kurs rebreatherowy

Data: 2010-06-19 19:25:33
Autor: Jacek"Fother"Klajn
kurs rebreatherowy
Witam,
Szukam instruktora rebreatherowego dla Inspiration Vision.
Kogo możecie polecić?

A i jeszcze jedna rada bo teraz doczytałem, warto spytać instruktora czy nurkuje
na Vision i ile zrobił na nim godzin. :)
Pozdrawiam

J"F"K

www.fother.pl --

Data: 2010-06-20 18:11:49
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-19 19:25, JacekFotherKlajn pisze:
A i jeszcze jedna rada bo teraz doczytałem, warto spytać instruktora czy nurkuje
na Vision i ile zrobił na nim godzin.:)
Pozdrawiam

J"F"K
  albo tez czy nurkuje na evolution, czy nurkował z zamknieciem pokrywy na sruby czy na zapinki, czy miał 4 celę itp? Elektroniki w rebach zmieniająs się bardzo często więc jak potrzebuje Pan tysiąca nurkowań na kazdą zmianę to gratuluję. Po za tym nurkuje równiez z jeszcze bardziej skomplikowaną elektroniką niż BI Vision i chyba daję radę. Ledwo to ledwo ale co tam. ;-)
Lista instruktorów na APDiving niedlugo sie zweryfikuje. Z racji tego, iż wie Pan że jest to formalność... tego typu teksty są poniżej krytyki. AP DIVING certyfikatów nie wydaje tak przy okazji, a IANTD owszem.
Niech się Pan przyzwyczai, że konkurencja to normalna sprawa.
Czas zweryfikuje poziom szkoleń CCR. MOze będzie mial Pan okazję je po mnie poprawiać...
Pozdrawiam
Radosław Zajkowski
Instruktor OC/CCR IANTD
Instruktor PADI

Data: 2010-06-20 10:42:09
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
J"F"K ma racje na Vision moze nurkowac tylko osoba przeszkolona na
Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving. Szkoda ze instruktor
rebreatherowy o tym nie ma
pojecia!
Pozdrawiam.
Adam Wysoczanski

kursnurkowy.pl napisał(a):
W dniu 2010-06-19 19:25, JacekFotherKlajn pisze:
> A i jeszcze jedna rada bo teraz doczyta�em, warto spyta� instruktora czy nurkuje
> na Vision i ile zrobiďż˝ na nim godzin.:)
> Pozdrawiam
>
> J"F"K
  albo tez czy nurkuje na evolution, czy nurkowaďż˝ z zamknieciem pokrywy
na sruby czy na zapinki, czy miaďż˝ 4 celďż˝ itp? Elektroniki w rebach
zmieniaj�s si� bardzo cz�sto wi�c jak potrzebuje Pan tysi�ca nurkowa� na
kazd� zmian� to gratuluj�. Po za tym nurkuje r�wniez z jeszcze bardziej
skomplikowanďż˝ elektronikďż˝ niďż˝ BI Vision i chyba dajďż˝ radďż˝. Ledwo to
ledwo ale co tam. ;-)
Lista instruktor�w na APDiving niedlugo sie zweryfikuje. Z racji tego,
i� wie Pan �e jest to formalno��... tego typu teksty s� poni�ej krytyki.
AP DIVING certyfikat�w nie wydaje tak przy okazji, a IANTD owszem..
Niech si� Pan przyzwyczai, �e konkurencja to normalna sprawa.
Czas zweryfikuje poziom szkole� CCR. MOze b�dzie mial Pan okazj� je po
mnie poprawiaďż˝...
Pozdrawiam
Rados�aw Zajkowski
Instruktor OC/CCR IANTD
Instruktor PADI

Data: 2010-06-20 18:40:41
Autor:
kurs rebreatherowy
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisał(a):
Witam,
Zapraszam na kursy rebreatherowe w Diving Extreme.

Oferuj=EA r=F3wnie=BF kursy dla u=BFytkownik=F3w Megalodon, niestety tylko =
cenie kurs=F3w indywidualnych, z uwagi na fakt, =BFe posiadam tylko jeden
taki rebreather.

[...]

Widzę niespójność, zgłaszasz możliwość szkolenia dla Megalodona, na liście
producenta Ciebie niema.

Na pewno sposób komunikacji na Vision jest inny niż na innych konstrukcjach,
dostęp do nastawów również. Czy zmieniło się działanie pochłaniacza CO2, może
weszły nowe reguły dotyczące toksyczności tlenowej ?

Czy wyszkolisz mnie ma konstrukcję SCR z chemicznie zgromadzonym tlenem, o
stabilnym ppO2 nie zależnie od głębokości i wentylacji ? Autorem zgłoszenia P-386700 jestem ja, nie ma w tej konstrukcji diluentu jest
czysty inert.
Zakres pracy to 11000m npm do 100m pod wodą, bez zmiany czegokolwiek w
konstrukcji. Oczywiście jak na SCR SMS przystało można robić dekompresję tlenową.
Będzie to podobna szopka jak szkolenie na Megalodona bez akceptacji producenta.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-20 12:00:39
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
O czym ty piszesz? Jaki SCR, ja szkole na rebreatherach, ktore
wymienilem. Kiedys pisales do mnie proponujac mi szkolenie twierdzac
ze kilku znanych nurkow to cienkie bolki. Moze udostepnic tego maila
forum? W Tworkach jest duzo Napoleonow! Jestem teraz w Kretowinach nad
Narie przyjedziedz pokaz ze nurkujesz. Pozdrawiam Adam

  napisał(a):
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisaďż˝(a):

> [...]

> Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
> nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving. Szkoda ze instruktor

Widz� niesp�jno��, zg�aszasz mo�liwo�� szkolenia dla Megalodona, na li�cie
producenta Ciebie niema.

Na pewno spos�b komunikacji na Vision jest inny ni� na innych konstrukcjach,
dost�p do nastaw�w r�wnie�. Czy zmieni�o si� dzia�anie poch�aniacza CO2, mo�e
wesz�y nowe regu�y dotycz�ce toksyczno�ci tlenowej ?

Czy wyszkolisz mnie ma konstrukcjďż˝ SCR z chemicznie zgromadzonym tlenem, o
stabilnym ppO2 nie zale�nie od g��boko�ci i wentylacji ?

Autorem zg�oszenia P-386700 jestem ja, nie ma w tej konstrukcji diluentu jest
czysty inert.
Zakres pracy to 11000m npm do 100m pod wodďż˝, bez zmiany czegokolwiek w
konstrukcji. Oczywi�cie jak na SCR SMS przysta�o mo�na robi� dekompresj� tlenow�.
B�dzie to podobna szopka jak szkolenie na Megalodona bez akceptacji producenta.

pozdrawiam rc

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Data: 2010-06-21 04:53:26
Autor:
[...]

To dotyczyło zgłoszenia P-377789, do skrótu możesz dotrzeć na stronie UP.
Nie stawiam żadnych ograniczeń co do ujawniania korespondencji.
Okaże się że już wtedy znałem wymienione osoby co Dla Ciebie było nie pojęte,
nie możliwe. Jest to udokumentowane też zdjęciowo z konferencji w 2005, 2008,
2010. Na konferencjach 2005 i 2008 miałem nowe zgłoszenia konstrukcji.
Wpisz nazwiska Tych osób w wyszukiwarkę UP, w tym miejscu ich nie ma !!!
Ciebie na polu konstrukcji sprzętu Również Nie Ma.
Ogłaszałeś że jesteś the beściak, a tu wychodzi że tylko użytkownik.

W Tworkach jest duzo Napoleonow! Jestem teraz w Kretowinach nad
Narie przyjedziedz pokaz ze nurkujesz. Pozdrawiam Adam

Ogłaszasz że szkolisz na konstrukcje Megalodon, na liście producenta Ciebie niema.
Rzeczywiście jest tu rozdwojenie jaźni.

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/3df04f5e298b569e/ab4ed1176cfcc8bd?q=Adam+Wysocza%C5%84ski&lnk=ol&

"W chwili obecnej jestem najbardziej doswiadczonym nurkiem i instruktorem
rebreatherowym"

Przedstaw jakąś nową konstrukcję sprzętową zgłoszoną, inaczej Ciebie NIE MA.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 06:04:15
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisał(a): > O czym ty piszesz? Jaki SCR, ja szkole na rebreatherach, ktore
> [...]
Ciebie na polu konstrukcji sprzętu Również Nie Ma.
Ogłaszałeś że jesteś the beściak, a tu wychodzi że tylko użytkownik.

Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny). Nie wiem czy zauważyłeś, ale Fother powiesił link do listy instruktorów upoważnionych przez PRODUCENTA. Producent, to taki gość, który wdraża projekty i dzięki temu konstruktor ma co żreć, bo mu za tą konstrukcję płaci. A płaci, jak konstrukcja nadaje się do jakiegokolwiek użytku czyli wdrożenia. Natomiast nie wymaga, żeby konstruktor był zarazem instruktorem(aczkolwiek zapewne nie ma nic przeciwko, żeby to urządzenie umiał obsłużyć i sprawdzić jego walory praktyczne). Dzięki takim jak Adam "tylko użytkownikom" urządzenie jest popularyzowane, dzięki czemu wzrasta sprzedaż, zwiazane z nią zyski i dzięki temu wszyscy są szczęśliwsi. Teraz pytanie z grupy praktycznych: ile maszyn opartych o twoj projekt zostało wdrożonych do użytku, ile mają przepływanych godzin i ilu masz wyszkolonych instruktorów, żeby przyszli użytkownicy mogli na tym bezpiecznie pływać?

> [...]

rebreatherowym"

Przedstaw jakąś nową konstrukcję sprzętową zgłoszoną, inaczej Ciebie NIE MA.

Mam dla ciebie dobrą wiadomość. Ponieważ zignorowałeś kolejne zaproszenie na nurkowania CCR, postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Data: 2010-06-21 07:13:46
Autor:
kurs rebreatherowy
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

"Tylko użytkownik" nie był wstanie poszerzyć znanego stanu techniki. Tylko i
aż tyle.

[...]

Wiesz co to jest patent ? jak poznasz jakie funkcje pełni, będziesz znał
również odpowiedź na tak postawione wąsko pytanie.

Mam dla ciebie dobrą wiadomość. Ponieważ zignorowałeś kolejne zaproszenie na nurkowania CCR,

Możesz pokazać taki materiał czy znowu konfabulujesz ?

postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Wapno sodowane przywiozę.
Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny).

