kurs rebreatherowy

Data: 2010-06-16 14:33:21
Autor: Jacek Trembowelski
kurs rebreatherowy

Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

http://www.ccr.com.pl/

http://www.forum-nuras.info/firma,bazy_i_szkoly,3,1,centrum_nurkowe_heliox_tomasz_ma,118.html

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

Data: 2010-06-16 12:41:18
Autor:
kurs rebreatherowy
Jacek Trembowelski <jtrembowelski@gmail.com> napisał(a):
http://www.ccr.com.pl/

Ten namiar polecam.
Tym bardziej po przejrzeniu galerii, tym  bardziej jak się wie Who is Who.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 14:00:04
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jacek Trembowelski <jtrembowelski@gmail.com> napisał(a): > http://www.ccr.com.pl/

Ten namiar polecam.
Tym bardziej po przejrzeniu galerii, tym  bardziej jak się wie Who is Who.

U kogo kończyłeś kurs rebreatherowy? Możesz opisać przebieg, jaka maszyna i poziom certyfikacji?

Data: 2010-06-16 08:11:15
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
On 16 Cze, 16:00, " jacekplacek" <jacekiala.WYT...@gazeta.pl> wrote:
  <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisa (a):

> Jacek Trembowelski <jtrembowel...@gmail.com> napisa (a):

> Ten namiar polecam.
> Tym bardziej po przejrzeniu galerii, tym  bardziej jak si wie Who is Who.

U kogo ko czy e kurs rebreatherowy? Mo esz opisa przebieg, jaka maszyna i
poziom certyfikacji?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Witam,
Zapraszam na kursy rebreatherowe w Diving Extreme.
Kurs nurkowy prowadzę w TDI i mogę w chwili obecnej zaproponować kursy
na czterech poziomach nurkowych:
-air diluent 30m
-air diluent 45m
-trimix diluent 60m
-trimix diluent 100m
dla użytkowników Inspiration Classic, Inspiration Vision, Evolution
oraz kursy instuktorskie na wyżej wymienione rebreathery po
udokumentowaniu 100 godzin doświadczenia z danym modelem rebreathera.
Dla osób zgłaszających sie indywidualnie proponuję kurs w cenie
3000PLN.
Dla zorganizowanych grup min. 4 osobowych do końca wakacji taki kurs
mogę przeprowadzić w cenie 2000PLN.
Zajęcia zaczynamy od basenu. Minimum 2 nurkowania w basenie oraz 6
nurkowań w wodach otwartych.
W chwili obecnej posiadam 6 rebreatherów Inspiration gotowych do
wypożyczenia.
Oferuję również kursy dla użytkowników Megalodon, niestety tylko w
cenie kursów indywidualnych, z uwagi na fakt, że posiadam tylko jeden
taki rebreather.
Mogę również zaoferować Wam kursy na rebreatherze rekreacyjnym
Posejdon MK6.
Informacja dla zbieraczy uprawnień:
W moim centrum nurkowym nie można zrobić w kursów rebreatherowych na
wszystkich poziomach w tydzień oraz kursów instruktorskich bez
wymaganego doświadczenia!

Pozdrawiam i zapraszam na kursy
Adam Wysoczanski
Instructor Trainer TDI/SDI

Centrum Nurkowe
DIVING EXTREME
ul. Suchy Las 23,
02-495 Warszawa,
tel. kom. +48 501 622 545
Fax.+48 22 6621469
e-mail:  info@divingextreme.pl,
 http://www.divingextreme.pl

Data: 2010-06-16 15:38:13
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
U kogo kończyłeś kurs rebreatherowy? Możesz opisać przebieg, jaka maszyna i poziom certyfikacji?

Powiedz który polski instruktor od obiegów zamkniętych zrobił nowego w ich
konstrukcji ?

Powiedz czy możesz napisać do Martina Parkera e-maila i otrzymać to o co
prosisz, otrzymując Sales Invoice na sumę 0,00.

To mój poziom kompetencji P-386700, ktoś w Polsce dorównuje ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 16:41:18
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > U kogo kończyłeś kurs rebreatherowy? Możesz opisać przebieg, jaka maszyna
> [...]

prosisz, otrzymując Sales Invoice na sumę 0,00.

To mój poziom kompetencji P-386700, ktoś w Polsce dorównuje ?

W którym miejscu moje pytanie cię przerosło? UMIESZ pływać na CCR, czy NIE UMIESZ? Jeżeli umiesz, to fajnie, opisz przebieg kursu: na jaki był poziom i na jaką maszynę?

Data: 2010-06-16 16:57:07
Autor:
> [...]
> prosisz, otrzymując Sales Invoice na sumę 0,00.
> W którym miejscu moje pytanie cię przerosło? UMIESZ pływać na CCR, czy NIE UMIESZ?

Od 1978r.

