kursor myszki się zawiesza

Data: 2010-03-24 20:21:17
Autor: StaN
kursor myszki się zawiesza
Witam

Kupilem myszke A4tech 2,4 bezprzewodowa, bateria nowa ma 1,6 V,
zainstalowalem
stery ze strony producenta. Niestety kursor myszki sie "jakby zawieszal".
Ndmieniam, ze jest to druga myszka od tego dostawcy w przeciagu 4 dni;
wczesniej mialem myszke z ogonkiem" ale nieUSB. Wedlug zapewnien jej zasieg
to 15m.

Wind xp, IBM NetVista 1000

Data: 2010-03-24 21:16:09
Autor: tg
kursor myszki się zawiesza
"StaN" <plasticon@wp.pI> wrote in message news:hodoon$4mp$1mx1.internetia.pl...
[...]

jezeli to nie sprawy systemowe to podejrzanym moze byc router w poblizu,
bluetooth, mikrofalowki i wszystkie inne wynalazki ktore chodza na 2,4

Data: 2010-03-25 10:43:17
Autor: StaN
kursor myszki się zawiesza

Użytkownik "StaN" <plasticon@wp.pI> napisał w wiadomości
[...]

Dodam, ze system nie wykrywa myszki przy starcie, a pozniej e menadzerze
jest, HID.

Data: 2010-03-25 13:29:51
Autor: StaN
kursor myszki się zawiesza
> [...]
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dodam, ze system nie wykrywa myszki przy starcie, a pozniej e menadzerze

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
EUREKA
Kiedy nadajnik podlaczylem poprzez koncentrator USB mysz zadzialala
poprawnie.

Przez hub usb widze rowniez pamiec USb.

Natomiast nadajnik myszy i pamiec usb podlaczone bezposrednio do portu USB
nie sa wydrywane. co moze byc przyczyna?

Data: 2010-03-29 12:33:34
Autor: xantos
kursor myszki się zawiesza

> zasieg

Mam tą samą myszkę -ten sam problem.
Ale na innym kompie działa bez zarzutu.

Obecnie wytypowałem płytę główną jako przyczynę .
Wymieniałem podzespoły ,różne ustawienia biosu ,sterowniki nic nie dało.
Dlatego stawiam na płytę główną.

kursor myszki się zawiesza