kurwa co jest bedzie ta waluta EUR w Polsce w 2012 po 2 PLN za 1 EUR czy nie?

Data: 2010-05-22 00:56:48
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
kurwa co jest bedzie ta waluta EUR w Polsce w 2012 po 2 PLN za 1 EUR czy nie?
Trzymaj się Kamil i nie przejmuj się tak strasznie :)
http://www.youtube.com/watch?v=YA2NLMKEwGo&NR=1

To jest w Waszej mocy
Niech moc bedzie z Wami
Miscz Yoda
http://www.youtube.com/watch?v=JpAcO5MTFow&NR=1

Data: 2010-05-22 09:39:46
Autor: Wasz Drogi Bronisław
kurwa co jest bedzie ta waluta EUR w Polsce w 2012 po 2 PLN za 1 EUR czy nie?
Użytkownik... he he - Gdzie waluta EUR obiecana do 2009 raczył napisać:

Nie bedzie - najwcześniej w 2017, Joguś.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

kurwa co jest bedzie ta waluta EUR w Polsce w 2012 po 2 PLN za 1 EUR czy nie?