CCR. Pouczasz, besztasz tu instruktorów, kreujesz się na wielkiego znawcę i guru - trochę mnie to zmyliło. Że jestes samoukiem o nie wiadomych umiejętnościach, oświeciłeś mnie po fakcie, co zmieniło postać rzeczy. Napisałem, że w takim razie będę musiał poszukać instruktora, który podejmie się takiej akcji, ale nie zamierzam robić nic, jeżeli nie masz podstaw. I to wszystko zostało już tu napisane. Może masz certyfikat na SCR? Czy tak samo jak ze wszystkim?

Data: 2010-06-22 14:21:51
Autor: Zboj
[...]

Jacku. To na prawdę ten poziom kompetencji planowania, który Cię merytorycznie dotyczy? Taki "plan" potrafisz zweryfikować? Potwierdź mi proszę. Ten tasiemcowy wątek sprowadza się merytorycznie do dyskusji na poziomie AOWD/EAN? Zerknąłem z ciekawości na 4 najnowsze posty i zdębiałem. Macie obaj jednak mnóstwo czasu.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-06-22 12:31:47
Autor: jacekplacek
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):

> [...]

Jacku. To na prawdę ten poziom kompetencji planowania, który Cię merytorycznie dotyczy? Taki "plan" potrafisz zweryfikować? Potwierdź mi proszę. Ten tasiemcowy wątek sprowadza się merytorycznie do dyskusji na poziomie AOWD/EAN? Zerknąłem z ciekawości na 4 najnowsze posty i zdębiałem. Macie obaj jednak mnóstwo czasu.

Szczegóły oceni instruktor, który podejmie się to nurkowanie zabezpieczyć. Bez planu, nie ma sensu wykonać dalszych ruchów a to co przedstawił do tej pory jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Teraz brakuje tego, że wpierniczysz się w rozmowę na tyle, że rozpiszesz ten plan za niego, że niby mnie sprawdzasz a rysio się pod tym podpisze.

Data: 2010-06-21 08:22:00
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Nie wiem czy > zauważyłeś, ale Fother powiesił link do listy instruktorów upoważnionych > przez PRODUCENTA. Producent, to taki gość, który wdraża projekty i dzięki > temu konstruktor ma co żreć, bo mu za tą konstrukcję płaci. A płaci, jak > konstrukcja nadaje się do jakiegokolwiek użytku czyli wdrożenia.
> [...]
dzięki
> temu wszyscy są szczęśliwsi. "Tylko użytkownik" nie był wstanie poszerzyć znanego stanu techniki. Tylko i
aż tyle.

> [...]

będzie
> mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Wapno sodowane przywiozę. > Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny). "jacekplacek" znowu wizytówka całkowitej bezsilności, którą oczywiście
wykorzystam jako reklama IANTD.

Czemu tylko IANTD? Mam też certyfikaty KDP CMAS, PZMot, PZŻ, WOPR, PZMWiNW, instruktorskie pływania i koszykówki i niewielki epizod w Aeroklubie Polski
(nie mniej legitymację mam)...

Data: 2010-06-21 09:44:46
Autor:
Dasz radę słowa dotrzymać ?
> wykorzystam jako reklama IANTD.
> Czemu tylko IANTD?

To wizytówka IANTD Żabierek, jak zaczyna się strach, to wyznawcy bluzgają.

Data: 2010-06-20 20:31:14
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 19:42, Adam Wysoczanski pisze:
[...]

Ja nie pisałem o nieodbytym przeszkoleniu na vision. tylko o ilości godzin na vision.

Prosze uwaznie czytać.
Więc moje pojęcie jest raczej dobre.
Radoslaw Zajkowski

Data: 2010-06-20 12:06:37
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
czytam uwaznie I napisze o tym do AP Diving. Szlak mnie trafia jak
slysze o nurkach wyszkolonych na Vision bez Vision czyli na clasic
pozdrawiam Adam

kursnurkowy.pl napisał(a):
> [...]
> Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
> nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving. Szkoda ze instruktor

Ja nie pisa�em o nieodbytym przeszkoleniu na vision. tylko o ilo�ci
godzin na vision.

