[market] kursy nurkowania w Jastarni

Data: 2010-07-18 14:35:48
Autor:
[market] kursy nurkowania w Jastarni
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):
Zapraszam na kursy nurkowania do Bazy Nurkowej Hel w Jastarni.

Kursy prowadz=EA wg standard=F3w IANTD.

Technical
Nurkowania do 51m g=B3=EAboko=B6ci z wykorzystaniem nitroks=F3w i tlenu d=
o=20
akceleracji dekompresji. Nurkowania z dwoma gazami dekompresyjnymi i=20
d=B3ug=B1 dekompresj=B1. Dalsze rozszerzenie mo=BFliwo=B6ci eksploracji p=
rzede=20
wszystkim poprzez umo=BFliwienie d=B3u=BFszego pobytu w ciekawych miejsca=
ch.

nTMX
Nurkowania do 60m z u=BFyciem normoksycznych trymiks=F3w otwieraj=B1ce dr=
og=EA=20
do bardzo ciekawych Ba=B3tyckich wrak=F3w takich jak Franken (acz nie ca=B3=
y),=20
Parowiec, T5, V315 i wiele innych.

Divemaster
Kurs pomocnika instruktora i przewodnika nurkowego. W ramach kursu DM=20
zapoznacie si=EA z metodyk=B1 nauczania nurkowania (metodyk=B1 nauczania =

prawdziwego nurkowania, a nie macdonaldowymi sztuczkami z=20
odfajkowywaniem czeklisty), z filmowaniem podwodnym, prowadzeniem nurk=F3=
w=20
w r=F3=BFnych nurkowaniach.
UWAGA! Warunkiem wst=EApnym dla divemastera jest posiadanie uprawnie=F1 A=
dv=20
EANx, Rescue i kurs=F3w ratowniczych (ratownika tlenowego) a warunkiem=20
zako=F1czenia tego kursu jest prezentowanie tych umiej=EAtno=B6ci w jako=B6=
ci=20
demonstracyjnej.

Zapraszam ch=EAtnych do zrobienia kursu Divemastera w zamian z prac=EA w =

bazie po kursie (szczeg=F3=B3y b=EAdziemy uzgadnia=E6 indywidualnie).

Czy Twoim produktem edukacyjnym jest "jacekplacek" ?
Jeśli tak to dlaczego DM IANTD dostaje łomot od "Przemol PADI OWD ?
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108830&pid=1108877&MID=%3Ci1uf61%243mc%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-18 16:18:03
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

czarnecki, co ty znowu sobie roisz? Pszemol jest takim samym trollem jak ty, z tą różnicą, że jest od ciebie mniej tępy. Wklejasz się w cudze posty reklamowe, szkalujesz, dyskredytujesz, obrażasz. Jesteś upośledzony umysłowo i łamiesz kolejne granice przyzwoitośi. A dlaczego? Bo jeden z twoich PADI koleżków każe zrzucać pas z balastem, żeby wykonać CESA? Jakoś dziwnie twoja szkalująca aktywność nasila się wprost proporcjonalnie do głupot wypisywanych przez PADI instruktora. rysiu, nie znasz się na niczym związanym z nurkowaniem. Masz ukończony kurs podstawowy w minionej epoce, nie znasz budowy zaworów, przemian termicznych, topisz teflon, nie masz uprawnień na SCR, CCR, nie umiesz nurkować a wszystko o czym piszesz, jest bełkotem przemieszania kompletnych bzdur z prawdami oczywistymi. Wcinasz się w wątki o dekompresji a mieszasz modele ze strategiami nie odróżniając jednych od drugich. Twoje żałosne dyskusje z Pszemolem o pikselach... a najprostszego zdjęcia zrobić./obrobić nie umiesz. Usiłujesz nawet poprawiać ortografię, a w zdaniu poprawiającym strzelasz byka dyskwalifikującego. Maturę ci mama kupiła, czy tata? Na studia już nie wyrobili z kasą, bo cie stamtąd wyalali, jełopie tępy.

Data: 2010-07-18 18:50:05
Autor:
DM IANTD
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Czy Twoim produktem edukacyjnym jest "jacekplacek" ?
> [...]
> czarnecki, co ty znowu sobie roisz? Pszemol jest takim samym trollem jak ty, z tą różnicą, że jest od ciebie mniej tępy. Wklejasz się w cudze posty reklamowe, szkalujesz, dyskredytujesz, obrażasz. Jesteś upośledzony umysłowo i łamiesz kolejne granice przyzwoitośi. A dlaczego? Bo jeden z twoich PADI koleżków każe zrzucać pas z balastem, żeby wykonać CESA? Jakoś dziwnie twoja szkalująca aktywność nasila się wprost proporcjonalnie do głupot wypisywanych przez PADI instruktora. rysiu, nie znasz się na niczym związanym z nurkowaniem. Masz ukończony kurs podstawowy w minionej epoce, nie znasz budowy zaworów, przemian termicznych, topisz teflon, nie masz uprawnień na SCR, CCR, nie umiesz nurkować a wszystko o czym piszesz, jest bełkotem przemieszania kompletnych bzdur z prawdami oczywistymi. Wcinasz się w wątki o dekompresji a mieszasz modele ze strategiami nie odróżniając jednych od drugich. Twoje żałosne dyskusje z Pszemolem o pikselach... a najprostszego zdjęcia zrobić./obrobić nie umiesz. Usiłujesz nawet poprawiać ortografię, a w zdaniu poprawiającym strzelasz byka dyskwalifikującego. Maturę ci mama kupiła, czy tata? Na studia już nie wyrobili z kasą, bo cie stamtąd wyalali, jełopie tępy.

Robię pokaz szkoleń w IANTD, w których osobnik nie zrównoważony psychicznie
zostaje DM.
Nawet osoby z poziomem OWD PADI łapią tak źle wykształconego DM, na
niezrozumieniu podstaw. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-18 19:13:17
Autor: jacekplacek
DM IANTD
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

zostaje DM.
Nawet osoby z poziomem OWD PADI łapią tak źle wykształconego DM, na
No widzisz. I pewnie dlatego Maciek Curzydło mocno zachęca mnie do przejścia do PADI i zaprasza do siebie na kurs instruktorski... Głupiś czarnecki, jak ten but z lewej nogi.

Data: 2010-07-19 07:04:27
Autor:
> [...]
> niezrozumieniu podstaw. > No widzisz. I pewnie dlatego Maciek Curzydło mocno zachęca mnie do przejścia do PADI i zaprasza do siebie na kurs instruktorski... Głupiś czarnecki, jak ten but z lewej nogi.

To powiem Tobie w tajemnicy na oczy nie widziałem "Szczęściarza", pomysł żebyś
przeszedł do PADI jest głupi, dlatego popieram. Poziom IANTD się drastycznie
podwyższy.
Zupełnie poważnie to robiąc uprawnienia w IANTD Maciej Curzydło odwalił numer
szczekającym z odłamu "IANTD Żabierek". Teraz jest rozdwojenie jaźni, nasz nie
nasz.
Witek Śmiłowski szkoli w PADI ale był IT w IANTD. Dlatego "paróweczko" ujadaj dalej.
Albo pokaż dowody że jestem opłacany przez PADI, nie ma ich, to znowu jesteś
jebanym kłamcą, tradycyjnie.

http://portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=293&mode=view
Który ze środkowych grzybków zaworów jest z czterofuloropolietylenu ?

pozdrawiam rc

--

[market] kursy nurkowania w Jastarni