"jacekplacek" znowu wizytówka całkowitej bezsilności, którą oczywiście
wykorzystam jako reklama IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 07:59:03
Autor:
Zamrożenie waruków
> [...]
> postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie > mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Żeby nie było jak z T.Żabierkiem, który wymyślał coraz to nowe warunki, które
dodatkowo mam spełnić. Jednocześnie ograniczając to co było w wyzwaniu z jego
strony.

Sprzęt sprawny dostarczasz, przywożę wapno sodowane jakie proponujesz
Ukraińskie 2,8-5,5 mm, czy Molecular 1-2,5 lub 2,5-5 mm.

Bardzo fajna sytuacja, stawiasz jakiegoś szkolącego w bardzo nie zręcznej
sytuacji, dodatkowo postaram się żeby również prawnie była niewygodna. Nie zgadzam się na jakiekolwiek dalsze zaostrzanie wymogów w stosunku do mnie.
Nurkowałem na obiegach zamkniętych już w końcu lat 70.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 08:16:19
Autor: jacekplacek
Zamrożenie waruków
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie
> [...]

mnie.
Nurkowałem na obiegach zamkniętych już w końcu lat 70.

Oczywiście. Ze względów bezpieczeństwa potrzebuję znać typ maszyny, na którą jesteś certyfikowany.

Data: 2010-06-21 09:38:11
Autor:
"jacekplacek" ucieka od propozycji
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > > > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie będzie > > > mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.
> [...]

Oczywiście. Ze względów bezpieczeństwa potrzebuję znać typ maszyny, na którą jesteś certyfikowany.

Już spierdalasz, już warunki stawiasz ?
Żabierek też popełnił błąd, potem uciekał jak mógł. Tobie nie daję takiej możliwości.
Zaproponowałeś, słowa dotrzymuj.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 10:44:21
Autor: jacekplacek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >   <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > > postaram się dostarczyć ci jakąś maszynę na piknik FFF nad > > > > Białym. Poskładasz, zanurkujemy, porobię zdjęcia: wreszcie nikt nie > będzie > > > > mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.
> [...]

Już spierdalasz, już warunki stawiasz ?
Żabierek też popełnił błąd, potem uciekał jak mógł. Tobie nie daję takiej możliwości.

Rozumiem, że nie jesteś certyfikowanym nurkiem CCR. To zmienia postać rzeczy o tyle, że będę musiał poszukać instruktora, który weźmie za ciebie odpowiedzialność. Nie ma sprawy, dam takie ogłoszenie. Jak chętny się znajdzie, koszty biorę na siebie.

Data: 2010-06-21 10:49:30
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
o tyle, że będę musiał poszukać instruktora, który weźmie za ciebie odpowiedzialność. Nie ma sprawy, dam takie ogłoszenie. Jak chętny się znajdzie, koszty biorę na siebie.

Acha: zaproponuj profil nurkowania, który zamierzasz zrealizować: głębokość, czas denny, wynurzenie, PPO2(stałe czy zmienne). Ze swojej strony proponuję, żeby wszystko odbyło się w toni, do głębokości 30m.

Data: 2010-06-21 14:01:05
Autor:
  <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Acha: zaproponuj profil nurkowania, który zamierzasz zrealizować: głębokość, czas denny, wynurzenie, PPO2(stałe czy zmienne).

Zaczynasz mówić rozsądniej. Start z ppO2 1at, nie przekroczenie 1,6 w żadnym
momencie, bez jakiegokolwiek płukania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-21 14:34:06
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Acha: zaproponuj profil nurkowania, który zamierzasz zrealizować:
głębokość,
> czas denny, wynurzenie, PPO2(stałe czy zmienne). Zaczynasz mówić rozsądniej. Start z ppO2 1at, nie przekroczenie 1,6 w żadnym
momencie, bez jakiegokolwiek płukania.

Przedstaw konkretny plan, natychmiast daję ogłoszenie, że szukam instruktora dla ciebie. Rozumiem, że jak sobie nie dasz rady, koszty są po twojej stronie. Instruktor będzie wyłącznie nadzorował, zero pomocy przy skręcaniu, procedurach. W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do osoby neutralnej - mogę dać np. Jackowi z CS czy Duchowi - jest mi obojętne.

Data: 2010-06-21 17:13:19
Autor:
Negocjacje
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Możesz skrystalizować poglądy, raz bierzesz koszta na siebie, za chwilę
wnosisz o jakieś koszta, niebawem będzie jak u Żabierka zastaw za sprzęt, choć
w wyzwaniu 1 nie było o tym mowy, tylko w następnych wersjach uruchamiał
kolejne dupochrony. Pojawiło się to, jak zrozumiał jaką głupotę palnął.
Tobie obiecałem brak marginesu negocjacyjnego.
Wymogi bezpieczeństwa będę ustalał z osobą prowadzącą.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107926&MID=%3Chvnbu3%24s5%241%40inews.gazeta.pl%3E

Też zastanawiam się który instruktor odważy się czegoś nauczyć od patenciarza.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 06:03:05
Autor: jacekplacek
Negocjacje
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie > oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do
> [...]

