[market] kursy nurkowania w Jastarni

Data: 2010-07-30 09:42:44
Autor: Paweł \"Nekton\" Poręba
[market] kursy nurkowania w Jastarni
Witam!

Zapraszam na kursy nurkowania do Bazy Nurkowej Hel w Jastarni!
Oferujemy kursy od OWD do nTMX oraz warsztaty doszkalające.

Uwaga! Specjalna oferta dla kursantów bentosa, zniesmaczonych tym, że szarga on imię Leszka, do tych wszystkich którzy są ciekawi, czemu bentos ze smokiem robią tak dużo, żeby zniechęcić ludzi do przyjeżdżania tutaj i do kursantów bentosowi podobnych pseudoinstruktórów:
Zapraszam na warsztaty doszkalające. Jeśli po pierwszym nurkowaniu uznacie, że nie uczycie się u mnie czegoś nowego i wartościowego, czegoś czego dotkliwie brakowało na waszych wcześniejszych pseudokursach, to macie to nurkowanie na mój koszt. Teoria jak zwykle jest za darmo: wykłady są otwarte.

pozdrawiam
Paweł Poręba
604 0604 28
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

Data: 2010-07-30 08:34:04
Autor:
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):
Witam!

Zapraszam na kursy nurkowania do Bazy Nurkowej Hel w Jastarni!
Oferujemy kursy od OWD do nTMX oraz warsztaty doszkalaj=B1ce.

Uwaga! Specjalna oferta dla kursant=F3w bentosa, zniesmaczonych tym, =BFe=
=20
szarga on imi=EA Leszka, do tych wszystkich kt=F3rzy s=B1 ciekawi, czemu =

bentos ze smokiem robi=B1 tak du=BFo, =BFeby zniech=EAci=E6 ludzi do przy=
je=BFd=BFania=20
tutaj i do kursant=F3w bentosowi podobnych pseudoinstrukt=F3r=F3w:
Zapraszam na warsztaty doszkalaj=B1ce. Je=B6li po pierwszym nurkowaniu=20
uznacie, =BFe nie uczycie si=EA u mnie czego=B6 nowego i warto=B6ciowego,=
 czego=B6=20
czego dotkliwie brakowa=B3o na waszych wcze=B6niejszych pseudokursach, to=
=20
macie to nurkowanie na m=F3j koszt. Teoria jak zwykle jest za darmo:=20
wyk=B3ady s=B1 otwarte.

pozdrawiam
Pawe=B3 Por=EAba
604 0604 28
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

"Uwaga! Specjalna oferta dla kursantów bentosa, zniesmaczonych tym, że szarga on imię Leszka,"

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109093&pid=1109309&MID=%3C47f6.00000c38.4c5153a7%40newsgate.onet.pl%3E

Nie wyglądasz dobrze po tym wpisie.
Dopiski nagłówka, według własnego wkurwienia do białości, komuś przypierdolić
to przypierdolę ... .
Tyle że źle zaadresowałeś i nie masz klasy, żeby szybko przeprosić za błąd.
To Ciebie dyskredytuje jako rzetelnego człowieka.

"do tych wszystkich którzy są ciekawi, czemu bentos ze smokiem robią tak dużo, żeby zniechęcić ludzi do przyjeżdżania tutaj i do kursantów bentosowi podobnych pseudoinstruktórów:"

Jesteś w bazie pracownikiem najemnym, to nie dotyczy bazy tylko Ciebie.
Patrz wyżej.

[...]

Cenna inicjatywa, tylko przyklasnąć. Czy umiesz teorię obiegów zamkniętych ?
Może na nich nurkowałeś ze 30 lat temu także ?
Jeśli nie, to szkoda

Paweł Poręba jest dobrym instruktorem, u którego można się wiele nauczyć,
nadstawi za was głowę, nie zostawi pod wodą.
Od czasu do czasu ma "odjeb" typu: wyjście po dekompresji tlenowej z ilorazem
ciśnień ostatni przystanek powierzchnia równym 4.
Nie może od dłuższego czasu wskazać zalecenia do stosowania takiego
postępowania. Zamiast materiału naukowego, są bluzgi oszczerstwa i pomówienia.
Nie sprawdził nawet na własnej skórze takiej dekompresji, na wysokości 6500m npm.

To teraz posiadasz czytelniku szerszą informację o osobie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 16:43:09
Autor: mcgregorius
[market] kursy nurkowania w Jastarni
To teraz posiadasz czytelniku szerszą informację o osobie.

pozdrawiam rc

ku...a kim jestes osiołku,zeby instruować wolnych ludzi?jakie masz umocowanie,zeby mówić kto jest dobry a kto nie?jesteś wirtualnym NIKIM z jakimstam P...............brzmiącym jak pierdole....nie.