Podskakujesz a nie umiesz odpowiedzieć na pytania które stawiam, będziesz
odpowiadał będziesz traktowany poważnie.

Jeżeli umiesz, to fajnie, opisz przebieg kursu: na jaki był poziom i na jaką maszynę?

Chcesz mi loda zrobić ? Bez odpowiedzi nie doznasz pełni satysfakcji.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 17:06:30
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
> [...]

Chcesz mi loda zrobić ? Bez odpowiedzi nie doznasz pełni satysfakcji.

Dlaczego sie denerwujesz i przechodzisz na swoj rodzinny poziom? Uraziło cie pytanie, czy umiesz pływać na CCR? Nie tak dawno temu bałeś się skorzystać z bezpłatnej oferty CCR-owego wyjazdu na Hańczę, więc myślałem, że w reszcie nauczyłeś się na tym pływać i będzie można skorzystać z twojego doświadczenia - zarówno pod kątem doboru instruktora, jak i ocenie maszyny której używasz
(awaryjność, opory oddechowe - jakie, na jakiej głębokości i jakim gazie i takie tam pierdoły). Dlatego zapytałem, czy UMIESZ czy NIE UMIESZ. Bo jeżeli znasz to tylko z teorii, też jest to cenne, ale takie doświadczenie można brać pod uwagę w trochę innych kategoriach. Szkoda, że nie chcesz podzielić się swoimi obserwacjami(z autopsji) nt. metodyki szkolenia i skuteczności znanych ci instruktorów CCR.

Data: 2010-06-16 17:38:52
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nie tak dawno temu bałeś się skorzystać z bezpłatnej oferty CCR-owego wyjazdu na Hańczę,

Umiesz pokazać taki materiał ? czy jedziesz na konfabulacji czy idziesz w
oszczerstwa ?
Pokażesz taki materiał będziemy mieli podstawę do przyjaznej rozmowy, zwykle
nie umiesz udokumentować swoich tez.

Jest malutka trudność, nie ma takiego materiału, są obelgi ze strony
adwersarza i kłamstwa kto kogo uczył. Również publiczne oszczerstwa o plagiat
że ten SCR http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=48
jest zerżnięty z tego
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=44
fig 3.
Niestety to zupełnie inna rodzina to dr inż robotyk powinien wiedzieć.
Był instruktorem od SCR CMF i CCR (potem wyszły kolejne jaja 40h na hansecie).

To bierz się do szukania zaproszenia, będziesz szukał długo i nie znajdziesz,
wyjdziesz na człowieka który plecie co się jemu wydaje.

nt. metodyki szkolenia i skuteczności znanych ci instruktorów CCR.

Kilku instruktorów znam, jednego prof, również kilku konstruktorów.
Szkoleniem się nie zajmuję, mówiłem to wiele razy.

Napewno nie polecę MM jako instruktora szkolącego, również trudno polecić
gościa który pisze takie kocopały.
Recenzja pisaniny

"Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble, przestraszyłem
się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN nurkowanie"
NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71. Patrzę na
rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o kierunek
przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy pochłaniacza źle
pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych uruchomieniach.
Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8. Wynika z
tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość słabo
pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To co
przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne.
"Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne,
aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość
producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą -
1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego."
Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to skończyło
wiadomo.
Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli oddechowej
powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie dostawał
się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący drogi
oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan wapnia
nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest fizjologiczną
substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu mas
tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo nadtlenek wodoru
(woda utleniona),
Ale nie powstaje kwas węglowy.

Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada elementy
prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów, wolałbym
żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2."

Wiem że to za trudny tekst dla Ciebie "jacekplacek", ale polecisz instruktora
który pisze takie bujdy chemiczne, robi stopień instruktorski na sprzęt który
widział u kolegi, ma stopień na sprzęt który kupuje i zakłada na na plecy
kilka miesięcy później ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-16 19:51:15
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > Nie tak dawno temu bałeś się skorzystać z > bezpłatnej oferty CCR-owego wyjazdu na Hańczę, Umiesz pokazać taki materiał ? czy jedziesz na konfabulacji czy idziesz w
> [...]