&pid=1107926&MID=%3Chvnbu3%24s5%241%40inews.gazeta.pl%3E

Też zastanawiam się który instruktor odważy się czegoś nauczyć od

Jaka znowu osoba prowadząca?! To TY masz to nurkowanie zaplanować i poprowadzić zgodnie z zasadami. Zaproponowałem 30m z zanurzeniem i wynurzeniem w toni, mogę dodać - czas denny rzędu 40min, żeby nie było że winda i kit i że nie umiesz(możemy zagrać w Piotrusia). A plan masz przedstawić, bo nie będę kombinował a potem się okaże, że nie umiesz nawet tego. Sama deklaracja, że PPO2<1,6 to nie jest plan.
Co do kosztów, to chyba nie liczyłeś, że czy umiesz czy nie, ja ci stawiam. Bez jaj. Chyba że boisz się zdeponować na chwilę kasę. Na chwilę, no bo nie ma opcji, że nie będziesz umiał np. prawidłowo zmontować rebreathera, co uniemożliwi ci wejście do wody i dyskwalifikację. Z resztą brak planu robi to już na wstępie.

Data: 2010-06-22 06:47:17
Autor:
Ucieka od własnego zobowiązania.
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie > > oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do osoby > > neutralnej - mogę dać np. Jackowi z CS czy Duchowi - jest mi obojętne.
> [...]

 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
A plan masz przedstawić, bo nie będę kombinował a potem się okaże, że nie umiesz nawet tego.

Znowu próbujesz się podbudować.

Sama deklaracja, że PPO2<1,6 to nie jest plan.

Gdybyś znał tą gałąź nurkowania, to wiedział być co się kryje w tych liczbach.
Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at. Sprawdź ile umie
zrealizować Żabierek.

że nie będziesz umiał np. prawidłowo zmontować rebreathera, co uniemożliwi ci wejście do wody i dyskwalifikację. Z resztą brak planu robi to już na wstępie.

Już teraz mogę podać typ CCR, ale poczekasz, dostaniesz tyle samo czasu ile
dostawałem od Żabierka.
Czy mam Tobie przypomnieć co wiesz o CCR, będzie bardzo bolało.
Poszukiwania instruktora możesz robić wśród listy instruktorów z APD (wnioski
wprost mogą być omylne), w końcu z każdym zamieniłem kilka słów.
Co do kosztów, to chyba nie liczyłeś, że czy umiesz czy nie, ja ci stawiam.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1107724&pid=1107931&MID=%3Chvnfq5%24fop%241%40inews.gazeta.pl%3E
Nie ma sprawy, dam takie ogłoszenie. Jak chętny się
znajdzie, koszty biorę na siebie.

To są skutki paplania bez zrozumienia. "Słowo się rzekło kobyłka u płotu".

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 08:28:49
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > >  jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > W sytuacji zagrożenia, natychmiast przerwie zabawę, co będzie > > > oznaczało, że nie dajesz sobie rady. Równowartość kosztów wnosimy do > osoby > > > neutralnej - mogę dać np. Jackowi z CS czy Duchowi - jest mi obojętne.
> [...]
> ma opcji, że nie będziesz umiał np. prawidłowo zmontować rebreathera, co > uniemożliwi ci wejście do wody i dyskwalifikację. Z resztą brak planu

 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > A plan masz > przedstawić, bo nie będę kombinował a potem się okaże, że nie umiesz
nawet
> [...]

Czy mam Tobie przypomnieć co wiesz o CCR, będzie bardzo bolało.
Poszukiwania instruktora możesz robić wśród listy instruktorów z APD
wprost mogą być omylne), w końcu z każdym zamieniłem kilka słów. > Co do kosztów, to chyba nie liczyłeś, że czy umiesz czy nie, ja ci
stawiam.
> [...]

To są skutki paplania bez zrozumienia. "Słowo się rzekło kobyłka u płotu".

Umiesz zaplanować to nurkowanie, czy nie umiesz. Ty mi się tu Żabierkiem nie zasłaniaj, tylko przedstaw plan jaki masz zamiar zrealizować. Jesteś niesłowny pajac, więc wolę uniknąć twoich głupawek. Nie umiesz zaplanować=nie umiesz nurkować. Nie zależnie od typu obiegu. --

Data: 2010-06-22 08:49:10
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Umiesz zaplanować to nurkowanie, czy nie umiesz. Ty mi się tu Żabierkiem nie zasłaniaj, tylko przedstaw plan jaki masz zamiar zrealizować.

Dostajesz odpowiedź dużo ciekawszą, lecz jest jak zwykle poza zakresem pojmowania.
Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at.
Jesteś niesłowny pajac, więc wolę uniknąć twoich głupawek. Nie umiesz zaplanować=nie umiesz nurkować. Nie zależnie od typu obiegu.

Znowu nerwy puszczają, "jacekplacek", jak grasz i nie masz kasy to nie możesz
sprawdzać.