Prosze uwaznie czytaďż˝.
Wi�c moje poj�cie jest raczej dobre.
Radoslaw Zajkowski

Data: 2010-06-20 21:10:56
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 21:06, Adam Wysoczanski pisze:
czytam uwaznie I napisze o tym do AP Diving. Szlak mnie trafia jak
slysze o nurkach wyszkolonych na Vision bez Vision czyli na clasic
pozdrawiam Adam

Chyba cos sie Panu pomyliło.
Co do szkoleń... Mnie szlak trafia również jak słysze o szkoleniach u Pana , które trwaja 2 godziny dla czlowieka, który pierwszy raz widzi ccr na oczy.
Radek

Data: 2010-06-20 12:24:39
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy

Prosze napisac o tym. Kogo szkolilem tylko przez dwie godziny I
wydalem certyfikat. Po dwoch godzinach u mnie mozna zakonczyc
szkolenie ale wylatujac z kursu. Adam
kursnurkowy.pl napisał(a):
W dniu 2010-06-20 21:06, Adam Wysoczanski pisze:
> czytam uwaznie I napisze o tym do AP Diving. Szlak mnie trafia jak
> slysze o nurkach wyszkolonych na Vision bez Vision czyli na clasic
> pozdrawiam Adam

Chyba cos sie Panu pomyli�o.
Co do szkole�... Mnie szlak trafia r�wnie� jak s�ysze o szkoleniach u
Pana , kt�re trwaja 2 godziny dla czlowieka, kt�ry pierwszy raz widzi
ccr na oczy.
Radek

Data: 2010-06-20 21:37:39
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy

kursnurkowy.pl napisał(a):
[...]

Nie mam zamiaru mieszac w to postronnych osób. Nie jestem przyzwyczajony rzucać nazwiskami, które nie biorą udziału osobiscie w dyskusji. Sugerowanie natomiast wydawanie uprawnień przez mojego IT bez konkretnego sprzętu jest po raz kolejny nie na miejscu.
jak juz napisałem Pańskiemu koledze prosze nie sugerować spraw, które nie maiły miejsca.
Udowodnienie natomiast 2 godzinnych szkoleń jest naprawde bardzo proste. Jeżeli już postanawia pan pisac donosy, to prosze przynajmniej potwierdzic fakty zanim ośmieszy sie Pan do końca.

p.s. Ciekawy jestem kto tak ładnie sprowokował dyskusje.

Data: 2010-06-20 12:50:34
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
Jade nie napisze donosu ja przetlumacze co Pan napisal I podpisze sie
imieniem nazwiskiem. Ja czytajac pana post stwierdzam nie zna sie Pan
na Vision. Adam Wysoczanski

kursnurkowy.pl napisał(a):
> [...]
>
> Prosze napisac o tym. Kogo szkolilem tylko przez dwie godziny I
> wydalem certyfikat. Po dwoch godzinach u mnie mozna zakonczyc

Nie mam zamiaru mieszac w to postronnych os�b. Nie jestem przyzwyczajony
rzuca� nazwiskami, kt�re nie bior� udzia�u osobiscie w dyskusji.
Sugerowanie natomiast wydawanie uprawnieďż˝ przez mojego IT bez
konkretnego sprz�tu jest po raz kolejny nie na miejscu.
jak juz napisa�em Pa�skiemu koledze prosze nie sugerowa� spraw, kt�re
nie mai�y miejsca.
Udowodnienie natomiast 2 godzinnych szkoleďż˝ jest naprawde bardzo proste.
Je�eli ju� postanawia pan pisac donosy, to prosze przynajmniej
potwierdzic fakty zanim o�mieszy sie Pan do ko�ca.

p.s. Ciekawy jestem kto tak �adnie sprowokowa� dyskusje.

Data: 2010-06-20 21:57:26
Autor: Radosław Zajkowski
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 21:50, Adam Wysoczanski pisze:
Jade nie napisze donosu ja przetlumacze co Pan napisal I podpisze sie
imieniem nazwiskiem. Ja czytajac pana post stwierdzam nie zna sie Pan
na Vision. Adam Wysoczanski

prosze bardzo :-)
prosze tylko odrazu zaznaczyć, z którego momentu mojego tekstu wywnioskował Pan, ze sie nie znam na Vision...
Brak słów...