który
widział u kolegi, ma stopień na sprzęt który kupuje i zakłada na na plecy

Ależ tępy pajac z ciebie. Przekopiuj ten tekst jeszcze z 500 razy i tak nie zaciemnisz prostej rzeczy: NIE UMIESZ PŁYWAĆ NA CCR. To kogo znasz, kogo nie, nie ma na to najmniejszego wpływu. Zrób jeszcze kilkadziesiąt opisów nie na temat, zmyśl kolejne historyjki, odwróć kota w kolejną stronę - brak ci odwagi przyznać: nie, nie umiem na tym pływać. Wpierdzielasz się w kolejny wątek, nie mając najmniejszych podstaw do wyrażania jakichkolwiek opinii. To samo było nie dawno w wątku o filtrach - najpierw opowiadasz, jakie to filtry masz/robisz, obiecujesz gruszki na wierzbie a okazuje się że nie masz nic - ani pod kopułką, ani tym bardziej filtra czy nawet publicznie obiecanego ogranicznika przepływu. Szczytem komedii było zdjęcie przetoczki, że niby tam ten ogranicznik jest - łżesz w żywe oczy. Albo kolejne kłamstwa i niedouczenie - straszysz grzejącymi się zaworami. Czy kolejne kłamstwa z wizurami na Zatoce - tuż przed długim weekendem, nie nurkujesz, nie pytasz, ale rzadką sraczką WSZYSTKICH przewoźników oblewasz. Ma sens czy nie, ważne dopierdolić. Owsik w dupie ma więcej godności, żałosny kmiocie.

Data: 2010-06-17 05:20:35
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ależ tępy pajac z ciebie. Przekopiuj ten tekst jeszcze z 500 razy i tak nie zaciemnisz prostej rzeczy: NIE UMIESZ PŁYWAĆ NA CCR.

Od 1978r jeszcze czegoś nie rozumiesz.
zmyśl kolejne historyjki, odwróć kota w kolejną stronę - brak ci odwagi przyznać: nie, nie umiem na tym pływać.

To Twoja domena, mam materiał dokumentujący Ty nie masz dlatego używasz
określeń twojego postępowania zmyślenie.
Przypuszczałem że jesteś tylko głupi niestety jesteś oszczercą.

Wpierdzielasz się w kolejny wątek, nie mając najmniejszych podstaw do wyrażania jakichkolwiek opinii.

Znowu "jacekplacek" nic nie zrozumiał jesteś też głupi.

[...]

Przedszkolak się w potrteczki na złość zsika.
Mam filtry własnej konstrukcji ograniczniki przepływu mogę wykonać zdjęć tych
które mają koledzy niestety nie mam co nie znaczy że ich nie posiadają.

Szczytem komedii było zdjęcie przetoczki, że niby tam ten ogranicznik jest - łżesz w żywe oczy.

Znowu szanowny głupek nie rozumie prostej sprawy, kapilara która tam jest
zastosowana ogranicza przepływ.

Albo kolejne kłamstwa i niedouczenie - straszysz grzejącymi się zaworami.

Zajrzałeś do zalecanego kawałka literatury ?
NIE bo to ZA TRUDNE dupa by bolała od czytania.

Cyt str 279 "W praktyce utrzymywanie temperatury na niskim poziomie jest
trudne. Spowodowane jest to szybką, dużą lokalną kompresją. Kompresja ta
podobna jest do tej jaka występuje w silnikach wysokoprężnych. Na przykład
kolektor gazowy pracujący przy ciśnieniu 20 MPa może być zaopatrzony w gaz o
temperaturze przekraczającej 850st C. Temperatura ta znacznie przekracza próg
samozapłonu dla smarów stosowanych w oddechowych aparatach powietrznych"

Głupek jesteś i oszczerca. Pokazywałem materiał który powinieneś znać żeby się
móc wypowiedzieć. Wolałeś zostać w ciemnocie.
Podaj nazwiska instruktorów którzy tak pięknie ciebie wyszkolili, może tylko
plastik sprzedali.
[...]

Były też opinie hydrologów, nie oceniaj wszystkich według własnego postępowania.

To umiesz odpowiedzieć na pytania które stawiam, czy nie dajesz sobie z tym rady ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 06:20:22
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Ależ tępy pajac z ciebie. Przekopiuj ten tekst jeszcze z 500 razy i tak
nie
> zaciemnisz prostej rzeczy: NIE UMIESZ PŁYWAĆ NA CCR.

Od 1978r jeszcze czegoś nie rozumiesz.  > zmyśl kolejne historyjki, odwróć kota w kolejną stronę - brak ci > odwagi przyznać: nie, nie umiem na tym pływać. To Twoja domena, mam materiał dokumentujący Ty nie masz dlatego używasz
> [...]

móc wypowiedzieć. Wolałeś zostać w ciemnocie.
Podaj nazwiska instruktorów którzy tak pięknie ciebie wyszkolili, może tylko
plastik sprzedali. > Czy kolejne kłamstwa z > wizurami na Zatoce - tuż przed długim weekendem, nie nurkujesz, nie

.

To umiesz odpowiedzieć na pytania które stawiam, czy nie dajesz sobie z tym
rad
y ?