Jeśli jesteś Ktoś, w środowisku obiegów zamkniętych to nie potrzebujesz
pieniędzy, po przyjacielsku uzyskasz pomoc. Lecz Ciebie nie ma: nikt, nic, "jacekplacek" to synonimy zera.
Chcesz angażować mnie w swoje fobie, chcesz innych angażować to musi być
Ciebie na to stać, albo merytorycznie albo finansowo.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 08:52:21
Autor: jacekplacek
Ucieka od własnego zobowiązania.
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Umiesz zaplanować to nurkowanie, czy nie umiesz. Ty mi się tu Żabierkiem
nie
> zasłaniaj, tylko przedstaw plan jaki masz zamiar zrealizować. Dostajesz odpowiedź dużo ciekawszą, lecz jest jak zwykle poza zakresem
pojmowan
ia.
Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at.

Ja nie chcę ciekawych odpowiedzi. Podasz plan nurkowania, czy nie umiesz tego zrobić? Na razie widzę, że nawet nie wiesz co na taki plan się składa.

Data: 2010-06-22 09:16:47
Autor:
Ucieka od własnego zobowiązania.
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at. Ja nie chcę ciekawych odpowiedzi. Podasz plan nurkowania, czy nie umiesz tego zrobić? Na razie widzę, że nawet nie wiesz co na taki plan się składa.

Jak podam, to przyznasz się że jesteś dupa i kmiot na polu obiegów zamkniętych ? Nurkowanie jest na nitroksie, ppO2 jest wyższe niż na powietrzu. To powietrzne
tabele są konserwatywne, dodam że mają dekompresję tlenową już od 12 m.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 09:29:22
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Zaostrzę do 1,4, diluent powietrze, start z ppO2 1 at. > > Ja nie chcę ciekawych odpowiedzi. Podasz plan nurkowania, czy nie umiesz
> [...]

powietrzne
tabele są konserwatywne, dodam że mają dekompresję tlenową już od 12 m.

Ja nigdzie nie twierdziłem, że znam się na CC, wręcz przeciwnie - staram się wyszukać ludzi, którzy mogą mi tę wiedzę przekazać. Więc stwierdzenie, że się na nich nie znam, jest tak samo nowatorskie, jak to że woda jest mokra.
Natomiast cały czas twierdzę, że TY nie potrafisz na obiegach zamkniętych nurkować. Że nie posiadasz certyfikatu na ŻADNĄ z maszyn dostępnych na rynku to już ustaliliśmy. Być może będziesz umiał którąś z nich uruchomić, ale dalej to nic nie daje, bo nie umiesz tego nurkowania zaplanować, więc ani o krok nie zbliżyłeś się do wejścia do wody. No to czekamy dalej - rysio umie czy nie umie nurkować.

Data: 2010-06-22 11:42:56
Autor:
[...]

Dlatego nie rozumiesz co się do Ciebie mówi.

Natomiast cały czas twierdzę, że TY nie potrafisz na obiegach zamkniętych nurkować.

Bo się na tym nie znasz, dlatego twierdzisz ?
Pokażesz kwitek od psychiatry że jesteś zdrów ?

[...]

Pojawia się u "jacekplacek" wątpliwość, oznacza to że czasem myśli.
Rozumiesz co napisałem ? jakie będzie typowo ppO2 jak zaczniemy na powierzchni
z ppO2 1 at i podczas zanurzania będzie dodawane powietrze ?
Dlaczego dekompresja powietrzna jest bardziej konserwatywna, dla takiego
nurkowania.
Wklepanie bezpiecznego profilu nie jest problemem.
Proponujesz 30 m 40 min to w książce J.Krzyżaka można znaleźć na stronie ...
Będę jeszcze bardziej wredny podam tobie z helioksowej tabeli.
Nurkowanie na 30m to ciśnienie całkowite wynosi 4ata, z tego ppO2 1,4at. To
ciśnienie helu wyniesie 90 ft.s.w, odczytujemy profil dla 40 min. Dojście do
pierwszego przystanku 3 min, dekompresja na nim 23 min. Podasz nam czym się oddycha i na jakiej głębokości ?

Odpowiedzi które rozumiesz łatwo nie dostaniesz, otrzymasz takie które
wymagają wysiłku intelektualnego (cholera znowu trudne słowo).
Masz określone zadanie znaleźć instruktora który się odważy, będziesz miał
konkret daj znać. Na problemy psychiczno-psychologiczne sekta nie jest
lekarstwem, poniał ?

pozdrawiam rc

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 12:08:40
Autor: jacekplacek
Ucieka od własnego zobowiązania.
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Ja nigdzie nie twierdziłem, że znam się na CC, wręcz przeciwnie - staram
się
> [...]

Masz określone zadanie znaleźć instruktora który się odważy, będziesz miał
konkret daj znać. Na problemy psychiczno-psychologiczne sekta nie jest

O przedstawienie planu poprosiłem jakąś dobę temu. Dla osobnika o przeciętnej inteligencji jest to dość czasu na dopytanie/doczytanie jak taki plan sporządzić. Tobie jest za mało. Napisz wprost ile potrzebujesz czasu na zaplanowanie nurkowania 40min/30m a nie zawracaj głowę banialukami.

Data: 2010-06-22 12:31:22
Autor:
Szuka pretekstu od wycofania.
> [...]

O przedstawienie planu poprosiłem jakąś dobę temu. Dla osobnika o przeciętnej inteligencji jest to dość czasu na dopytanie/doczytanie jak taki plan sporządzić. Tobie jest za mało. Napisz wprost ile potrzebujesz czasu na zaplanowanie nurkowania 40min/30m a nie zawracaj głowę banialukami.

