kurs rebreatherowy

Data: 2010-06-18 21:01:21
Autor: jacek "Fother" Klajn
kurs rebreatherowy
Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

No widzę , że watek rozwija sie standardowo, trzy posty merytoryczne 36
połajanek i pyskówek. Wracając, do instruktorów CCR, myśle ze dla Ciebie najbardziej wiarygodne będa
strony producentów, którzy podaja instruktorów z danego kraju w tym wypadku z
Polski którzy maja w ich imieniu prawo do szkolenia

w przypadku Inspiration jest to 6 instruktorów, poniżej link do strony producenta
http://www.apdiving.com/php/instructresults.php?browsecountry=Poland&browsesort=NAME&countrysearch=Search

w przypadku Megalodona jest top jeden polski instruktor, poniżej link do strony
http://www.customrebreathers.com/Instructor.html

Po przestudiowaniu, przekonasz się, kto jest a kogo tam niema Pozdrawiam

J"F"K

Data: 2010-06-18 19:27:57
Autor:
kurs rebreatherowy
jacek Fother Klajn <jacekWYTNIJTO@fother.pl> napisał(a):
Po przestudiowaniu, przekonasz się, kto jest a kogo tam niema

To skieruję pytanie do Ciebie, kto szkolący na obiegach zamkniętych zgłosił
coś nowego w ich konstrukcji ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 21:46:04
Autor: Alf/red/
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-18 21:27, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
kto szkolący na obiegach zamkniętych zgłosił coś nowego w ich konstrukcji ?

Smok zgłosił! Tylko że poza zgłoszeniem niczego nie osiągnął, dlatego potrafi mówić tylko o tym, ewentualnie o haczeniu nożem do dna rzeki.
Widzę, że mimo tryskającego przekonania "jestem najmądrzejszy" nie kumasz co się mówi.

--
Alf/red/

Data: 2010-06-19 05:28:48
Autor:
kurs rebreatherowy
Alf/red/ <alf_1005@ump.waw.pl> napisał(a):
Widzę, że mimo tryskającego przekonania "jestem najmądrzejszy" nie kumasz co się mówi.

Wiele razy to mówiłem ale powtórzę, nie jestem najmądrzejszy.
Zrozumiałeś ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-18 22:59:46
Autor: Demolant
kurs rebreatherowy
> [...]

http://www.customrebreathers.com/Instructor.html

Po przestudiowaniu, przekonasz się, kto jest a kogo tam niema Pozdrawiam

Witaj Jacku,
Napisz proszę coś o tym:

Witajcie
Szukam dalej.
Robert Fother Klajn na swojej stronie napisał:
W grudniu 2007 roku rozpocząłem kurs rebreatherowy, który mam nadzieje
zakończyć w styczniu 2008 roku.
http://www.fother.pl/nowosci.php

Na stronie Go Deep: 29.01 &#8211;05.02.2008, kurs CCR Explorer Trimix Diver
&#8211; 100m,
Egipt dla kogo? Dla doświadczonego nurka Jacka Klajna
http://www.ccr.com.pl/200802kursTrimixEgipt.html

Może byś napisał o swoim nurkowaniu wypadkowym w Dahab, kto nauczył Ciebie
używać gazów dennych stegach? Wujku dobra rada CCR
Miłego czytania

Data: 2010-06-19 05:45:02
Autor:
kurs rebreatherowy
Demolant  <demolant@onet.pl> napisał(a): Powstaje pewna niezręczna sytuacja dla Ciebie.
Nawet własnego słowa nie umiesz wymyślić.

Przedstaw się proszę: nr zgłoszeń, czas nurkowania, własne konstrukcje.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-19 12:43:57
Autor:
[...]

Zaglądam do tekstu i szukam jak to robi się dekompresję na gazach dennych, i
nie znajduję. Dodam że CCR działa też na czystym inercie.
 "Na 3 lutego zaplanowaliśmy jedno nurkowanie trimixowe na głębokość 75 m z
czasem dennym 15 min używając TMX 13/40. Następnego dnia zaplanowaliśmy i
wykonaliśmy na głębokość 100 m z czasem dennym 10 min. Przy użyciu diluentu
TMX 10/60. Wszyscy używaliśmy rebreatherów Buddy Inspiration z klasyczną
elektroniką. Każdy z nas posiadał 2 gazy bailout-owe."

Demolant  <demolant@onet.pl> napisał(a): Wiesz na forum DiW (to wbijam w wyszukiwarkę i łączy bez pudła) pojawił się
byt piszący pod innym nickiem czy to też TY ?
Styl podobny podsrywanie konkurencji i brak odwagi przypierniczenia pod
własnym nazwiskiem. Tamten osobnik jest łatwo identyfikowalny, postępujesz tak
samo.

http://www.forum.divetrek.com.pl/viewtopic.php?t=1896&start=45

"akusnierek" Płeć:Kobieta
PostWysłany: 28-11-2009, 02:08

Klein napisał/a:
rebreather się pilotuje - ewentualnie pilotuje się maszynę - to pewnie
dlatego, że jak na tym nurkujesz cały czas patrzysz na handsety i niewiele co
poza tym widzisz

"jak nie wiesz jak nurkowac na CCR to rzeczywiscie patrzysz non-stop na
handsety - ale jak wiesz jak dziala maszyna, to nie patrzysz na nie caly czas.."

Klein napisał/a:
... najbardziej rozwaliła mnie pozycja w CV jednego ze znanych nurków
"penetracja ściany w okolicy the bells w Dahab" Ja chyba jednak wolę
nurkowanie. Smile

"pamietam ten dzien jak dzis, jak przygotowywales sie do tego nurkowania.."

{Powyższy post został napisany przez osobe podszywającą się pod Agatę}
{wyjaśnienie dopisane przez kjar}

"akusnierek" Płeć:Kobieta

Dołączyła: 27 Kwi 2006
Posty: 12

PostWysłany: 29-11-2009, 01:07
witam wszystkich forumowiczow,
chcialabym wszystkich przeprosic za posty, ktore zostaly wyslane wczoraj po
godzinie 1szej w nocy z mojego loginu - nie zostaly napisane przeze mnie.
rozmawialam juz z osoba, ktora je wyslala i ze swojej strony moge Wam obiecac,
ze to sie juz wiecej nie powtorzy.

zwrocilam sie do admina z prosba o skasowanie ww. postow, by nie stanowily
zapalnika do wycieczek osobistych, ale niestety nie za bardzo jest to mozliwe,
gdyz duzo osob na nie odpowiedzialo.

pozostaje mi jeszcze raz Was przeprosic,
Agata Kusnierek

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-25 10:53:20
Autor: demolant
kurs rebreatherowy
On 18 Cze, 22:59, "Demolant " <demol...@onet.pl> wrote:

Mo e by napisa o swoim nurkowaniu wypadkowym w Dahab, kto nauczy Ciebie
u ywa gaz w dennych stegach? Wujku dobra rada CCR
Mi ego czytania

Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Chcesz posługiwać się innym przykryciem to zrozumiałe dla nikogo.
Byt wirtualny.
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=QgcC5xAAAAAeXBO2T7A_HF28irzgHg_i
Powstałeś tylko dla tego wpisu.

Skutek Twojego działania jest taki że JFK boi się że rozmowę tel
nagrywam, czyste szaleństwo, nie nagrywam żadnych rozmów.
Oficjalne podziękowanie dla JFK za kontakt z Martinem Parkerem.

pozdrawiam rc

kurs rebreatherowy