Data: 2010-06-20 22:03:10
Autor: Radosław Zajkowski
kurs rebreatherowy
[...]

Kończąc juz tą chora dyskusję. Mam nadzieję iz APDIVING to zweryfikuje a ja chetnie opisze rezultat na wszystkich forach.

Data: 2010-06-20 15:10:49
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy

Prosze napisac ile godzin ma pan uzywajac Vision, chyba nie posiada
pan takiego rebreathera. Rok temu po pana bezczelnych postach
napisalem co mysle o Panu. Oszczerstwo dotyczace prowadzenia 2
godzinych kursow CCR jest zenujace, prosze o oficjalne zdementowanie I
przeproszenie. Jezeli dzisiaj do godziny 16.00 nie umiesci Pan
sprostowania to wystapie przeciwko Panu na drodze prawnej. Adam
Wysoczanski
Radosław Zajkowski napisał(a):
> [...]
> Jade nie napisze donosu ja przetlumacze co Pan napisal I podpisze sie
> imieniem nazwiskiem. Ja czytajac pana post stwierdzam nie zna sie Pan

Ko�cz�c juz t� chora dyskusj�. Mam nadziej� iz APDIVING to zweryfikuje a
ja chetnie opisze rezultat na wszystkich forach.

Data: 2010-06-21 06:12:24
Autor: Radosław Zajkowski
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-21 00:10, Adam Wysoczanski pisze:
Prosze napisac ile godzin ma pan uzywajac Vision, chyba nie posiada
pan takiego rebreathera.

To jest Pana problem...opieranie sie o "chyba". Niech Pan bedzie najpierw pewien. W wolnej chwili uaktualnię specjalnie dla Pana moją stronę. Z pieknymi zdjęciami Vision.

  Rok temu po pana bezczelnych postach
napisalem co mysle o Panu.

Dziwna tendencja wtrancania się w czyjeś rozmowy.
Pisze Pan co mysli o mnie nie znajac mnie osobiście. Za kogo Pan sie uważa? Wyższy stopień nurkowy niz mój nie swiadczy o tym iz może Pan mnie pouczać. Zachowuje sie Pan jak jakis GURU ale dla mnie Pan nim nie jest.
[...]
Przeprosze zaraz po tym jak Pan przeprosi mnie za swoje oszczerstwa odnośnie mojego szkolenia i pojecia o szkoleniu CCR. Nie wiem czy moj IT tez tego nie bedzie wymagał.
Sądy na szczeście działaja w obydwie strony. Prosze robic co Pan uważa i mnie nie straszyć donosami, sądami itp.
Skończyłem rozmowę w tym temacie.

Data: 2010-06-21 12:00:55
Autor: Włodek
kurs rebreatherowy
Użytkownik "Adam Wysoczanski" <divingextreme@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fdea30c5-bd83-4098-85f5-0e97882cc8c5@z8g2000yqz.googlegroups.com...
J"F"K ma racje na Vision moze nurkowac tylko osoba przeszkolona na
Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving.
CIACH

Witaj
Mieliśmy okazję poznać się przez krótką chwilkę we Wrocławiu już dość dawno temu gdy jeszcze uczestniczyłeś aktywnie w starej firmie a ja akurat tam prowadziłem kursy.
 Pomijając te bezsensowne napierdalanki sektowe które w ostatnim okresie się nasilają ponad miarę. Rozumiem przez to co napisałeś że pełne uprawnienia na szkolenia na tym sprzęcie ma osoba która:

 1. Została przeszkolona przez jakiegoś federacyjnego IT posiadającego nie tylko federacyjne uprawnienia ale też firmowe  AP Diving?
2. Otrzymała zatwierdzenie uprawnień (np certyfikacja firmowa) przez odpowiednią komórkę producenta lub została dodatkowo przeszkolona na danym typie sprzętu przez producenta tego klamota?