"jacekplacek" jesteś prymitywnym osobnikiem, bluzgasz oszczerstwa zsuwasz,
traktuję ciebie tak jak na to zasługujesz.
Załatwiłeś coś, czy na siłę chcesz się wycofać pod byle pretekstem ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-22 12:53:41
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > > Natomiast cały czas twierdzę, że TY nie potrafisz na obiegach
> [...]

traktuję ciebie tak jak na to zasługujesz.
Załatwiłeś coś, czy na siłę chcesz się wycofać pod byle pretekstem ?

Rysiu, serce ty moje. Nie wiedziałem na początku, że nie posiadasz żadnych uprawnień CCR. Pouczasz, besztasz tu instruktorów, kreujesz się na wielkiego znawcę i guru - trochę mnie to zmyliło. Że jestes samoukiem o nie wiadomych umiejętnościach, oświeciłeś mnie po fakcie, co zmieniło postać rzeczy. Napisałem, że w takim razie będę musiał poszukać instruktora, który podejmie się takiej akcji, ale nie zamierzam robić nic, jeżeli nie masz podstaw. I to wszystko zostało już tu napisane. Może masz certyfikat na SCR? Czy tak samo jak ze wszystkim?

Data: 2010-06-22 14:21:51
Autor: Zboj
[...]

Jacku. To na prawdę ten poziom kompetencji planowania, który Cię merytorycznie dotyczy? Taki "plan" potrafisz zweryfikować? Potwierdź mi proszę. Ten tasiemcowy wątek sprowadza się merytorycznie do dyskusji na poziomie AOWD/EAN? Zerknąłem z ciekawości na 4 najnowsze posty i zdębiałem. Macie obaj jednak mnóstwo czasu.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-06-22 12:31:47
Autor: jacekplacek
Zboj <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał(a):

> [...]

Jacku. To na prawdę ten poziom kompetencji planowania, który Cię merytorycznie dotyczy? Taki "plan" potrafisz zweryfikować? Potwierdź mi proszę. Ten tasiemcowy wątek sprowadza się merytorycznie do dyskusji na poziomie AOWD/EAN? Zerknąłem z ciekawości na 4 najnowsze posty i zdębiałem. Macie obaj jednak mnóstwo czasu.

Szczegóły oceni instruktor, który podejmie się to nurkowanie zabezpieczyć. Bez planu, nie ma sensu wykonać dalszych ruchów a to co przedstawił do tej pory jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Teraz brakuje tego, że wpierniczysz się w rozmowę na tyle, że rozpiszesz ten plan za niego, że niby mnie sprawdzasz a rysio się pod tym podpisze.

Data: 2010-06-21 08:22:00
Autor: jacekplacek
kurs rebreatherowy
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Nie wiem czy > zauważyłeś, ale Fother powiesił link do listy instruktorów upoważnionych > przez PRODUCENTA. Producent, to taki gość, który wdraża projekty i dzięki > temu konstruktor ma co żreć, bo mu za tą konstrukcję płaci. A płaci, jak > konstrukcja nadaje się do jakiegokolwiek użytku czyli wdrożenia.
> [...]
dzięki
> temu wszyscy są szczęśliwsi. "Tylko użytkownik" nie był wstanie poszerzyć znanego stanu techniki. Tylko i
aż tyle.

> [...]

będzie
> mógł powiedzieć, że nie umiesz nurkować na obiegach zamkniętych.

Wapno sodowane przywiozę. > Szanowny panie debilu(zdrobniale: dupku ty nasz żołędny). "jacekplacek" znowu wizytówka całkowitej bezsilności, którą oczywiście
wykorzystam jako reklama IANTD.

Czemu tylko IANTD? Mam też certyfikaty KDP CMAS, PZMot, PZŻ, WOPR, PZMWiNW, instruktorskie pływania i koszykówki i niewielki epizod w Aeroklubie Polski
(nie mniej legitymację mam)...

Data: 2010-06-21 09:44:46
Autor:
Dasz radę słowa dotrzymać ?
> wykorzystam jako reklama IANTD.
> Czemu tylko IANTD?

To wizytówka IANTD Żabierek, jak zaczyna się strach, to wyznawcy bluzgają.

Data: 2010-06-20 20:31:14
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 19:42, Adam Wysoczanski pisze:
[...]

Ja nie pisałem o nieodbytym przeszkoleniu na vision. tylko o ilości godzin na vision.

Prosze uwaznie czytać.
Więc moje pojęcie jest raczej dobre.
Radoslaw Zajkowski

Data: 2010-06-20 12:06:37
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
czytam uwaznie I napisze o tym do AP Diving. Szlak mnie trafia jak
slysze o nurkach wyszkolonych na Vision bez Vision czyli na clasic
pozdrawiam Adam

kursnurkowy.pl napisał(a):
> [...]
> Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
> nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving. Szkoda ze instruktor

Ja nie pisa�em o nieodbytym przeszkoleniu na vision. tylko o ilo�ci
godzin na vision.

