kurtka dmuchana/powietrzna, serwisu szukam

Data: 2011-01-06 19:50:50
Autor: sandalwood
kurtka dmuchana/powietrzna, serwisu szukam
witam

szukam serwisu ktory naprawi mi kurtke rossignola
o symbolu mutix NRMJK014 wykonana z goretexu. kurtka ma opcje napelnianie powietrzem. po nadmuchaniu powietrze ucieka przez kilka drobnych dziur, sprawdzalem pod woda.
w sklepach firmowych rossignola odeslano mnie do autoryzowanego zakladu krawieckiego, ktory nie potrafi tego zrobic. mieszkam w wa-wie, ale oczywiscie wysle kurtke lub gdzies dojade.

pozdrawiam serdecznie grupe

sandalwood

kurtka dmuchana/powietrzna, serwisu szukam