Dlaczego pytam. Bo jest to dość restrykcyjne i nie typowe działanie producentów sprzętu nurkowego raczej coraz bardziej powszechnego użytku. Dodatkowo chyba każdy może pójść do sklepu i bez uprawnień nabyć takiego klamota APD...?
Zatem według Twoich słów osoba która legalnie kupiła nie może legalnie go używać nie mając legalnych uprawnień?
Pomijam skutek zabicie się na własne życzenie gdy się nie umie.

Czy u innych producentów obiegów zamkniętych istnieją podobne ograniczenia producenta dotyczące uprawnień szkoleniowych?

Tak w ogóle to chyba nie mamy wątpliwości co do takiego działania certyfikacyjnego producenta tyczącego licencjonowanych serwisantów automatów czy sprężarek Bo tu nie mamy powszechnie przyjętych federacyjnych standardów szkoleniowych na bycie serwisantem sprzętu nurkowego oraz taki serwisant winien mieć i stosować ścisłe procedury serwisowe określone w firmowej instrukcji (wiem wiem trochę zbyt idealistyczne założenia w stosunku do realu serwisowego w PL).
W odniesieniu do szkolenia na obiegach z. takie standardy są przyjęte (i chyba zatwierdzone przez producenta?) i chyba wtedy gdy IT ma uprawnienia na szkolenie na danym typie klamota, certyfikacja firmowa instruktora winna być z automatu?

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

CIACH

Data: 2010-06-21 10:15:58
Autor:
kurs rebreatherowy
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dlaczego pytam. Bo jest to dość restrykcyjne i nie typowe działanie producentów sprzętu nurkowego raczej coraz bardziej powszechnego użytku.

To tylko szopka dla ubogich, mogę podać (Tobie na e-maila) nazwisko osoby
która otrzymała sprzęt od znanego producenta i konstruktora. Konstruktor
wiedział że nie była przeszkolona u żadnego instruktora.
Dodatkowo chyba każdy może pójść do sklepu i bez uprawnień nabyć takiego klamota APD...?

Na pierwotnym rynku nie, na wtórnym tak.

Zatem według Twoich słów osoba która legalnie kupiła nie może legalnie go używać nie mając legalnych uprawnień?

Pomijam skutek zabicie się na własne życzenie gdy się nie umie.

Dlatego są dupochrony dla firm, żeby nie było pozwów.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-20 20:57:04
Autor: jacek
kurs rebreatherowy
Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

I ostatnia już dygresja w tym temacie. W Inspiration są TYLKO, podkreślam TYLKO
dwie elektroniki Classic i Vision. Różnica miedzy nimi jest taka jak miedzy
rowerem a samochodem, dlatego kto nie ma doświadczenia w nurkowaniu na takiej
elektronice może zaszkodzić a nie nauczyć. Standardy szkolenia APDiving dotyczą
wyłącznie tych dwóch elektronik. Natomiast wszystkie 4 cele lub zastępcze głowice innych firm tuningowych, to
samoróbki nie akceptowane przez producenta Inspiration, które użytkownicy
montują na własna odpowiedzialność (tracą gwarancje producenta na sprzęt). Na
koniec małe wyjaśnienie, jeżeli spotykasz gdzieś w treści określenie BI czyli
Buddy Inspiration jest to archaiczne określenie rebreathera Inspiration , nazwa
ta nie istnieje od 2001 roku, w Polsce niestety ze świadomością w tym względzie
bywa różnie.

Data: 2010-06-20 21:21:44
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 20:57, jacek@fother.pl pisze:
[...]

Widze , że na siłę próbuje Pan udowodnic cos co nie miało miejsca nie czytając chyba tego co piszę. BI pisze tylko i wyłacznie z uwagi na skrót, który jest kojarzony z inspiration.
Skąd myśl wogóle o przeróbkach i tuningach???
Nurkuję na dwóch rożnych CCR a wyjeżdża mi Pan z jakimis tuningami.
Aż tak Was boli to, że coraz więcej bedzie instruktorów CCR??? Proponuję sie z tym pogodzić i nie szukac wyssanych z palca argumentów.
Radek

kurs rebreatherowy