Ale po co się tłumaczysz? Czy swoim zasmarkanym, przegrzanym kurczakowym umysłem nie ogarniasz, że tego nieszczęsnego zaworu wystarczy dotknąć? Że wystarczyło zejść pod wodę, żeby wiedzieć jaka jest wizura a swoim tępym, zarozumiałym postem odebrałeś chleb nie tylko szyprom, ale i sklepikarzom, najmującym kwatery i wszystkim związanym z tym biznesem? Czy może za trudno ci zrozumieć, że ogranicznik miał być a nie ma? To są fakty, nie wymysły. Tak samo jak to, że zmyślałeś awarię auta i malowanie podłogi, byle nie jechać nad Hańczę, pokazać, że umiesz nurkować na CCR.

Data: 2010-06-17 12:46:27
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ale po co się tłumaczysz?

Gdybyś był kulturalnym człowiekiem to poprzestał byś na tym pytaniu.

[...]

Tak zachowuje się prostak.
Zawór jest ogrzewany od butli, ale też gwałtowne spiętrzenia gazu płynącego w
magistrali dają duże wzrosty temperatury. Polecałem żebyś sprawdził jak
wygląda test dopuszczający AO do pracy w tlenie.
Nie chcesz twoja sprawa, trwaj w głąbalstwie.
To o magistralach pisali oficerowie z AMW, jeżeli oni też są dla Ciebie
idiotami, to jestem w doborowym towarzystwie.

że ogranicznik miał być a nie ma? To są fakty, nie wymysły. Tak samo jak to, że zmyślałeś awarię auta i malowanie podłogi, byle nie jechać nad Hańczę, pokazać, że umiesz nurkować na CCR.

Zapytaj "BitPump" o podłogę, możesz też Leszka Wywiałka jeszcze Dominik
Graczyk mnie odwiedził w tym czasie.
Zaświadczenie lekarskie wysłałem komu trzeba, bo w jednym momencie wymaga
potem czyni z tego zarzut.

Co "jacekplacek" gdzie ten bezpłatny transport, coś się pojebało w tym małym
łebku, czy na łebki się z przysłowiowym pozamieniałeś ?

Podaj nazwiska instruktorów którzy takiego jełopa przepuścili, będzie to
doskonałą reklamą dla nich.

Mam ze 2 zgłoszenia w SCR SMS a Ty ?
Mam zgłoszony wniosek wynalazczy w przemyśle (dotyczy pochłaniaczy
specjalnych) a TY ?
Może któryś z instruktorów od obiegów zamkniętych ma ?
Dlatego "jacekplacek" ciebie na tym polu po prostu nie ma, dlatego możesz się
naprężać wytężać a nadal nie istniejesz, w tym światku.
Jak już mówiłem piszę e-maila do firmy APD i dostaję co potrzebuję, pokaż taki
przykład ze swej strony.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 18:48:01
Autor: Alf/red/
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-17 14:46, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Mam ze 2 zgłoszenia w SCR SMS a Ty ?
Mam zgłoszony wniosek wynalazczy w przemyśle (dotyczy pochłaniaczy
specjalnych) a TY ?
Może któryś z instruktorów od obiegów zamkniętych ma ?

A czy Kubica umie przynajmniej wyregulować gaźnik?

--
Alf/red/

Data: 2010-06-17 17:40:00
Autor:
kurs rebreatherowy
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisał(a):
A czy Kubica umie przynajmniej wyregulować gaźnik?

Kubica to fenomen. Jak ścigał się w kartach to zamieniono w jego karcie gaz z
hamulcem. Nadał wygrywał.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 00:04:43
Autor: Alf/red/
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-17 19:40, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
A czy Kubica umie przynajmniej wyregulować gaźnik?

Kubica to fenomen.  Jak ścigał się w kartach

Jak zwykle odpowiedź nie na zadane pytanie, tylko gdzieś obok.

--
Alf/red/

Data: 2010-06-18 05:13:38
Autor:
kurs rebreatherowy
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisał(a):

> Kubica to fenomen.  Jak ścigał się w kartach

Jak zwykle odpowiedź nie na zadane pytanie, tylko gdzieś obok.

Zadajesz takie pytanie na które odpowiedź jest prosta to otrzymujesz odpowiedź
nad którą musisz się zastanowić, mogę też pytaniem odpowiedzieć.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 14:21:30
Autor: maran
kurs rebreatherowy
On 16 Cze, 17:38, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Powiedz który polski instruktor od obiegów zamkniętych zrobił nowego w ich
konstrukcji ?

To mój poziom kompetencji P-386700, ktoś w Polsce dorównuje ?

Rysiu po cholerę ty się w ogóle zaniżasz do naszego poziomu zwykłych
śmiertelników.
Wszyscy wiemy że jesteś debeściak i masz P-cośtam + P-drugiecośtam

Czas wskoczyć na wyższy poziom i się zacząć porównywać do R. Kłosa a
nie jakiś tam IT.

Hmmm.... a R. Kłos ma jakieś P-coś czy nie, bo jak
nie...................to sam wiesz.

Data: 2010-06-18 05:09:50
Autor:
kurs rebreatherowy