kurwa nie jest kurwą, bo

Data: 2013-04-27 09:51:21
Autor: Big Jack
kurwa nie jest kurwą, bo
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/517b590b$0$26685$65785112@news.neostrada.pl
*SQLwiel* napisał(-a):

zapłacono jej nieobiegowymi pieniędzmi.
O kim to?

O osobie źle się prowadzącej i fałszerzach, czyli trafił swój na swego :P

Długo im na to zeszło, jednak. Tak długo trzeba było szukać
posłusznego sędziego?

A może znalazł się taki, który spojrzał na sprawę chłodnym okiem i uznał, że nawet za kurestwo płacić nieobiegowymi pieniędzmi się niegodzi?

No to ładne teraz możemy mieć zdanie o "demokracji". Sąd tak sądzi,
jak aktualny władza nakazuje. Ciekawe co PiS wymyśli, jak (odpukać)
wróci do władzy. :)

Zalegalizuje nieobiegowe pieniądze z mocą wsteczną i ze wszystkimi skutkami z tego płynącymi, co sąd przyklepie zgodnie nakazem aktualnej władzy. I to będzie najprawdziwsza demokracja.
Z mojej strony EOT, bo to NTG. hint: pl.soc.polityka

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-04-28 13:18:33
Autor: z
kurwa nie jest kurwą, bo
W dniu 2013-04-27 09:51, Big Jack pisze:

Z mojej strony EOT, bo to NTG. hint: pl.soc.polityka

Tak łatwo się nie da. :-)

Generalnie niech się banda prawników wykażei zrobi porzadek w paragrafach.
W tej chwili mamy sytuację taką że jeden sąd na podstawie tych samych akt dostrzega korupcję a drugi że korupcja była ale w wyniku bajzlu prawnego nie można wsadzić do paki.
O zgrozo dotyczy to funkcjonariusza publicznego.
Przekaz jest taki:
"Jak się dobrze zamiesza i poszuka dziury w całym to można każdą sprawę ukręcić"
Jak Kowalski ma mieć zaufanie do tak działającego państwa i wymiaru sprawiedliwości?

kurwa nie jest kurwą, bo