Data: 2010-07-30 15:55:40
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]

ku...a kim jestes osiołku,zeby instruować wolnych ludzi?jakie masz umocowanie,zeby mówić kto jest dobry a kto nie?jesteś wirtualnym NIKIM z jakimstam P...............brzmiącym jak pierdole....nie.

Grzesiu Reder http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=197591&group=pl.rec.nurkowanie

To co tu prezentujesz to norma dla ludzi z "IANTD Żabierek".

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109086&pid=1109109&MID=%3C47f6.00000af7.4c4de33e%40newsgate.onet.pl%3E

Jesteś tak głupi, że nawet skutecznie przypierdolić nie potrafisz.
Na tych forach jest Tomasz Żabierek, Leszek Nowak i wiele ciekawych osób.
Ty możesz jedynie bluzgać.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-31 09:43:54
Autor:
[market] kursy nurkowania w Jastarni
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
a kim jestes

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109086&pid=1109426&MID=%3Ci30q53%243j9%241%40inews.gazeta.pl%3E

Jestem nie zależnym wynalazcą, Ciebie nie ma w tym gronie, twoich nauczycieli,
mistrzów, idoli, również nie ma w gronie osób kreatywnych.
Grzesiu Reder należysz do szkoły tej samej co Paweł Poręba, jesteś uczniem IT
Tomasz Żabierek. Pięknie was wyszkolił, pod względem kultury osobistej i metod
dyskusji.

zeby instruować wolnych ludzi?

"Wolnych ludzi" od odpowiedzialności, którzy rekomendują nie przebadane
zalecenia dekompresyjne. Do tego mam prawo jako nurek z 33 letnim stażem.
Nie wolno zalecać do stosowania nie przebadanych procedur, uciekać od
odpowiedzi, odpowiadać na nie zadane pytania. Poniżać czy wreszcie jako metodę
stosować ordynarną manipulację, np. nagłówkami.
Na czym został boleśnie przyłapany.

Paweł Poręba szuka drogi na skróty. Publikacja w PHR po zdobyciu recenzji, prezentacja na konferencji naukowej
wyników badań i wniosków. Dopiero zalecenie do stosowania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-30 11:11:38
Autor: Duch Leszka
Ostrzeżenie przed "Nektonem" i Pawłem Porębą !!!
Witam!

Zapraszam na kursy nurkowania do Bazy Nurkowej Hel w Jastarni!
Oferujemy kursy od OWD do nTMX oraz warsztaty doszkalające.

Właściciel bazy musi być niespełna rozumu, że Cię zatrudnił, ale to jego
prywatna sprawa.
Może byś się przeniósł do jakiegoś aeroklubu?

[...]

Terię za darmo wykłada koleś, który ma problemy z liczebnikami.

Może byś tak wpadł na genialny pomysł przeproszenia publicznie Jacka K., za to
kure*stwo, które popełniłeś, wklejając jego sygnaturkę do mojego postu:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.rec.nurkowanie&aid=88369039

Mnie przepraszać nie musisz, ja mam to w dupie. To ty wyszedłeś na ku*wę.

Mógłbyś jakoś skomentować poniższą rozmowę z pobocznego wątku, bo parę osób na
to czeka:

-- -- -- -- -- -

> Ile razy wzywano helikopter ratowniczy do ludzi nurkujących bezpośrednio z > Tobą w parze lub grupie?

Raz.

Drrrn. Zła Odpowiedź.

Tylko jeden przypadek był podnoszony na grupie.

Kwiecień 2002, jez. Hańcza.
Nurkujący z Tobą, zamarznięty automat, niekontrolowane wyjście z 40m. Uraz
ciśnieniowy płuc. Szpital w Suwałkach, potem helikopter do KOMH.

-- -- -- --

A tak swoją drogą, mam do Ciebie pytanie Paweł. Nic nie sugeruję, po prostu nie
pamiętam, bo to było 8 lat temu. On wyszedł z tego KOMHu?

Jak to się skończyło dla poszkodowanego w tym wypadku na Hańczy?

Jeszcze raz podkreślam, że nic nie sugeruję tylko nie pamiętam.

Po trupach do celu, po trupach do celu
Helikopterem do KOMHu,
Helikopterem po Wawelu
Duch Leszka tak sobie popierdzi*la