Prosze uwaznie czytaďż˝.
Wi�c moje poj�cie jest raczej dobre.
Radoslaw Zajkowski

Data: 2010-06-20 21:10:56
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 21:06, Adam Wysoczanski pisze:
czytam uwaznie I napisze o tym do AP Diving. Szlak mnie trafia jak
slysze o nurkach wyszkolonych na Vision bez Vision czyli na clasic
pozdrawiam Adam

Chyba cos sie Panu pomyliło.
Co do szkoleń... Mnie szlak trafia również jak słysze o szkoleniach u Pana , które trwaja 2 godziny dla czlowieka, który pierwszy raz widzi ccr na oczy.
Radek

Data: 2010-06-20 12:24:39
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy

Prosze napisac o tym. Kogo szkolilem tylko przez dwie godziny I
wydalem certyfikat. Po dwoch godzinach u mnie mozna zakonczyc
szkolenie ale wylatujac z kursu. Adam
kursnurkowy.pl napisał(a):
W dniu 2010-06-20 21:06, Adam Wysoczanski pisze:
> czytam uwaznie I napisze o tym do AP Diving. Szlak mnie trafia jak
> slysze o nurkach wyszkolonych na Vision bez Vision czyli na clasic
> pozdrawiam Adam

Chyba cos sie Panu pomyli�o.
Co do szkole�... Mnie szlak trafia r�wnie� jak s�ysze o szkoleniach u
Pana , kt�re trwaja 2 godziny dla czlowieka, kt�ry pierwszy raz widzi
ccr na oczy.
Radek

Data: 2010-06-20 21:37:39
Autor: kursnurkowy.pl
kurs rebreatherowy

kursnurkowy.pl napisał(a):
[...]

Nie mam zamiaru mieszac w to postronnych osób. Nie jestem przyzwyczajony rzucać nazwiskami, które nie biorą udziału osobiscie w dyskusji. Sugerowanie natomiast wydawanie uprawnień przez mojego IT bez konkretnego sprzętu jest po raz kolejny nie na miejscu.
jak juz napisałem Pańskiemu koledze prosze nie sugerować spraw, które nie maiły miejsca.
Udowodnienie natomiast 2 godzinnych szkoleń jest naprawde bardzo proste. Jeżeli już postanawia pan pisac donosy, to prosze przynajmniej potwierdzic fakty zanim ośmieszy sie Pan do końca.

p.s. Ciekawy jestem kto tak ładnie sprowokował dyskusje.

Data: 2010-06-20 12:50:34
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy
Jade nie napisze donosu ja przetlumacze co Pan napisal I podpisze sie
imieniem nazwiskiem. Ja czytajac pana post stwierdzam nie zna sie Pan
na Vision. Adam Wysoczanski

kursnurkowy.pl napisał(a):
> [...]
>
> Prosze napisac o tym. Kogo szkolilem tylko przez dwie godziny I
> wydalem certyfikat. Po dwoch godzinach u mnie mozna zakonczyc

Nie mam zamiaru mieszac w to postronnych os�b. Nie jestem przyzwyczajony
rzuca� nazwiskami, kt�re nie bior� udzia�u osobiscie w dyskusji.
Sugerowanie natomiast wydawanie uprawnieďż˝ przez mojego IT bez
konkretnego sprz�tu jest po raz kolejny nie na miejscu.
jak juz napisa�em Pa�skiemu koledze prosze nie sugerowa� spraw, kt�re
nie mai�y miejsca.
Udowodnienie natomiast 2 godzinnych szkoleďż˝ jest naprawde bardzo proste.
Je�eli ju� postanawia pan pisac donosy, to prosze przynajmniej
potwierdzic fakty zanim o�mieszy sie Pan do ko�ca.

p.s. Ciekawy jestem kto tak �adnie sprowokowa� dyskusje.

Data: 2010-06-20 21:57:26
Autor: Radosław Zajkowski
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-20 21:50, Adam Wysoczanski pisze:
Jade nie napisze donosu ja przetlumacze co Pan napisal I podpisze sie
imieniem nazwiskiem. Ja czytajac pana post stwierdzam nie zna sie Pan
na Vision. Adam Wysoczanski

prosze bardzo :-)
prosze tylko odrazu zaznaczyć, z którego momentu mojego tekstu wywnioskował Pan, ze sie nie znam na Vision...
Brak słów...

Data: 2010-06-20 22:03:10
Autor: Radosław Zajkowski
kurs rebreatherowy
[...]

Kończąc juz tą chora dyskusję. Mam nadzieję iz APDIVING to zweryfikuje a ja chetnie opisze rezultat na wszystkich forach.

Data: 2010-06-20 15:10:49
Autor: Adam Wysoczanski
kurs rebreatherowy

Prosze napisac ile godzin ma pan uzywajac Vision, chyba nie posiada
pan takiego rebreathera. Rok temu po pana bezczelnych postach
napisalem co mysle o Panu. Oszczerstwo dotyczace prowadzenia 2
godzinych kursow CCR jest zenujace, prosze o oficjalne zdementowanie I
przeproszenie. Jezeli dzisiaj do godziny 16.00 nie umiesci Pan
sprostowania to wystapie przeciwko Panu na drodze prawnej. Adam
Wysoczanski
Radosław Zajkowski napisał(a):
> [...]
> Jade nie napisze donosu ja przetlumacze co Pan napisal I podpisze sie
> imieniem nazwiskiem. Ja czytajac pana post stwierdzam nie zna sie Pan

Ko�cz�c juz t� chora dyskusj�. Mam nadziej� iz APDIVING to zweryfikuje a
ja chetnie opisze rezultat na wszystkich forach.

