kurs uo

Data: 2010-11-30 00:35:56
Autor: Ra
kurs uo
Jak kompletny laik chciałem troszkę zaznajomić z wiedzą praktyczną z zakresu prawa
Znalazłem coś takiego http://www.uo.uw.edu.pl/kursy/biznes_gospodarka_prawo/prawo_i_jezyk

tylko mam wrażenie że to wykłady z języka polskiego chociaż cel to rozumienie i pisanie pism urzędowych, prawnych itp. Mylę się ?

Data: 2010-11-30 01:22:31
Autor: Massai
kurs uo
Ra wrote:

[...]

Wiesz, wiedzy z tego nie nabędziesz raczej, ale za to będziesz mógł
poszpanować prawniczymi odzywkami ;-)

A jak jeszcze jakieś paremie podadzą, to laikowi będzie bardzo trudno
Cię odróżnić od "prawdziwego" prawnika.

Po prawdzie to i fachowiec może się nabierze, nawet jak palniesz jakąś
głupotę to pomyśli "co on za głupoty gada...eee... w sumie niemało
takich jest, pewnie genetyczny..." ;-)

--
Pozdro
Massai