Data: 2010-06-21 06:12:24
Autor: Radosław Zajkowski
kurs rebreatherowy
W dniu 2010-06-21 00:10, Adam Wysoczanski pisze:
Prosze napisac ile godzin ma pan uzywajac Vision, chyba nie posiada
pan takiego rebreathera.

To jest Pana problem...opieranie sie o "chyba". Niech Pan bedzie najpierw pewien. W wolnej chwili uaktualnię specjalnie dla Pana moją stronę. Z pieknymi zdjęciami Vision.

  Rok temu po pana bezczelnych postach
napisalem co mysle o Panu.

Dziwna tendencja wtrancania się w czyjeś rozmowy.
Pisze Pan co mysli o mnie nie znajac mnie osobiście. Za kogo Pan sie uważa? Wyższy stopień nurkowy niz mój nie swiadczy o tym iz może Pan mnie pouczać. Zachowuje sie Pan jak jakis GURU ale dla mnie Pan nim nie jest.
[...]
Przeprosze zaraz po tym jak Pan przeprosi mnie za swoje oszczerstwa odnośnie mojego szkolenia i pojecia o szkoleniu CCR. Nie wiem czy moj IT tez tego nie bedzie wymagał.
Sądy na szczeście działaja w obydwie strony. Prosze robic co Pan uważa i mnie nie straszyć donosami, sądami itp.
Skończyłem rozmowę w tym temacie.

Data: 2010-06-21 12:00:55
Autor: Włodek
kurs rebreatherowy
Użytkownik "Adam Wysoczanski" <divingextreme@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fdea30c5-bd83-4098-85f5-0e97882cc8c5@z8g2000yqz.googlegroups.com...
J"F"K ma racje na Vision moze nurkowac tylko osoba przeszkolona na
Vision przez instruktora, ktory posiada uprawnienia na Vision-jak mi
nie wierzysz zapytaj sie w AP Diving.
CIACH

Witaj
Mieliśmy okazję poznać się przez krótką chwilkę we Wrocławiu już dość dawno temu gdy jeszcze uczestniczyłeś aktywnie w starej firmie a ja akurat tam prowadziłem kursy.
 Pomijając te bezsensowne napierdalanki sektowe które w ostatnim okresie się nasilają ponad miarę. Rozumiem przez to co napisałeś że pełne uprawnienia na szkolenia na tym sprzęcie ma osoba która:

 1. Została przeszkolona przez jakiegoś federacyjnego IT posiadającego nie tylko federacyjne uprawnienia ale też firmowe  AP Diving?
2. Otrzymała zatwierdzenie uprawnień (np certyfikacja firmowa) przez odpowiednią komórkę producenta lub została dodatkowo przeszkolona na danym typie sprzętu przez producenta tego klamota?

Dlaczego pytam. Bo jest to dość restrykcyjne i nie typowe działanie producentów sprzętu nurkowego raczej coraz bardziej powszechnego użytku. Dodatkowo chyba każdy może pójść do sklepu i bez uprawnień nabyć takiego klamota APD...?
Zatem według Twoich słów osoba która legalnie kupiła nie może legalnie go używać nie mając legalnych uprawnień?
Pomijam skutek zabicie się na własne życzenie gdy się nie umie.

Czy u innych producentów obiegów zamkniętych istnieją podobne ograniczenia producenta dotyczące uprawnień szkoleniowych?

Tak w ogóle to chyba nie mamy wątpliwości co do takiego działania certyfikacyjnego producenta tyczącego licencjonowanych serwisantów automatów czy sprężarek Bo tu nie mamy powszechnie przyjętych federacyjnych standardów szkoleniowych na bycie serwisantem sprzętu nurkowego oraz taki serwisant winien mieć i stosować ścisłe procedury serwisowe określone w firmowej instrukcji (wiem wiem trochę zbyt idealistyczne założenia w stosunku do realu serwisowego w PL).
W odniesieniu do szkolenia na obiegach z. takie standardy są przyjęte (i chyba zatwierdzone przez producenta?) i chyba wtedy gdy IT ma uprawnienia na szkolenie na danym typie klamota, certyfikacja firmowa instruktora winna być z automatu?

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

CIACH

Data: 2010-06-21 10:15:58
Autor:
kurs rebreatherowy
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dlaczego pytam. Bo jest to dość restrykcyjne i nie typowe działanie producentów sprzętu nurkowego raczej coraz bardziej powszechnego użytku.

To tylko szopka dla ubogich, mogę podać (Tobie na e-maila) nazwisko osoby
która otrzymała sprzęt od znanego producenta i konstruktora. Konstruktor
wiedział że nie była przeszkolona u żadnego instruktora.
Dodatkowo chyba każdy może pójść do sklepu i bez uprawnień nabyć takiego klamota APD...?

Na pierwotnym rynku nie, na wtórnym tak.

Zatem według Twoich słów osoba która legalnie kupiła nie może legalnie go używać nie mając legalnych uprawnień?

Pomijam skutek zabicie się na własne życzenie gdy się nie umie.

Dlatego są dupochrony dla firm, żeby nie było pozwów.

pozdrawiam rc

--

kurs rebreatherowy